Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Kemudahan
Tempat simpanan bagasi
Kebolehcapaian
Tiada lif
Dasar
Arahan daftar masuk khas
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Pod Inn Guangzhou Sanyuanli Road
Pod Inn Sanyuanli Road
Pod Guangzhou Sanyuanli Road
Pod Sanyuanli Road
Pod Guangzhou Sanyuanli Road
Pod Inn - Guangzhou Sanyuanli Road Hotel
Pod Inn - Guangzhou Sanyuanli Road Guangzhou
Pod Inn - Guangzhou Sanyuanli Road Hotel Guangzhou
Pod Inn - Guangzhou Sanyuanli Road Ulasan
Ulasan
6.0
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 1 ulasan
10 - Cemerlang
0
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 1 ulasan
8 - Baik
0
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 1 ulasan
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 1 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 1 ulasan
2 - Teruk
0
8.0/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Jun 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik