Guangzhou Carat Hotel

Hartanah 5.0 bintang
Hotel di Guangzhou terdapat 2 restoran dan marina

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Guangzhou Carat Hotel

Kolam renang tertutup, kolam renang terbuka
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa
Lobi
Pemandangan dari hartanah
Teres/patio

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
388 Guangyuan Middle Road, Baiyun, District, Guangzhou, Guangdong, 510405

Tempat berdekatan

  • Gunung Baiyun - 2 min memandu - 2.8 km
  • Plaza Wanda Guangzhou - 2 min memandu - 2.2 km
  • Taman Yuexiu - 3 min memandu - 3.9 km
  • Jalan Pejalan Kaki Beijing Road - 6 min memandu - 5.2 km
  • Pusat Konvensyen Antarabangsa Baiyun Guangzhou - 8 min memandu - 4.6 km

Bergerak

  • Stesen Feixiang Park - 4 minit memandu
  • Stesen Kereta Api Guangzhou - 9 minit memandu
  • Foshan (FUO-Shadi) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪广西城市便捷酒店管理有限公司广州分公司 - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪仙踪林 - ‬4 min memandu
  • ‪八重洲 - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪龙凤酒家 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪卡丽酒店西餐厅 - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Guangzhou Carat Hotel

Hotel berdekatan Jalan Pejalan Kaki Beijing Road
Anda boleh menantikan marina, kedai mudah beli dan teres di Guangzhou Carat Hotel. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan badan atau Aromaterapi di Yu Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 247 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi separuh terbuka dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: CNY 168 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Dragon Phoenix
  • Home Kitchen
  • Mirage Bar

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Marina
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Sauna
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Dibina pada 2000
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi separa terbuka
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira CNY 168 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: CNY 1000 setiap kenderaan (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Penarafan kebangsaan

Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Carat Guangzhou
Carat Luxury
Royal Tulip Luxury Carat
Royal Tulip Luxury Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou Hotel
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Hotel

Soalan lazim

Adakah Guangzhou Carat Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Adakah Guangzhou Carat Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Guangzhou Carat Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Guangzhou Carat Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Guangzhou Carat Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Guangzhou Carat Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak CNY1000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Guangzhou Carat Hotel?

Terletak di Daerah Baiyun, hotel spa ini sejauh 2 bt (3 km) dari Taman Yuntai, Gunung Baiyun dan Plaza Wanda Guangzhou. Taman Kanak-Kanak Guangzhou dan Muzium Seni Guangzhou juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Guangzhou Carat Hotel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 86 daripada 266 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 112 daripada 266 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 266 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 266 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 266 ulasan

8.4/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

LAI LEUNG

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

khaldoune

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Superbe hôtel

Mon hôtel préféré a guangzhou
Menginap 8 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

YONG SEOK

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

조식포함 좋음

깨끗한 상태의 룸과 비품이 좋았으며 특히 조식은 마음에 들었슴
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Comfort

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All was good
Menginap 5 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Mark

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed was very comfortable I liked it a lot. The hotel design is also superb and I really liked the idea of pone shutter closing both the toilet and bathroom door. The breakfast can be improved to accommodate the international travellers better.
Menginap 2 malam pada Mei 2019

4/10 Lemah

HYUKSANG

Different with my expect
Menginap 4 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Dong eun

Menginap 3 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

情況一般

浴缸清潔不夠 還有頭髮在缸內 裝水後有漂浮物油脂 附近最少要走10分鐘才有餐廳 房間光度不足
Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Chi Leong

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le parfum dans les gloires est super , le room service ne ramasse pas les assiettes après le service. Le wifi est médiocre par contre
Menginap 2 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

I love it every time I come here

The rooms are great the food is good the location is comfortable
Menginap 5 malam pada Okt 2018

6/10 Boleh diterima

Ljnus, Calgary, Canada

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Beds comfortable. But rooms have mold on the ceiling and when we asked we were told that we could change our room but all rooms were the same. Coffee good and bfast good in the morning if you stick with pastries. Dinner buffet disappointing. Very helpful staff, though. With a little tic, this would be comfortable and decent place to stay.
Menginap 4 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

ABRAR

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

james

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

주변에 아무것도 없다

호텔 주변에는 아무것도 없다 심지어 교통여건이 나쁘고 체크아웃 시간이 삼십분이나 걸린다 택시잡기 어려운 장소다
Menginap 4 malam pada Sep 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
晚上入住時遇到団队客,結果手續等了很久,前台人員明顯不足。酒店系統糟糕,好幾個酒店預訂網站的單子都收不到。房間挺大,冷氣不夠,重點是廁所有異味、廁所有異味、廁所有異味⋯酒店的茶樓早茶點心不錯,是唯一的亮點~
Menginap 1 malam pada Ogo 2018

2/10 Teruk

james, ny

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

호텔이용할때 여권도 카피하고 고객사진도 허락없이 촬영함

체크인할때 객실손님의 여권을 카피하고 개인동의도 받지 않고 허락없이 사진도 촬영하여 보관하는 기분 나쁜호텔
Menginap 5 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

Jun

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
非常差的住宿体验,服务态度不好,以后不会再去
Menginap 2 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

CHAE WOOK

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

8/10 Baik

CHAE WOOK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

james

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

호텔은 좋으나 위치가 너무 별루고, 로비에 직원들이 너무 허접함

아침일찍 나왓는데도 체크아웃하는데 30분이나 걸리고, 손님 세워놓고 양해도 없이 본인 할일 다하는 무례한 호텔직원들은 교육좀 시켜야 할듯하다. 유니폼도 입지않고 사복차림에 하품이나 계속하면서 불결한 태도를 보이는 호텔직원들을 로비에서 일을 하게 하는 호텔은 이해가 가지 않는다. 전문직이지 않아보이는 호텔직원들이 많은것같아 전체적으로 느낌이 좋치않은 호텔이며, 호텔전체적으로 쾌쾌한 냄새가 많이 나고 습하다..
Menginap 7 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

BHAVESH

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2017

2/10 Teruk

JAMES

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

호텔로비에 있는 직원들은 손님을 세워놓고 세월아 내월아 하면서 태도가 나쁘다

방청소하는 아줌마들은 새벽부터 복도에서 웃고 떠들고 정숙하지가 못하며, 호텔로비에 직원들은 전문적이지 못해서 손님을 오랜동안 세워놓고 시간보내면서 기다리게 만들어서 오전에 공항가야하는 손님들이 큰소리를 치게 만들고서야 미안하다는 말도없고 정말 태도가 불량하다.. 로비에서 중국인들이 담배를 마구 피워도 제재하는 호텔직원 하나없으며 , 심지어 에레베이터에도 담배를 피고 다니게 하는 겉모습에 비해 정말 허접한 호텔이라고 생각함, 좀더 직원관리를 철저하게 하면 좋으련만, 딱 가격에 맞는정도 보다 살짝 못함, 차라리 한국모텔이 더 고급지고 더 낳음
Menginap 6 malam pada Okt 2017

6/10 Boleh diterima

Liqiang

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2017