Jalan Pejalan Kaki Beijing Road - 6 min memandu - 5.2 km
Pusat Konvensyen Antarabangsa Baiyun Guangzhou - 8 min memandu - 4.6 km
Bergerak
Stesen Feixiang Park - 4 minit memandu
Stesen Kereta Api Guangzhou - 9 minit memandu
Foshan (FUO-Shadi) - 36 minit memandu
Restoran
广西城市便捷酒店管理有限公司广州分公司 - 11 min berjalan kaki
仙踪林 - 4 min memandu
八重洲 - 9 min berjalan kaki
龙凤酒家 - 1 min berjalan kaki
卡丽酒店西餐厅 - 1 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Guangzhou Carat Hotel
Hotel berdekatan Jalan Pejalan Kaki Beijing Road
Anda boleh menantikan marina, kedai mudah beli dan teres di Guangzhou Carat Hotel. Manjakan diri anda dengan urut, rawatan badan atau Aromaterapi di Yu Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
Percuma letak kenderaan sendiri
Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
Penjagaan anak/bayi (surcaj), bantuan pelancongan/tiket dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 247 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi separuh terbuka dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: CNY 168 seorang
1 bar/ruang istirahat
2 restoran
Kopi dan teh di kawasan umum
Restoran di tapak hartanah
Dragon Phoenix
Home Kitchen
Mirage Bar
Aktiviti menarik
1 kolam renang terbuka
1 kolam renang tertutup
Gimnasium
Sauna
Spa perkhidmatan penuh
Mesra keluarga
1 kolam renang terbuka
1 kolam renang tertutup
Kedai runcit/mudah beli
Kemudahan dobi
Penjagaan anak/bayi (surcaj)
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
ATM
Kedai runcit/mudah beli
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan "turndown"
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan perkahwinan
Porter/tukang angkut
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Pusat perniagaan
Pusat persidangan
Kawasan luar
Marina
Taman
Teres
Spa perkhidmatan penuh
Aromaterapi
Sauna
Tab panas
Urutan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
5 tingkat
Dibina pada 2000
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Langsir gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi
Bilik mandi separa terbuka
Kelengkapan dandanan diri berjenama
Pancuran mandi
Pengering rambut
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata dengan saluran satelit
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
Perkhidmatan bilik 24 jam
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara
Peti besi
Seterika/papan seterika atas permintaan
Surat khabar harian percuma
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan bufet: kira-kira CNY 168 seorang
Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: CNY 1000 setiap kenderaan (sehala)
Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Demi manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Carat Guangzhou
Carat Luxury
Royal Tulip Luxury Carat
Royal Tulip Luxury Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Guangzhou Hotel
Royal Tulip Luxury Hotels Carat Hotel
Soalan lazim
Adakah Guangzhou Carat Hotel mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.
Adakah Guangzhou Carat Hotel mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Guangzhou Carat Hotel?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Guangzhou Carat Hotel?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).
Apakah masa daftar keluar di Guangzhou Carat Hotel?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).
Adakah Guangzhou Carat Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak CNY1000 setiap kenderaan dikenakan.
Di manakah terletaknya Guangzhou Carat Hotel?
Terletak di Daerah Baiyun, hotel spa ini sejauh 2 bt (3 km) dari Taman Yuntai, Gunung Baiyun dan Plaza Wanda Guangzhou. Taman Kanak-Kanak Guangzhou dan Muzium Seni Guangzhou juga dalam jarak 3 bt (5 km).
Guangzhou Carat Hotel Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 86 daripada 266 ulasan
10 - Cemerlang
86
Penilaian 8 - Baik. 112 daripada 266 ulasan
8 - Baik
112
Penilaian 6 - Boleh diterima. 31 daripada 266 ulasan
6 - Boleh diterima
31
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 266 ulasan
4 - Lemah
16
Penilaian 2 - Teruk. 21 daripada 266 ulasan
2 - Teruk
21
8.4/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8/10 Baik
LAI LEUNG
Pengembara perniagaan
23 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
LAI LEUNG
Menginap 1 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
khaldoune
Pengembara perniagaan
10 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superbe hôtel
Mon hôtel préféré a guangzhou
khaldoune
Menginap 8 malam pada Jan 2020
8/10 Baik
YONG SEOK
Pengembara perniagaan
20 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
조식포함 좋음
깨끗한 상태의 룸과 비품이 좋았으며 특히 조식은 마음에 들었슴
YONG SEOK
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Comfort
Pengembara perniagaan
13 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All was good
Comfort
Menginap 5 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Mark
Pengembara perniagaan
12 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mark
Menginap 2 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
24 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The bed was very comfortable I liked it a lot. The hotel design is also superb and I really liked the idea of pone shutter closing both the toilet and bathroom door.
The breakfast can be improved to accommodate the international travellers better.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
4/10 Lemah
HYUKSANG
30 Mac 2019
Different with my expect
HYUKSANG
Menginap 4 malam pada Mac 2019
6/10 Boleh diterima
Dong eun
4 Mac 2019
Dong eun
Menginap 3 malam pada Feb 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
11 Dis 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
情況一般
浴缸清潔不夠 還有頭髮在缸內 裝水後有漂浮物油脂
附近最少要走10分鐘才有餐廳 房間光度不足
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Chi Leong
9 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Chi Leong
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
20 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Le parfum dans les gloires est super , le room service ne ramasse pas les assiettes après le service. Le wifi est médiocre par contre
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I love it every time I come here
The rooms are great the food is good the location is comfortable
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
Ljnus, Calgary, Canada
30 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Beds comfortable. But rooms have mold on the ceiling and when we asked we were told that we could change our room but all rooms were the same. Coffee good and bfast good in the morning if you stick with pastries. Dinner buffet disappointing. Very helpful staff, though. With a little tic, this would be comfortable and decent place to stay.
Ljnus
Menginap 4 malam pada Okt 2018
4/10 Lemah
ABRAR
20 Okt 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ABRAR
Menginap 1 malam pada Okt 2018
2/10 Teruk
james
25 Sep 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
주변에 아무것도 없다
호텔 주변에는 아무것도 없다 심지어 교통여건이 나쁘고 체크아웃 시간이 삼십분이나 걸린다
택시잡기 어려운 장소다
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
호텔이용할때 여권도 카피하고 고객사진도 허락없이 촬영함
체크인할때 객실손님의 여권을 카피하고 개인동의도 받지 않고 허락없이 사진도 촬영하여 보관하는 기분 나쁜호텔
james
Menginap 5 malam pada Jul 2018
2/10 Teruk
Jun
25 Jun 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
非常差的住宿体验,服务态度不好,以后不会再去
Jun
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
CHAE WOOK
25 Mac 2018
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
CHAE WOOK
8/10 Baik
CHAE WOOK
4 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHAE WOOK
Menginap 1 malam pada Mac 2018
2/10 Teruk
james
18 Feb 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
호텔은 좋으나 위치가 너무 별루고, 로비에 직원들이 너무 허접함
아침일찍 나왓는데도 체크아웃하는데 30분이나 걸리고,
손님 세워놓고 양해도 없이 본인 할일 다하는 무례한 호텔직원들은 교육좀 시켜야 할듯하다.
유니폼도 입지않고 사복차림에 하품이나 계속하면서 불결한 태도를 보이는 호텔직원들을
로비에서 일을 하게 하는 호텔은 이해가 가지 않는다.
전문직이지 않아보이는 호텔직원들이 많은것같아 전체적으로 느낌이 좋치않은 호텔이며,
호텔전체적으로 쾌쾌한 냄새가 많이 나고 습하다..
james
Menginap 7 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
BHAVESH
10 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BHAVESH
Menginap 4 malam pada Okt 2017
2/10 Teruk
JAMES
9 Nov 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
호텔로비에 있는 직원들은 손님을 세워놓고 세월아 내월아 하면서 태도가 나쁘다
방청소하는 아줌마들은 새벽부터 복도에서 웃고 떠들고 정숙하지가 못하며, 호텔로비에 직원들은 전문적이지 못해서 손님을 오랜동안 세워놓고 시간보내면서 기다리게 만들어서 오전에 공항가야하는 손님들이 큰소리를 치게 만들고서야 미안하다는 말도없고 정말 태도가 불량하다..
로비에서 중국인들이 담배를 마구 피워도 제재하는 호텔직원 하나없으며 , 심지어 에레베이터에도 담배를 피고 다니게 하는 겉모습에 비해 정말 허접한 호텔이라고 생각함,
좀더 직원관리를 철저하게 하면 좋으련만, 딱 가격에 맞는정도 보다 살짝 못함,
차라리 한국모텔이 더 고급지고 더 낳음