Teres, bilik-bilik mesyuarat dan restoran merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Calderon. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
Sarapan pesanan masak (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan hartanah bebas asap rokok
Lif, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Calderon mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
Balkoni, sistem pemanasan dan setiap hari
Bahasa
Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Itali, Bahasa Sepanyol
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 7 sehari)
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 2.50 hingga 2.50 untuk orang dewasa dan EUR 2.50 hingga 10 untuk kanak-kanak
1 restoran
Restoran di tapak hartanah
Hotel Calderón
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan perniagaan
Bilik mesyuarat
Ruang persidangan
Kawasan luar
Teres
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Tab mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata
Lain-lain
Meja
Penyaman udara
Seterika/papan seterika atas permintaan
Sistem pemanasan
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR25 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 2.50 hingga 2.50 untuk dewasa dan EUR 2.50 hingga 10 untuk kanak-kanak
Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 7 sehari
Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Bayaran katil lipat simpan: EUR 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah H-GR-01218
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Calderon Granada
Calderon Granada
Hotel Calderon Hotel
Hotel Calderon Granada
Hotel Calderon Hotel Granada
Soalan lazim
Adakah Hotel Calderon mesra haiwan kesayangan?
Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di Hotel Calderon?
Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR7 sehari.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Calderon?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Calderon?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Hotel Calderon?
Terletak di Genil, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Paseo del Salón dan Alhambra. Serrallo Plaza dan Campo del Principe Plaza juga dalam jarak 1 bt (2 km).
Hotel Calderon Ulasan
Ulasan
7.8
Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 33 ulasan
10 - Cemerlang
10
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 33 ulasan
8 - Baik
13
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 33 ulasan
6 - Boleh diterima
6
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 33 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 33 ulasan
2 - Teruk
2
8.0/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8/10 Baik
Norlida
Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
12 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Experienced the public bus like the locals ..
It’s a bit out of town in the village with magnificent background of snow capped mountains, where else our aim to Granada was to visit Al Hambra, which is near the city center. However, the hotel is located right in front of the bus stops and the fare to the town is just €1,40 one way. We have no problem visited Al Hambra and got the experience to use the public bus like the locals.
Norlida
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Grata estancia
El hotel es muy agradable y cómodo; el personal es súper atento y están siempre prestos a brindar información y colaboración.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
4 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Personal muy agradable i acollidor. Aunque el hotel no está en Granada mismo, su ubicación resulta fácil en medio de transporte.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
9 Dis 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Aceptable
El hotel estaba limpio de suelos y el baño también bastante decente(para el precio que tiene) pero una de las camas tenía unas buenas manchas en la colcha...esos detalles que se ven a simple vista al menos deberían cuidarlos.Por lo demás, tenía colchones nuevos y cómodos y no había apenas ruido fuera,dormimos muy bien.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Nov 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
6/10 Boleh diterima
VILMA APARECIDA
25 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo hotel, excelente atendimento.
VILMA APARECIDA
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Davinia
Pengembara perniagaan
22 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Davinia
Menginap 2 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Vibeke
28 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Vibeke
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
mohamed
18 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent acceuil du personnel.Le propriétaire nous a aider a avoir des billets pour visiter l'Alahmbra alors que les billets etaitet tous vendus.
Hotel très calme et tres propre.
Petit soucis de stationnement si vous avez une voiture.
mohamed
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
María del prado
14 Okt 2019
María del prado
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
martyn
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very Nice
Very Nice
martyn
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Carlos
30 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos
Menginap 2 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Jose agustin
30 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yo no volvería, muy alejado de todo y no me gustó la habitación, yo viajaba Solo y me dieron una habitación con tres camas muy pequeñas
Jose agustin
Menginap 1 malam pada Sep 2019
6/10 Boleh diterima
Najmah
Mengembara bersama kumpulan
16 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Najmah
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
10 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Yolanda
21 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yolanda
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
18 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
It was ok
Staff are nice and helpful, bed not so clean. It’s not far away from the downtown at all.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Limpieza y servicio. No me gustó el estado del inmueble. Es algo antiguo
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Jun 2019
6/10 Boleh diterima
Jean-Michel
24 Mei 2019
Problème d adresse l
L'adresse de Néo sur le site Hotels.com n'est pas la bonne l'hôtel se trouve réalité 5 à 6 km beaucoup plus loin en s'éloignant de Grenade gros problème pour retrouver l'hôtel
Jean-Michel
Menginap 1 malam pada Mei 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel limpio y económico, personal muy amable y atento. Ideal para una escapada de fin de semana para conocer la ciudad!
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Apr 2019
2/10 Teruk
Diana
28 Apr 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik