ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Hartanah 4.0 bintang

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Kolam renang terbuka
Reka bentuk bangunan
Premier Room | 1 bilik tidur, busa memori, bar mini, peti besi dalam bilik
Premier Room | 1 bilik tidur, busa memori, bar mini, peti besi dalam bilik
Luxury Suite | Balkoni

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Kolam
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Executive Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Meja makan
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Meja makan
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Meja makan
Televisyen LED
Menu bantal
Katil busa memori
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Durgapur Bus Stop, Bokakhat, AS, 785609

Tempat berdekatan

  • Panbari Reserve Forest - 6 min memandu - 5.1 km
  • Deoparbat Ruins - 29 min memandu - 33.5 km

Restoran

  • ‪Bhatbaan - ‬2 min memandu
  • ‪Scarlet flame - ‬2 min memandu
  • ‪7 Sisters - ‬3 min memandu
  • ‪Iron Wood Bar - ‬2 min memandu
  • ‪Hornbill Cafe and Souvenirs Shop - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Mewah bagi tempat peranginan
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan kedai kopi/kafe di ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan kemudahan dobi.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Lif, gril gas dan bilik mesyuarat
  • Perabot luar, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan menu bantal, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pengering rambut dan berus gigi dan ubat gigi
  • Almari pakaian, balkoni dan tempat duduk berasingan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Meja makan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 111 meter persegi

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Perabot luar
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan tisu dalam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 91 sentimeter)

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Menu bantal
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Meja makan
  • Panduan makan restoran
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan cef

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Kerusi meja
  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR3000.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 3000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Royale de Casa Resort
Royale De' Casa Kaziranga
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Bokakhat
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort Bokakhat

Soalan lazim

Adakah ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Terletak di Bokakhat, tempat peranginan spa ini sejauh 3.8 km dari Panbari Reserve Forest dan 5 km dari Taman Negara Kaziranga. Deoparbat Ruins adalah 16.2 bt (26.1 km) jauhnya.

ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 7 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 7 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 7 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 7 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 7 ulasan

9.6/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

9.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Dipankar

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

ANSHUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good and clean property. Staff was very welcoming and helpful. Food was also very good. Would come back again!!
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Hindul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Mukshedur

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay at Royale de Casa, Kaziranga

Although overall it was a good experience with a comfortable room and lovely ambience, the room service and house keeping requires monitoring...requests were taking extraordinarily long time and some of them were not at all clued up...food and buffet breakfast were satisfactory
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jugal Kishore

Pengembara perniagaan

uncomfortable pillows and overpriced

rooms are big and food was awesome. but the pillows were not comfortable to sleep. clean environment and service is excellent. furniture in the suit room could’ve been better. overall property is very good but overpriced
Menginap 1 malam pada Mei 2024

6/10 Boleh diterima

Umesh

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
The pillows were too thick and due to that we could not sleep well. There is a glass between the room and washroom. There is no curtain there and hence the light diffuses into the room when washroom light goes on. This disturbs the sleep of the second person. Breakfast was not upto the mark.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

Anjali

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
The property is new and one of the best in the area. It has lot of teething issues which I hope they will be able to overcome with time. The staff needs thorough training with regard to customer dealing. The people at the front desk need to be more pro and helping towards customer satisfaction. After my checking out and final settlement of the bill the person at the reception asked me to pay more amount which was never discussed with me earlier. The staff themselves are confused they need guidance from trained people in the hotel industry. I mean they should hire experienced people. But property is amazing!