88-89 Oronoque and Robb Streets, Bourda, Georgetown, Demerara-Mahaica
Tempat berdekatan
Georgetown Cricket Club Ground - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
Taman Botani Georgetown - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
Katedral Brickdam - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
Pasar Stabroek - 2 min memandu - 1.8 km
Kedutaan A.S. Georgetown - 3 min memandu - 2.5 km
Bergerak
Georgetown (OGL) - 17 minit memandu
Restoran
Aagman - 3 min memandu
Brasil Churrascaria & Pizzaria - 12 min berjalan kaki
Backyard Cafe - 3 min memandu
Nicé Brazilian Restaurant - 6 min berjalan kaki
Shanta's Puri Shop - 20 min berjalan kaki
Tentang hartanah ini
Aiden By Best Western Georgetown Guyana
Sorotan hartanah
Di Aiden By Best Western Georgetown Guyana, anda boleh menantikan kedai mudah beli, kedai kopi/kafe dan bar. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 50+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium 24 jam dan restoran.
Manfaat tambahan termasuk:
Percuma letak kenderaan sendiri
Sarapan bufet (surcaj), tempat simpanan bagasi dan hartanah bebas asap rokok
Meja/kaunter hadapan 24 jam, kakitangan berbilang bahasa dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 138 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan pengering rambut
40-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Makanan dan minuman
Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 9:30 dengan bayaran: GYD 20 seorang
1 bar/ruang istirahat
1 kedai kopi/kafe
1 restoran
Bar/deli snek
Aktiviti menarik
Gimnasium 24 jam
Mesra keluarga
Bar/deli snek
Kedai runcit/mudah beli
Kemudahan
Kedai runcit/mudah beli
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Kakitangan berbilang bahasa
Pengemasan (harian)
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Ambal ruang di kawasan awam
Lantai kayu keras di dalam bilik
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
9 tingkat
Dewan bankuet
Dibina pada 2023
Hartanah bebas asap rokok
Seni bina Art Deco
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Kertas tandas
Pancuran mandi
Pengering rambut
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata 40-inci dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lain-lain
Kemasukan kunci mudah alih
Kerusi meja
Meja
Penyaman udara
Peti besi
Ruang kerja komputer riba
Seterika/papan seterika
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GYD 20.00 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Aiden By Georgetown Guyana
Aiden By Best Western Georgetown Guyana Hotel
Aiden By Best Western Georgetown Guyana Georgetown
Aiden By Best Western Georgetown Guyana Hotel Georgetown
Soalan lazim
Adakah Aiden By Best Western Georgetown Guyana mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Aiden By Best Western Georgetown Guyana?
Setakat 11 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Aiden By Best Western Georgetown Guyana pada 27 Ogo 2025 bermula serendah RM 1,133.92, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di Aiden By Best Western Georgetown Guyana?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Aiden By Best Western Georgetown Guyana?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Aiden By Best Western Georgetown Guyana?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Aiden By Best Western Georgetown Guyana?
Terletak di Georgetown, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Georgetown Cricket Club Ground, Castellani House dan Taman Botani Georgetown. Katedral Brickdam dan Katedral Anglika St. Georges juga dalam jarak 1 bt (2 km).
Aiden By Best Western Georgetown Guyana Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 43 daripada 66 ulasan
10 - Cemerlang
43
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 66 ulasan
8 - Baik
11
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 66 ulasan
6 - Boleh diterima
9
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 66 ulasan
4 - Lemah
2
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 66 ulasan
2 - Teruk
1
9.6/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
10/10 Cemerlang
Poonam
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
25 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in I didn’t like asking for
Everyone’s ID
Poonam
Menginap 1 malam pada Apr 2025
4/10 Lemah
Akaash
19 Jul 2025
Akaash
Menginap 5 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Krissy
Mengembara bersama keluarga
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was traveling with my 85 year old father and we needed to check in a few days earlier than anticipated. The staff were incredibly helpful and found us the best possible room to make him comfortable and safe. The disabled bathroom was the best we had seen in Georgetown and staff provided us with additional options to keep my father as safe as possible. Would definitely stay again.
Krissy
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Roger, Miami
Pengembara perniagaan
8 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cleanliness and hospitality
Roger
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
joseph
30 Mei 2025
joseph
Menginap 6 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Shakera
Mengembara bersama kumpulan
28 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room and property was in immaculate condition. The property needs more activities and nightlife attractions.
Shakera
Menginap 3 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Michael
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
26 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
stay was ok. absolutely not worth the price (no gym or pool) new property so condition was good however some of the staff lacked customer service.
Michael
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
LYNDSAY
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely property with friendly staff. Out of the way so don’t expect a convenience store near by or other restaurants other than the hotel restaurant. Service at that restaurant was exceedingly slow / took more than hour to serve our breakfast. Food when it arrived was very good. Plenty of marijuana aromas from guests which I didn’t care for.
LYNDSAY
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Roger, Miami
Mengembara bersama keluarga
21 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Great service and property!
Roger
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
orton
12 Mei 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It was a pleasure to meet the staff and management. They did a great job of catering to my needs.
orton
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Mei 2025
Comfort
We enjoyed every second of it… the food was amazing
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Carla
22 Apr 2025
Carla
Menginap 5 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Carla
Mengembara bersama pasangan
22 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Like the balconies. Hotel only supplied you with two small bottles of complimentary waters. In a hot South American country, access to more water should be offered.
Carla
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Linda
14 Apr 2025
Linda
Menginap 4 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Cindy
9 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan
Cindy
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Oudit
8 Apr 2025
Oudit
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Ryan
2 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ryan
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Shailendra
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
All staff are great,especially the Front desk staff
Shailendra
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jessica
Pengembara perniagaan
30 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect place to stay in Guyana…
Jessica
Menginap 3 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Shivonne, claxton bay
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Shivonne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Daniel, Thornbury
27 Mac 2025
Daniel
Menginap 3 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Dayna A
Mengembara bersama pasangan
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I enjoyed my stay here. The hotel and staff were the highlight of the trip. My only constructive feedback would be food quality. Breakfast was included and the choices, display and taste of it was subpar. My dinner experiences were also very subpar. Being so close to the market, you would expect fresher, local options with more variety, especially when compared to other hotels in Guyana. All my meals were either delivered, Giraffe Cafe (excellent on all levels) and Miami2. You are losing much needed revenue because of your poor food quality. Focusing on your F&B will take this place to the next level. Kudos to front desk, housekeeping teams and dining room team! Well done.
Dayna A
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Neil
Pengembara perniagaan
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Brand new hotel, very modern and smart. Room was clean & excellent. The staff/team working at the hotel were were friendly and helpful. Will definitely stay there again!
Neil
Menginap 2 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Dawson
Pengembara perniagaan
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dawson
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Dawson
Pengembara perniagaan
27 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik