Hotel Tathagat

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Gaya terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Sarapan tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
Meja
Peti besi
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Pembancuh kopi/teh
Meja
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Maha Bodhi Tample, Gaya, Bihar, 824231

Bergerak

  • Chakand Station - 26 minit memandu
  • Gaya (GAY) - 27 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Tathagat

Sorotan hartanah
Pertimbangkan penginapan di Hotel Tathagat dan manfaatkan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Di restoran hartanah, SWAGAT Restaurant, terdapat masakan Asia. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan surat khabar percuma
  • Perkhidmatan perkahwinan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Tathagat mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, dan juga kemudahan seperti peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pembancuh kopi/teh dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • SWAGAT Restaurant

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Tathagat International Bodh Gaya
Hotel Tathagat International
Tathagat International Bodh Gaya
Tathagat International
Hotel Tathagat International Bodh Gaya, India - Bihar
Hotel Tathagat Bodh Gaya
Hotel Tathagat Gaya
Tathagat Gaya
Hotel Hotel Tathagat Gaya
Gaya Hotel Tathagat Hotel
Hotel Hotel Tathagat
Hotel Tathagat International
Tathagat
Hotel Tathagat Gaya
Hotel Tathagat Hotel
Hotel Tathagat Hotel Gaya

Soalan lazim

Adakah Hotel Tathagat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Tathagat?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Tathagat?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 17:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Tathagat?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Tathagat memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma.

Di manakah terletaknya Hotel Tathagat?

Terletak di Gaya, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Kuil Mahabodhi dan Rajayatna Tree. Ajapala Nigrodha Tree dan Archaeological Museum juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Tathagat Ulasan

7.4

Baik

6.6

Kebersihan

8.0

Lokasi

6.8

Kakitangan & perkhidmatan

6.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 8 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 8 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 8 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 8 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 8 ulasan

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Chih Chun

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

房間小,浴室小,排水不良

房間小,只有一個窗戶,而且是靠樓梯間,浴室小,排水不良,電梯很髒,懷疑這是三星級酒店嗎?
Menginap 2 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

jacck

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Don’t get fool by the picture which Expedia.

I wouldn’t recommend for person who want to stay more than a single night, there bed sheets are dirty, towel, bathroom are dirty as well. Leekeage from bathroom , broken lights , believe me there are so many others things that you may not like. small room nothing like picture above, over price for the services they offer. Don’t get fool by the picture which Expedia describes on their website , shame on Expedia , I will never book from you again. Good bye Expedia
Menginap 10 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

erika, Japan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan

ロケーション、レストランは良い、リネン類の清潔さはよくなかった

レストランの食事はおいしかったです。いつも昼食時は混んでいます。チキンバターカレーライス付きで、300ルピーほど。リネン類の清潔さはあるとは言いづらく、インドなので仕方ないと言ったところです。気になる方は清潔なリネンを持参してもいいでしょう。ロケーションがいいです。隣のホテルも兄弟がオーナーという話です。
Menginap 5 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

Timothy

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Choose a newer hotel down the street 4 same price

Hotel room is simple- a balcony faces the dusty road, toilet is fairly clean but difficult to get a hot shower at night or early morning, as the main switch gets turned off; lift is broken; Wifi only available in the room, connection slow. Breakfast consists of eggs, toast with jam / butter, tea/coffee/hot milk/small juice (pick one). We had a very rude waiter who slammed the basket of bread on the table the first morning, and a courteous one the next. We asked for hot chocolate, and they said no; I noticed other guests coming in and asking for the same, and they replied in the negative day after day. I thought that if it was such a popular item, management would put it on the menu. That about sums up the attitude of the management, which I got to experience first hand. I booked 3 rooms with one website for the first night weeks prior, and 3 rooms with another website for the second night 4 days prior to check-in. On checking-in, I informed Reception about the arrangement. On the second day at about 3 pm, when I returned to the hotel, staff descended on me demanding why I did not check out at noon. They did not believe I booked the second night. I had to go to my room to forward them the email. Within minutes, Reception called to ask why it was taking so long. I was summoned to the manager's office, and forced to wait while matter was resolved. They initially suspected I was making the booking in the room. However they were pleasant when the booking was confirmed.

8/10 Baik

JUN, JAPAN MIE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

立地が良い!

マハーボディー寺院に徒歩2~3分の場所にありどこに行くのにも便利でした。併設されているレストランはなんでもあり大変おいしかった。

10/10 Cemerlang

Henrich, Hong Kong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tourist friendly location.

The room was very spacious, clean & cozy. The staff were very friendly. We felt extremely welcome in this hotel. The location of this hotel was great, it was really close to the famous Mahabodhi Tree, train station, the airport and much more.

8/10 Baik

Tamar, japan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pleasantly surprised.

Was not expecting much from my stay and was throughly impressed with the service and quality of the rooms at this hotel.

8/10 Baik

Slavek, Thailand

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Perfection.

Everything. From the warm welcome till the check out everything was perfect. Excellent staff, high quality, concierge, room service and laundry, etc all is perfect. Very clean room, very quite, beautiful surrounding, huge outdoor area, perfect location, basically I love everything about this hotel.