Hotel Bodhgaya Gautam

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Gaya terdapat 3 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Bodhgaya Gautam

Depan hartanah
Pintu masuk hartanah
Deluxe Room | Meja, katil lipat simpan/tambahan, Wi-fi percuma
Meja sambut tetamu
Suite | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
Peti besi
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Classic Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran satelit
Meja
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Domuhan Road, Gaya, Bihar, 824231

Bergerak

  • Chakand Station - 25 minit memandu
  • Gaya (GAY) - 22 minit memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Bodhgaya Gautam

Mewah bagi hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Hotel Bodhgaya Gautam menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan 3 restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan (surcaj), bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
  • Dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 56 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran TV premium
  • Kipas siling, meja dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan tersedia dengan bayaran
  • 3 restoran

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Perkhidmatan tetamu

  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Lain-lain

  • Dewan bankuet

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Bodhgaya Gautam Bodh Gaya
Hotel Bodhgaya Gautam
Bodhgaya Gautam Bodh Gaya
Bodhgaya Gautam
The Royal Residency Hotel Bodh Gaya
Hotel Bodhgaya Gautam Gaya
Bodhgaya Gautam Gaya
Bodhgaya Gautam
Hotel Hotel Bodhgaya Gautam Gaya
Gaya Hotel Bodhgaya Gautam Hotel
Hotel Hotel Bodhgaya Gautam
Hotel Bodhgaya Gautam Gaya
Hotel Bodhgaya Gautam Hotel
Hotel Bodhgaya Gautam Hotel Gaya

Soalan lazim

Adakah Hotel Bodhgaya Gautam mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Bodhgaya Gautam?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Bodhgaya Gautam?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Bodhgaya Gautam?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Bodhgaya Gautam?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Kuil Thai dan Archaeological Museum. Biara Tergar dan Kuil Mahabodhi juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel Bodhgaya Gautam Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 8 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 1 daripada 8 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 8 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 8 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 8 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

D, Canada

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not maintain properly

Rooms are not maintain properly. Staff need more training. Food which are in the menu not available. Only positive thing is staff trying to help their best.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

NM, Sydney , Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dirty Hotel with no facilities.

We book this hotel for two nights but stayed less than 2hrs. We had to pay our own money to move to another hotel. Room was dirty and old. Bed sheets and quit was smelly. Tiles were broken. Dirt was visible on the floor. Toilet was very old and dirty. Shower didn't have hot water. Taps and shower was leaking . Room was cold . There was no heater and it was in the middle of winter. The entire hotel look dark and unpleasant. Staff wasn't friendly and unhelpful. Hotel is located in a terrible location. There is no proper road access apart from dirty road. You feel unsafe all around. Also , the staff gives you very creepy looks . We had a terrible experience with this hotel. Never ever again.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

kouji, tokyo

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

こんなものかな

シャワーのお湯が出ない。 約束の時間に朝食が始まらない1時間遅れ レストランのメニューにあるのに料理は実際にはできない。
Menginap 2 malam pada Dis 2017

10/10 Cemerlang

Hans, Argentina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Enjoyable stay at Gautam.

Breakfast and dinner both were good with lots of options, staff was delightful and always ready for the help with sweet smile, location was superb and was exactly what we wanted. Overall a very comfortable stay without any worries.

10/10 Cemerlang

Kerim, CHINA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Definitely a better choice.

It may not be the best but definitely is a better option in a city that is not known for 5 star hotels. This one had a great service and comfortable rooms along with being placed in a nice, accessible location.

10/10 Cemerlang

Onuphrius, Malaysia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Undoubtedly an excellent hotel.

We enjoyed our stay very much. The location is fantastic, easily acessiable to all the pilgrimage around. The staff is so kind and so helpful, very good room service and room dining, very nice atmosphere even outside of this hotel. Surely an excellant hotel - no doubt about that ! We highly recommend on this hotel.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Adequate and convenient.

The place is definitely helpful if you are in the city with a mission to visit all the temples around since the hotel is pretty close to all these destinations and on top that the hotel itself is a convenient and great place to stay as the rooms are wellorganized and of good, decent size making it a comfortable option and the services are also good, All in all in a good price range, you get a nice and relaxed staying experience.

2/10 Teruk

Al, USA

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Away from town; Poor service;

Disappointed after staying and a lot different from the reviews I had read. Noisy with wedding all night, no hot water and marginal bathroom facilities in the suite. Way overpriced and very limited brakfast.