Grand Mercure Ahmedabad GIFT City

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mercure Ahmedabad GIFT City

Lobi
Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen) | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik, meja
Restoran
Kolam renang terbuka

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Termasuk parkir
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM213
RM238 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Jul - 12 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Classic Suite, 1 Katil Ratu (Queen), Balcony

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
  • 39 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Balcony

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen)

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bidet
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Hulu semburan mandi hujan
Jubah mandi
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Block 53 F Gift City, Gandhinagar, Gujarat, 382355

Tempat berdekatan

  • Bandar Raya Teknologi Kewangan Antarabangsa Gujarat - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Ahmedabad Airport Road - 14 min memandu - 13.9 km
  • Mahatma Mandir - 16 min memandu - 13.6 km
  • Narendra Modi Stadium - 18 min memandu - 15.9 km
  • Adalaj Stepwell - 18 min memandu - 16.7 km

Bergerak

  • Sabarmati Station - 17 minit memandu
  • Ahmedabad (AMD-Lapangan Terbang Antarabangsa Sardar Vallabhbhai Patel) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪SATKAR Garden Restaurant - ‬10 min memandu
  • ‪Pratik Mall - ‬9 min memandu
  • ‪Spices and Herbs - ‬9 min memandu
  • ‪Purohit Hotel - ‬11 min memandu
  • ‪Village Vatika - ‬9 min memandu

Tentang hartanah ini

Grand Mercure Ahmedabad GIFT City

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Mahatma Mandir
Pertimbangkan penginapan di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City dan manfaatkan kedai kopi/kafe, taman dan taman permainan. Berehatlah di tapak spa.Nikmatilah hidangan di SANGAM: ALL DAY DINING, di tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan gimnasium.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan 2 bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 151 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Hulu semburan mandi hujan, kelengkapan dandanan diri mesra alam dan bidet
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 799 seorang
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • SAMAROH : SPECIALITY
  • SANGAM: ALL DAY DINING

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 70 meter persegi

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2019
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 799 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1600 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Soalan lazim

Adakah Grand Mercure Ahmedabad GIFT City mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City?

Setakat 4 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City pada 11 Jul 2025 bermula serendah RM 212.81, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mercure Ahmedabad GIFT City mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mercure Ahmedabad GIFT City?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Grand Mercure Ahmedabad GIFT City memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1600 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Mercure Ahmedabad GIFT City?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel yang mesra keluarga ini sejauh 8.8 mi (14.1 km) from Mahatma Mandir dan 9.7 mi (15.6 km) from Adalaj Stepwell. Gandhi Ashram dan Taman Riverfront juga dalam jarak 16bt (25 km) pemanduan.

Grand Mercure Ahmedabad GIFT City Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 23 daripada 31 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 31 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 31 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 31 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 31 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Swades

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Generally ok
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sagun

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Sandip

Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Shibu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The area around the property is getting built. I went for a conference at Gift city so happened to stay there to avoid travelling back each day for the conference
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Amit

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible hotel

Terrible stay at this supposedly 5-star hotel. None of the staff speak English. Issues with breakfast and the smell of our room too.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Amarnath

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Harold Clayton

Menginap 12 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent Services

Excellent services from reception, restaurant serving breakfast to daily room cleaning. My second times staying this hotel. Will come back to stay this hotel on next trip.
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Spencer

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable & All U need business hotel

Very pleasant, friendly staff & helpful. Breakfast is good to provide fresh made dosa, prata, eggs - boiled, scramble or omelette. Walking distance to the nearer open space food courts & a restaurant Terra Rossa. Will come back this hotel for my January business trip.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Mike

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My wife and I were in India for our daughters wedding. We very much enjoyed the Western aemities. All the staff was welcoming and friendly, this was from the porter,front desk, dining room staff and housekeeping
Menginap 10 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Mike

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We like how friendly and caring all staff was
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ravi

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Qusai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Jay

Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

P K

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient
Menginap 3 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Vinay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Food cost is a bit concern for me. Else within acceptable limit, visitors won’t look for outside option.
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Harold Clayton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay near work

Everything is ok.
Menginap 4 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Alisa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Harold Clayton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay

There is no shuttle bus going to city but the reception helped us booked an uber.
Menginap 5 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Lim

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Harold Clayton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 9 malam pada Nov 2023

10/10 Cemerlang

Wills

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Best
Menginap 1 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Vijay

Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Nitin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 2 malam pada Dis 2022