Taj Hessischer Hof, Frankfurt
Hotel Art Deco yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan bar/ruang istirahat
Galeri foto untuk Taj Hessischer Hof, Frankfurt





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik
Lihat semua foto untuk Grand Suite

Grand Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Luxury Room, 1 Katil Raja (King)

Luxury Room, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Executive Suite

Executive Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Grand Room, 1 Katil Raja (King) (Luxury)

Grand Room, 1 Katil Raja (King) (Luxury)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Presidential Suite

Presidential Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Luxury Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

Luxury Room, 1 Katil Raja (King), Balcony
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Lihat semua foto untuk Grand Twin Room (Luxury)

Grand Twin Room (Luxury)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Item bar mini percuma
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Diubah suai pada 2025
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Holiday Inn Frankfurt - Alte Oper by IHG
Bahnhofsviertel
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.0 daripada 10, Hebat, 775 ulasan
Harga ialah RM335
RM377 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Friedrich Ebert Anlage 40, Frankfurt, 60325
Tentang hartanah ini
Taj Hessischer Hof, Frankfurt
Hartanah serupa

Savigny Hotel Frankfurt City
Savigny Hotel Frankfurt City
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-Fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 822 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 19 hingga 42 untuk dewasa dan EUR 19 hingga 41 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 150 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
- Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 45 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 50 setiap penginapan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 150 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan lampu luar
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta tidak diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Grandhotel Hessischer
Grandhotel Hessischer Hof
Grandhotel Hessischer Hof Frankfurt
Grandhotel Hessischer Hof Hotel
Grandhotel Hessischer Hof Hotel Frankfurt
Hessischer
Hessischer Hof
Hessischer Hof Frankfurt
Hotel Hessischer Hof
Grandhotel Hessischer Hof Hotel
Grandhotel Hessischer Hof Frankfurt
Grandhotel Hessischer Hof Hotel Frankfurt
Soalan lazim
Ulasan
Taj Hessischer Hof, Frankfurt Ulasan
9.2
Hebat
9.6
Kebersihan
8.6
Lokasi
9.4
Kakitangan & perkhidmatan
9.2
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
27 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Jeffrey
5 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jeffrey
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
HANA
Pengembara perniagaan
3 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
HANA
Menginap 3 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
29 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Marlo
Pengembara perniagaan
12 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marlo
Menginap 4 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Gry
Pengembara perniagaan
9 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk hotell
Gry
Menginap 2 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Henricus
Pengembara perniagaan
21 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henricus
Menginap 1 malam pada Dis 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
15 Dis 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
2-3 stars at most
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
raed
9 Dis 2019
raed
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Liulin
Pengembara perniagaan
5 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Liulin
Menginap 8 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Marc
2 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Privatereise
Marc
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
fernand
19 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ancient Hotelier


fernand
Menginap 4 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Paul, Stuttgart, Germany
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
29 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Paul
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
11 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
10 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Réjean
8 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Réjean
Menginap 2 malam pada Okt 2019
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
2 Okt 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
29 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
27 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leistung kostet eben. Hier ziemlich viel.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
PeterG., Essen
Mengembara bersama pasangan
25 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
PeterG.
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Claus Michael
Mengembara bersama kumpulan
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Claus Michael
Menginap 2 malam pada Sep 2019

















