Essência Hotel Francisco Beltrão

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, 7-minute walk to Dataran Eduardo Suplicy Virmond

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single)

Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Romeu Lauro Werlang, 1616, Francisco Beltrao, PR, 85601020

Tempat berdekatan

  • Dataran Eduardo Suplicy Virmond - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Taman Kebebasan - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Tasik Dourado - 55 min memandu - 56.7 km
  • Sao Lourenco do Oeste Plaza - 56 min memandu - 60.5 km
  • Cultural Center Art and Life - 56 min memandu - 58.0 km

Bergerak

  • Francisco Beltrao (FBE-Paulo Abdala) - 9 minit memandu

Restoran

  • ‪Formosa Pub - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Cia do Chopp - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Panificadora Liciane - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bob's - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Maffessoni - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Essência Hotel Francisco Beltrão

Hotel berdekatan Dataran Eduardo Suplicy Virmond
Di Essência Hotel Francisco Beltrão, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, kedai mudah beli dan taman. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pendiangan di lobi.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
  • TV di lobi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 58 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan pencetak.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Pancuran mandi, pengering rambut dan syampu
  • 24-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:00

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kedai runcit/mudah beli

Kemudahan

  • Kedai runcit/mudah beli
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Ruang tamu bersama

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 24-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencetak
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 7 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Essencia Francisco Beltrao
Essência Hotel Francisco Beltrão Hotel
Essência Hotel Francisco Beltrão Francisco Beltrao
Essência Hotel Francisco Beltrão Hotel Francisco Beltrao

Soalan lazim

Adakah Essência Hotel Francisco Beltrão mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 7 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50.00 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Essência Hotel Francisco Beltrão?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Essência Hotel Francisco Beltrão?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Essência Hotel Francisco Beltrão?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Essência Hotel Francisco Beltrão?

Terletak di Francisco Beltrao, hotel ini sejauh 0.4 mi (0.6 km) from Dataran Eduardo Suplicy Virmond serta dalam jarak 32 bt (52 km) dari Gereja Imaculada Conceicao dan Cultural Center Art and Life.

Essência Hotel Francisco Beltrão Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 66 daripada 86 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 86 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 86 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 86 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 86 ulasan

9.6/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Marcos Vinícius

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Edvaldo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

JAMILE

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Os recepcionistas foram extremamente atenciosos.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Orestes

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Edelsio

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Aristides

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Velho e sem manutenção

Hotel apesar de ser bem localizado, estava sujo e o banheiro e móveis muito velhos. O banheiro com móveis quebrados, estufados e o azulejo velho e quebrado com tinta descascada. Toalha estava com cheiro ruim.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ederson Rafael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel com ótimo atendimento e estrutura
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lohame

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Joao Ricardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Estadia a negócios

Estadia para viagem. Café da manhã simples, mas atende ao proposto. Atendimento ótimo. Limpeza do quarto deixou um pouco a desejar.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tuane

Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Flávia

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Daiane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Daiane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Tuane

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fico com frequência no Essência. Hotel com bom custo benefício, café da manhã gostoso e servido cedo, com amenities para banho. Principal crítica é o estacionamento que possui número limitado de vagas, mas a cidade é tranquila e há espaço para estacionar em frente ao hotel.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Alessandro Pinheiro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Tuane

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Daisy Fernanda

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Estadia para diversao

Foi sensacional!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Alan do Nascimento

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Simone

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

JAMILE

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

ALINE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gostei do hotel

Hotel muito bom, atendimento excelente, café da manhã maravilhoso. Quarto bom, não gostei muito do colchão, e o chuveiro poderia ser maior.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Daiane

Menginap 1 malam pada Feb 2025