Grand Carimã Resort & Convention Center

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 3 kolam renang terbuka dan 2 tab panas

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Carimã Resort & Convention Center

3 kolam renang terbuka, kabana percuma, payung kolam
Meja sambut tetamu
Serambi
Bar piano
Meja sambut tetamu

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Tab Panas
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Spa
  • Kolam

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Superior Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Grand Luxo Duplo

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)

Luxo Duplo

8.8 daripada 10
Cemerlang
(20 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Luxo Triplo

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Grand Suite

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV
Menu bantal
  • 40 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Luxo Single

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Luxo Quádruplo

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Diubah suai pada 2020
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Ratu (Queen)

Room Deluxe

  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4

Suite With Garden View

  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2

Room Premium

  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Cataratas, sebauh kawasan kejiranan di Foz do Iguaçu, Grand Carimã Resort & Convention Center di kawasan hiburan dan berhampiran dengan lapangan terbang. Pembeli-belah boleh mengunjungi Cataratas Avenue, manakala semua orang dapat menikmati keindahan semula jadi di Pintu masuk ke Air Terjun Iguassu dan Air Terjun Iguazu. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Acquamania, atau saksikan acara atau perlawanan di Stadium ABC.
Peta
Av. das Cataratas, Km 10, Foz do Iguaçu, PR, 85851-970

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah Catuai Palladium - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Cataratas Avenue - 2 min memandu - 2.8 km
  • Pusat Membeli-belah Cataratas JL - 5 min memandu - 6.1 km
  • Tanda Sempadan Tiga - 9 min memandu - 5.3 km
  • Pintu masuk ke Air Terjun Iguassu - 12 min memandu - 10.5 km

Bergerak

  • Terminal Pengangkutan Bandar - 19 minit memandu
  • Central Station - 31 minit memandu
  • Iguassu Falls (IGU-Lapangan Terbang Antarabangsa Foz do Iguacu) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Mir Hilton - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Outback Steakhouse - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Paris 6 Bistrô - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪V8 Garagem Bar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Casa Do Chef - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Grand Carimã Resort & Convention Center

Mewah bagi hotel mesra keluarga yang dipulihkan pada 2020 dan terletak berdekatan Cataratas Avenue
Di Grand Carimã Resort & Convention Center, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, bar kolam dan teres. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap dan nikmatilah urut.Restoran di tapak, Royale, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Nikmati gimnasium serta aktiviti seperti bola tampar. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • 3 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Gelanggang tenis terbuka, letak kenderaan sendiri (surcaj) dan kakitangan berbilang bahasa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • Bantuan pelancongan/tiket, hartanah bebas asap rokok dan lif
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 310 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan syampu
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (BRL 20 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Bar da Piscina
  • Piano Bar
  • Picadilly
  • Restaurante Carimã
  • Royale

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 2 tab panas
  • 3 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Bola tampar
  • Gimnasium
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sauna
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 3 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kabana kolam percuma
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1957
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - Disember 2020
  • Seni bina Kolonial

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 120.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 20.00 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 120.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap, sistem keselamatan, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Carima
Carima Foz Do Iguacu
Carima Hotel
Carima Hotel Foz Do Iguacu
Hotel Carima

Soalan lazim

Adakah Grand Carimã Resort & Convention Center mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 3 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 10:00–22:00.

Adakah Grand Carimã Resort & Convention Center mesra haiwan kesayangan?

Ya, Grand Carimã Resort & Convention Center membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL120.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Grand Carimã Resort & Convention Center?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL20.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Grand Carimã Resort & Convention Center?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Carimã Resort & Convention Center?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Grand Carimã Resort & Convention Center?

Hotel mesra keluarga di Foz do Iguaçu ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Abseiling di Kanyon Iguacu dan Pertunjukan Bottega Churrascaria. Acquamania dan Cataratas Avenue juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Grand Carimã Resort & Convention Center Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 282 daripada 479 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 122 daripada 479 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 47 daripada 479 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 479 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 479 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Auf jeden Fall zum weiterempfehlen
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mike, Benton

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

SHINJI

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Wladmir

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel. Boa localização, atendimento, estacionamento. Muito confortável
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ana Paula

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Café da manhã maravilhoso, um cheiro maravilhoso no hotel só achei a cama descartável
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alvaro

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente

Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

SIMONE L S CHECCHIA

Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Evanquele

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Não localizaram minha reserva, quase 40 minutos para o check in. Atendimento deixou a desejar.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Adriano

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Eduardo

Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Roberta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gostei do hotel.

Registro três sugestões de melhoria: 1. Deixar um travesseiro baixo e um alto para cada pessoa e não dois altos. Também poderiam ser maia macios. 2. As músicas do hall e restaurante encerrar às 22h. 3. A cascata ao lado dos quartos pode ser desligada, pois faz muito barulho.
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Carolina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

SIMONE P G

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Estadia incrível!

Nossa estadia foi incrível! A piscina aquecida foi uma linda surpresa, já que não tinha visto fotos no site. Os ambientes são lindamente decorados, quartos confortáveis, e os pavões pelo jardim trazem um charme especial. Optamos pela pensão completa e valeu muito a pena. Todas as refeições muito bem servidas. Teremos ótimas lembranças!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

LUCIANO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

LISANGELA MARIA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
excelente, fomos para comemoração em familia , e tudo saiu muito bem.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kirin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan
This hotel has daily flying Trapeze classes for adults and children! So fun!
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yenny

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Juliano Marcelino de

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Kang

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Natalie

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not good at all. 2.5 star at best. Not a 4.

My family stayed her for 2 nights and it was not good. The lobby looks nice but it stops there. The food was average food. The rooms were terrible. We had two rooms that were full of ants. We called but they only cleaned one room after I called twice. After I left I had ants in my clothes and bags and was picking them out all day. One of our rooms did not have hot water in the shower so my children had to take cold showers. The grout in the shower is covered in mold. This place is terrible and I am not sure how they have such good reviews. We told the front desk and all we got was a shrug and “ok we will write it down”. At the minimum they should have taken money off the room that did not have hot water. The beds are terrible and are just sheets on a bare mattress, no mattress cover. Yuck.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Luciana Ap

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Aline

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

WALDEMAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Confortável

Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Espedito Vieira R

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Grace

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mac 2025