Ca' del Rio Resort
Hotel mesra keluarga yang terdapat kilang wain bersebelahan dan pusat kecergasan
Pilih tarikh untuk melihat harga
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Double Room Single Use

Double Room Single Use
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LED
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Bar mini (dengan beberapa item percuma)
Televisyen LED
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via Bassa Polucci 55, Casinalbo di Formigine, Formigine, MO, 41043
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Mini Hotel Le Ville
Mini Hotel Le Ville
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
8.0 daripada 10, Sangat Baik, 87 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk waktu ti golf; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Ca' Rio Resort Formigine
Ca' Rio Formigine
Ca' del Rio Resort Hotel
Ca' del Rio Resort Formigine
Ca' del Rio Resort Hotel Formigine
Soalan lazim
Ca' del Rio Resort Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Melissa
11 Jun 2023
Melissa
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Carlo
26 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlo
Menginap 1 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Glen A
Mengembara bersama pasangan
2 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Glen A
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
MAURIZIO
Mengembara bersama pasangan
15 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MAURIZIO
Menginap 1 malam pada Jun 2022
6/10 Boleh diterima
Maurizio
26 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Maurizio
Menginap 2 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
J.V.A.
Pengembara perniagaan
23 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
J.V.A.
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Luca
15 Feb 2022
Luca
Menginap 2 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Giacomo
14 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giacomo
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Luca
Pengembara perniagaan
22 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sempre una garanzia
Luca
Menginap 1 malam pada Dis 2021
8/10 Baik
Enea
Pengembara perniagaan
14 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enea
Menginap 1 malam pada Nov 2021
8/10 Baik
Phillip
Mengembara bersama pasangan
20 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Phillip
Menginap 2 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
18 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Magnus
Pengembara perniagaan
5 Okt 2021
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
September 2021
Magnus
Menginap 4 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Monir Dante
Pengembara perniagaan
19 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Monir Dante
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
Valerio
Pengembara perniagaan
15 Dis 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tutto ok
Valerio
Menginap 1 malam pada Dis 2020
10/10 Cemerlang
Allan
18 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dejligt sted
Allan
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
AJ
30 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great stay ad great food
AJ
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
22 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Ilaria
Pengembara perniagaan
20 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottimo soggiorno, bellissima struttura !
Ilaria
Menginap 5 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Gianfranco
4 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Oasi
Gianfranco
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
patricia
14 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piacevolissima sosta
patricia
Menginap 1 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Svetlana
5 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Svetlana
Menginap 3 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Mei 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik