Hotel Mirage

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Florence terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Mirage

Lobi
Kemudahan mesyuarat
Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Superior Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Double Room Single Use

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Quadruple Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single) ATAU 4 Katil Bujang (Single)

Superior Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Triple Room

7.2 daripada 10
Baik
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Double or Twin Room

7.4 daripada 10
Baik
(11 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Via Francesco Baracca 231/18, Florence, FI, 50127

Tempat berdekatan

  • Taman Cascine - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Piazza di Santa Maria Novella - 6 min memandu - 5.3 km
  • Katedral Santa Maria del Fiore - 9 min memandu - 6.7 km
  • Ponte Vecchio - 11 min memandu - 6.0 km
  • Galeri Uffizi - 11 min memandu - 6.0 km

Bergerak

  • Stesen Firenze Cascine - 3 minit memandu
  • Perhentian Trem Guidoni - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Peretola (FLR) - 4 minit memandu

Restoran

  • ‪beercode - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Wine Bar - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪I Peccati Di Gola - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Il Barco - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Bivio Ristorante Pizzeria - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Mirage

Mewah bagi hotel berdekatan Katedral Santa Maria del Fiore
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, pencucian kering/dobi dan bar di Hotel Mirage. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan dan restoran.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan hidangan tempatan (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 111 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 32-inci TV LED dengan saluran digital
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 7:00 hingga 22:00 atas permintaan
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan masakan tempatan tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 8.50 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Makan malam berhos tersedia setiap hari dengan bayaran sebanyak EUR22

Aktiviti menarik

  • Lawatan wain peribadi
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 120 meter persegi
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 7 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1975
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar hari bekerja percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR50
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap penginapan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 7.00 seorang semalam, sehingga 7 malam.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan masakan tempatan: kira-kira EUR 8.5 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 15 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 5 orang)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap penginapan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 50 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Makan malam dihoskan: EUR22

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, pengadang tingkap, dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah IT048017A162VUNJY4

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Mirage Florence
Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel
Hotel Mirage Florence
Hotel Mirage Hotel Florence

Soalan lazim

Adakah Hotel Mirage mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap penginapan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Mirage?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Mirage?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR50 (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hotel Mirage?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Hotel Mirage memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi 7:00–22:00 (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak EUR15 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Mirage?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1.3 mi (2.1 km) from Tribunal Florence dan 2.8 mi (4.6 km) from Piazza di Santa Maria Novella. Sungai Arno dan Taman Cascine juga dalam jarak 2 bt (3 km). Perhentian Trem Guidoni sejauh 7 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Novoli - Palazzi Rossi sejauh 12 minit berjalan kaki.

Hotel Mirage Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 169 daripada 854 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 315 daripada 854 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 201 daripada 854 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 97 daripada 854 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 72 daripada 854 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.4/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Arthur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very attentive and warm. The viwe was incredible from my balcony
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Dena

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean. Close to airport. Walking distance to Puzza Man an excellent Italian restaurant.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Charles

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This place is somewhat ‘shabby’ and not what I expected from the photo of the lobby on its website. We stayed there because of the proximity to the airport. Maybe I missed it but there’s no free shuttle to/from the airport. The place is also noisy and the breakfast was ‘meh’ at best.The only positive is that the bed was comfortable. Would not stay there again.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Melissa

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Online pictures made the property look clean and modern. In-person it was very run down. The linens were cheap and worn. The lobby had a stench. One of the reasons for booking this property was proximity to airport and the mention of an airport shuttle, but when we asked about the shuttle they told us to book a taxi. The site obviously caters to large tour groups (3 bus loads showed up almost at the same time as us) and the noise in the halls of there coming and going could be heard all night. Rooms are not sound proof so I always knew when someone in the room above me or next to me was using the shower or toilet.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Clarice, Pierceton

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
This is an ok hotel to stay prior to a flight out is Florence. It is near the airport and that is about it. The rooms are ok but the showers are very small. It was very noisy with external bar and club music going late into the night.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Christina

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
YOU DON’T GET THE ROOM YOU BOOKED- We booked a room for 3 and when we arrived the room wasn’t available because they over booked with two giant tour busses. They jammed a trundle bed in a small room with no space to walk. The sheets were stained and had unmentionable hair on them. They shrugged a shoulder with a sorry and said nothing they can do to help us. It wasn’t their job-So we got new sheets and bided our time so we could leave for an early flight. Really upsetting as we were traveling with my 80 year old mother- they offered her a trundle bed. Truly a terrible feeling.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

NASSER

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
I didn't like the room, it wasn't well maintained. The curtains were slightly dirty, the bathroom was quite small, the remote was broken, the sink got clogged even though we hardly used it and never put anything down it, and the nearby vending machine sometimes didn't work. However, I did enjoy the workers there, they were friendly and always willing to lend a hand when needed.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ethan, Palatine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Victor, Yuba City

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was fine for one night, but the air conditioner did not work all that well and the room really felt humid.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Roderick, Houston

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had TWO reservations that were made hours apart. No one was able to resolve that problem, but we did have a room. Please refund me for the second reservation. Thanks
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Super flexible when we requested a room change.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Biplab

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Joseph

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bueno en relación calidad/precio con excelente ubicación cerca del aeropuerto.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Nicole

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The pillows on our bed had dirt stains on them, the shower was clogged and immediately filled up with water, the elevator was in poor condition and seemed as if it could use repair. The staff was very nice and helped the check in go smoothly but we were not impressed with the facility. Would not stay here again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Barbra

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Location was good for the airport. Breakfast was ok.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Mehrnoush

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms were extremely outdated. In desperate need of a renovation. The elevator would only fit 2 suitcases and maybe 1 person. Nothing in the surrounding areas
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Line

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan
Nice staff and location of hotel is very convenient to airport. Nice breakfast. As soon as you come into hotel though there is a pungent smell that is also noticeable in rooms. Once we were at the airport the next morning, I noticed bed bug bites ( three bites in a row on my arm).
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

valeriano

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Tiffany

Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Rodrigo

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Péssimo

Pessimo hotel, de 4 estrelas nao tem nada nada mesmo, sujo, fedido, as fotos não condizem com a realidade. Pernelongo não nos deixaram dormir, cafe da manhã horrível, nada do que tinha nas fotos. Muito longe de tudo. Sinceramente algo muito caro p muito pouco, da viagem toda pela Europa, este foi o pior hotel.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Catherine

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Nageshwari

Tidak sukakan: Kebersihan
There is no shuttle service provided by them as mentioned on website . Misrepresentation on the website. I was ready to pay but the female staff was very very rude when I ask them about misrepresentation on website about the shuttle service. They don’t even let me talk to manager. And one black lady at front desk refused to hold my bag until my checkin time. Was very very rude. They spoiled my vacation.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Mary Ann

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfriendly guest officer and no hot water for tea, thermos for boiling water. Hot water for 2 euros and no proper ventilation.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ivonny

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Shelly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025