Hotel delle Terme & Spa
Hotel di Fiuggi terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel delle Terme & Spa





Ulasan
6.8 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Triple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Superior Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Via dei Villini, 57, Fiuggi, FR, 3014
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

ALBERGO RISTORANTE BELSITO FIUGGI Nhost
ALBERGO RISTORANTE BELSITO FIUGGI Nhost
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Wi-fi percuma
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 63 ulasan
Harga ialah RM297
RM331 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jul - 22 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.00 seorang semalam, sehingga 6 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 50
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Albergo delle Terme
Albergo delle Terme Fiuggi
Albergo delle Terme Hotel
Albergo delle Terme Hotel Fiuggi
Albergo delle Terme
Hotel delle Terme & Spa Hotel
Hotel delle Terme & Spa Fiuggi
Hotel delle Terme & Spa Hotel Fiuggi
Soalan lazim
Hotel delle Terme & Spa Ulasan
Ulasan
6.8
8.0/10
Kebersihan
8.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
15 Ogo 2017
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
4/10 Lemah
oris
27 Mac 2017
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
un albergo che dovrebbe ristrutturarsi veramente
oris
10/10 Cemerlang
Gennaro, Aversa
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
*** Buon Albergo *** Consigliato
Gennaro
8/10 Baik
fernando
20 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
fernando
4/10 Lemah
SILVIO
13 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Non tornerei
SILVIO
2/10 Teruk
Daniele
31 Okt 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniele
8/10 Baik
Laura, Saskatchewan, Canada
29 Dis 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent Staff!
Laura
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
7 Dis 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Penoso
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
23 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Riscaldamento a palla!
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
sandra, new york
1 Nov 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Relaxing environment with a really nice staff
sandra
8/10 Baik
Anna Maria, Priverno
10 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna Maria
8/10 Baik
Alessandro
10 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alessandro
8/10 Baik
dmitry, Санкт-Петербург
22 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Хорошее соотношение цены и качества
dmitry
10/10 Cemerlang
Lorrain, naples
1 Apr 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly clean hotel
Lorrain
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
10 Mac 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Piacevole scoperta vicino Roma
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
19 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik