Menzeh Zalagh

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Fes terdapat 2 restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Menzeh Zalagh

Mandi tangas / hammam, rawatan muka, 2 bilik rawatan
3 bar/ruang istirahat, bar tepi kolam
Lobi
Kolam renang terbuka, payung kolam
Bar mini, peti besi dalam bilik, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi

Ulasan

6.0 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10 rue Mohamed Diouri, Fes, 30000

Tempat berdekatan

  • Borj Fez Mall - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Istana DiRaja - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Tempat Bou Jeloud - 4 min memandu - 3.3 km
  • Blue Gate - 4 min memandu - 3.3 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 6 min memandu - 5.1 km

Bergerak

  • Stesen Fes - 17 minit berjalan kaki
  • Fes (FEZ-Saiss) - 24 minit memandu

Restoran

  • â€ȘCafĂ© Zanzibar - ‬7 min berjalan kaki
  • â€ȘCyrnoss (مŰčÙ‚ÙˆŰŻŰ©) - ‬9 min berjalan kaki
  • â€ȘMcDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • â€ȘLa Noblesse - ‬6 min berjalan kaki
  • â€ȘAmarez - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Menzeh Zalagh

Hotel mewah yang terletak di Ville Nouvelle
Anda boleh menantikan kelab malam, bar kolam dan teres di Menzeh Zalagh. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau Mandi tangas / hammam dan nikmatilah rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau rawatan muka. Pastikan anda menikmati Sarapan, Makan tengah hari dan Makan malam di dua restoran di tapak. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak dengan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Gril barbeku, surat khabar percuma dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Kesemua 150 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • TV Plasma dengan saluran satelit
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • MOROCCAN
  • PANORAMIC
  • PIZZERA

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab malam
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV plasma dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 46.84
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 46.84 (dari 2 hingga 12 tahun)
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.83 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke tab panas

Hartanah juga dikenali sebagai

Menzeh
Menzeh Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes
Zalagh
Menzeh Zalagh Fes
Menzeh Zalagh Hotel
Menzeh Zalagh Hotel Fes

Soalan lazim

Adakah Menzeh Zalagh mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Menzeh Zalagh mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Menzeh Zalagh?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Menzeh Zalagh?

Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30.

Apakah masa daftar keluar di Menzeh Zalagh?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Menzeh Zalagh memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Menzeh Zalagh?

Terletak di Ville Nouvelle, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Borj Fez Mall dan Atlas Garden. Istana DiRaja dan Pusara Yahudi juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Fes sejauh 17 minit berjalan kaki.

Menzeh Zalagh Ulasan

Ulasan

6.0
Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 71 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 71 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 15 daripada 71 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 15 daripada 71 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 71 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Toutu

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

NB, France

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Personnel trĂšs agrĂ©able trĂšs serviable, chambre et literies trĂšs propre, manque d’amĂ©lioration de la propretĂ© sanitaire, manque de vĂ©rification robinetterie. Petit dĂ©jeuner non compatible Ă  un hĂŽtel 4 Ă©toiles. Certains plat comme el harcha qui est servi avec un dĂ©calage. Manque de rigueur pour le personnel service petit dĂ©jeuner. Au petit dĂ©jeuner nous Ă©tions entourĂ© par beaucoup de personnel qui nous mettent mal alaise. Bien situĂ© pour aller Ă  la mĂ©dina. HĂŽtel trĂšs connu pour les taxis. Pas de navette ce qui est dommage. Manque de communication des services disponibles de la part de la rĂ©ception. A Ă©viter les chambres cĂŽtĂ© rue car beaucoup de bruit impossible de se reposer. Nous avons passer 5 nuits, c’etais tous les soirs beaucoup de bruits.
Menginap 5 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Une piscine trĂšs belle et une vue impressionnante vers la Medina.
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Never again! Take your money somewhere else. They are SO Disrespectful to play music on highest level from the bar, right under the bedrooms until 3am everyday. Shame on you. Poor breakfast and unproffesional staff who never say hello. Only those in reception are okay. The room smelled strong from new painting of doors. I think the only thing good about this hotel is the location and the pool area. 1 min walk from the big mall and grocery store and restaurants. I will never come back.
Menginap 3 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Bo

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bad service, check in took way longer than it should. They will nickel and dime you...charge you a bunch of extra fees for silly things. I could have found a better hotel for less money, and in a better location.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Daytona, Amsterdam

Tidak sukakan: Kemudahan
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
Menginap 3 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Rooms lock you out. Water stops working and lights go out. WiFi reception is non existent in rooms. Breakfast and dinner poor.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

YIGIT

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property well positioned over the hill grate view. My reservation didn’t reach the front desk all day long , l called Expedia twice 40 minutes each time until late that day, Water very slow in bathroom, shower, and faucet , breakfast terrible. I had upset stomach that day because the taste of the coffee and the tea .
Menginap 1 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Karen, Antwerpen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Isabelle

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Grande déception!!!! :(

Ça a pris prĂšs de trois heures, arrivĂ©s Ă  l’hĂŽtel, pour avoir accĂšs Ă  notre chambre! Le personnel et le directeur de l’hĂŽtel refuant d’accepter la confirmation de rĂ©servation de la chambre d’Hotels.com sans que nous ajoutions un 75Euros cash!!!! AprĂšs un deuxiĂšme appel au service Ă  la clientĂšle de Hotels.com, le directeur, tremblotant, nous a assignĂ© notre chambre!!....sans le 75 Euros cash Ă  dĂ©bourser! ArrivĂ©s Ă  notre chambre, celle-ci n’était pas prĂȘte...... Nous avons dĂ» patienter encore une dizaine de minutes avant de pouvoir y dĂ©poser nos valises! Aucune excuse de la part des employĂ©s, ni de la direction! Au niveau du restaurant Ă  la carte, AUCUN service non plus... des clients assis Ă  une autre table nous ont avisĂ© que nous n’aurions aucun service tant que nous n’irions pas voir quelqu’un Ă  la cuisine!!! Il Ă©tait +/-20 heures....(heure du Souper) Ce fut extrĂȘmement long, mais nous avons fini par manger! .....le mĂȘme long processus pour rĂ©ussir Ă  avoir notre facture.... Il n’y a absolument aucun service dans cet Ă©tablissement! Quand Ă  la chambre, un Ă©vier de bloquĂ©(non-fonctionnel), mais lit propre et confortable.....(seul point positif).....nous pourrions ajouter que la situation gĂ©ographique est trĂšs bien! SĂ©jour d’une seule nuit extrĂȘmement dĂ©cevant et stressant!
Menginap 1 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Heino, Bremen

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Ich habe eine Woche dort verbracht, vom 17. Oktober bis 24.10.2018. Vor 20 Jahren war das sicher ein schönes Hotel, aber seitdem ist aber auch wirklich nichts mehr gemacht worden. Das Hotel bedarf dringend einer Grundsanierung, nichts ist richtig in Ordnung, angefangen bei der Duschbrause, dem Wasserhahn, den wackelnden Tischen, den nicht schließenden SchrĂ€nken, den abgestoßenen und nicht schließenden TĂŒren und so weiter. Die grĂ¶ĂŸte Frechheit ist allerdings der Preis fĂŒr das FrĂŒhstĂŒck, 12 Euro pro Person fĂŒr ein FrĂŒhstĂŒck unterster QualitĂ€t. Direkt gegenĂŒber vom Hotel gibt es das CafĂ© „ Etoiles de Fes“. Dort kann man wunderbar zwischen drei und fĂŒnf Euro frĂŒhstĂŒcken.
Menginap 7 malam pada Okt 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
mal nada de amabilidad, ni tampoco desayuno, wifi muy mal no volveria mas
Menginap 1 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Danke

genug stress gehabt. Unfreundlich, jeden tag das gleiche FrĂŒhstĂŒck genauso Abendessen. Naja von Afrika kann man Bestimmt nicht viel erwarten.
Menginap 7 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Christine, Leadville, CO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hotel in Fes for Westerers

Menzeh Zalagh had extremely comfortable rooms, OK (not great) Wifi connection, a beautiful garden and pool area, and various options for food and wine/beer. It is in the Ville Nouvelle, so definitely not a riad in the Medina if that is what you are looking for. Food, beer, and wine were available most of the time--to fit your schedule--and OK for a Western-oriented hotel. We ate a lot of pizza! There are beer specials every night. The pool is beautiful and refreshing, although the lack of rules could have teens cannonballing onto you while you are swimming laps. Our biggest negative involved breakfast. It was always the same (Berber cakes, hard-boiled eggs, roasted tomatoes and potates, olives, 6 kinds of puff pastry, and cucumbers and tomatoes. NO fresh fruit or even dates, ever. No yogurt. Nescafe coffee. I was so tired of this after a week and a half that I wanted to cry--or at least go somewhere else despite having paid for breakfast through my room rate. The next negative involved the tour guide who alway hung out by the front desk and pestered us about tours. He was always ready to jump on us when we were going in and out. So, two negatives among a host of good features. It is also only a couple of blocks from the huge Borj Fes mall if you want to get some fresh fruit and yogurt and the Carrefour supermarket (I did) or peruse the liquor store (did that, too).
Menginap 9 malam pada Jun 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The hotel & staff were very nice. I would definitely stay here again.
Menginap 5 malam pada Jun 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rudest staff around. Bellman cursed us out for not a large enough tip. Rest of the staff rude and unhelpful.
Menginap 2 malam pada Jun 2018

2/10 Teruk

Fatima-Zohra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Mooie hotel met een mooie zmeembad

Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
Menginap 1 malam pada Mac 2018

4/10 Lemah

Gianfranco, Milano

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Albergo a 4* forse 10 o 15 anni fa.

Nelle stanze tutto rotto. Ristorante molto scadente. Manca la frutta e i piatti del self service non vengono ripristinati. Prezzo assolutamente fuori mercato per i servizi offerti.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

Gianfranco, Milano

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Sopravalutato

Albergo da 2* forse 2e1/2 ma non oltre. Ristorante scadentino. Personale della cocierge poco collaborativo. Pulizia dei lunghi comuni, molto a desiderare.
Menginap 5 malam pada Feb 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Gran hotel con muy mal servicio

Decepcionante. Parecía un magnífico hotel por sus instalaciones, pero encontramos el baño sucio, poca agua en la descarga del våter, un desayuno buffet muy pobre y el personal del hotel sin demasiada buena disposición ante consultas y reclamos. Lo demås, bien.
Menginap 1 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

u

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Never again

These pics are just a sham absolutely horrified when we saw the hotel the floors were filthy breakfast was boiled eggs and morrocan pancakes which were like cardboard... NEVER AGAIN
Menginap 3 malam pada Nov 2017