Hôtel Nouzha La perle du tourisme

Hartanah 3.0 bintang
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Fes dengan 2 restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel Nouzha La perle du tourisme

2 restoran, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Maghribi
Bar (di hartanah)
Comfort Double or Twin Room, 1 Bedroom, Non Smoking | 1 bilik tidur, cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium
Meja sambut tetamu
2 restoran, makan tengah hari, makan malam dihidangkan; masakan Maghribi

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM210
RM243 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Jul - 27 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Comfort Single Room

Sorotan

Balkoni
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Exclusive Suite

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double or Twin Room

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Family Suite

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Suite

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7 Rue Hassan Dkhissi, Place Atlas, Fes, 30000

Tempat berdekatan

  • Borj Fez Mall - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Istana DiRaja - 3 min memandu - 2.6 km
  • Tempat Bou Jeloud - 5 min memandu - 4.4 km
  • Blue Gate - 5 min memandu - 4.4 km
  • Zaouia Sidi Ahmed Tijani - 7 min memandu - 6.2 km

Bergerak

  • Stesen Fes - 9 minit memandu
  • Fes (FEZ-Saiss) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Zanzibar - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bistrot Des Saveurs - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Zagora - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Monalisa مقهى موناليزا - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Cyrnoss (معقودة) - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hôtel Nouzha La perle du tourisme

Hotel terletak di Ville Nouvelle
Pertimbangkan penginapan di Hôtel Nouzha La perle du tourisme dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, kedai kopi/kafe dan bar. Manjakan diri anda dengan rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau urut di Nouzha Spa, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan Maghribi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan tempat simpanan bagasi
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, sajian kopi/teh di ruang bersama dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Perkhidmatan rencam, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Kesemua 60 bilik yang dihias secara berasingan menampilkan sentuhan bermakna seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, cadar kapas Mesir dan katil Select Comfort
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan hidrourut dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (MAD 10 sehari)
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Nouzha Bar
  • Nouzha Moroccan
  • Restaurant La Gazelle

Aktiviti menarik

  • Hiburan malam
  • Spa perkhidmatan penuh

Kemudahan

  • ATM
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Spa perkhidmatan penuh

  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif (kelebaran pintu 120 sentimeter)
  • Tab mandi mudah akses

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Gebar bulu kapas
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan hidrourut
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: MAD100
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MAD150.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak MAD100.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 13.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: MAD 150 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: MAD 10 sehari
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: MAD100 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: MAD 100.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: MAD 150.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ametis Nouzha Hotel Fez
Ametis Nouzha Hotels Fez Hotel Fes
Hôtel Nouzha
Hôtel Nouzha Fes
Nouzha
Nouzha Fes
Hôtel Nouzha
Nouzha Perle Du Tourisme Fes
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Fes
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Hotel
Hôtel Nouzha La perle du tourisme Hotel Fes

Soalan lazim

Adakah Hôtel Nouzha La perle du tourisme mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Setakat 26 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hôtel Nouzha La perle du tourisme pada 26 Jul 2025 bermula serendah RM 209.98, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak MAD100.

Adakah Hôtel Nouzha La perle du tourisme memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak MAD150 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hôtel Nouzha La perle du tourisme?

Terletak di Ville Nouvelle, hotel spa ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Atlas Garden dan Maison de la Fotografi. Borj Fez Mall dan Istana DiRaja juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Fes sejauh 26 minit berjalan kaki.

Hôtel Nouzha La perle du tourisme Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 6 daripada 32 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 32 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 32 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 32 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 32 ulasan

6.0/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Jenni

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The men at the front of the hotel were warm and welcoming and helped us out with any questions ensured we knew safe ways to get around. Thats where the positives end. Dated rooms with windows that rattle, bathroom that has seen better days and rock hard beds and pillows. Breakfast is manhandled by a man to make it look like its full and never seen replenished except when pastries were returned that someone didnt eat. Needs a massive overhaul. Feel sorry for the lovely guys at recption having to try and put some atmosphere into a place that is long past its best.
Menginap 4 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jaouad

Menginap 9 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Ibrahim

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Plutôt décevant...

Plutôt déçu, par la prestation de la "suite" qui nous a été attribuée ... Rien avoir avec les photos véhiculées sur le site. A peine l eau coulait dans la salle de bain... Quand au petit déjeuner, très moyen. Seul point positif = chauffage dans la chambre je ne recommanderai pas. Merci
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Sourabh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The Air conditioner was not working and the technician took ages to come and repair, only to say that he could offer a portable heater instead. I had to request to not do anything with it as it took lot of time for each action. The buffet was cold and short on food. Nobody to refill but they took the full price nevertheless.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

randall

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Well done 👏

Amaing, kind workers.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Accueillant , il y’a de l’ambiance , les taxis dans la rue à côté, night-club dans l hotel
Menginap 3 malam pada Nov 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice experience, friendly and helpful personnel! Good location
Menginap 1 malam pada Nov 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I didn't even stay there. They refused my reservation because it was made less than 24 hours in advanced.
Menginap 1 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Rene, Castricum

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Erg oud, slecht onderhouden hotel. In mijn optiek geen 3 sterren waard. De mannen achter de receptie waren ronduit onvriendelijk. Ontbijt ok, met vriendelijke mensen.
Menginap 3 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

M.k

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Hotel in the City Center, close to everything what one needs.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

4/10 Lemah

Brahim

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Voyageur

Menginap 1 malam pada Mei 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

익스피디아 업무처리 최악

당일 체크인이여서 예약했는데 익스피디아 측에서 예약내역을 넘기질 않아 체크인 못 함 근데 카드에서는 돈 빼감
Menginap 2 malam pada Apr 2018

2/10 Teruk

Zeshan, Copenhagen

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Neve booket hotel here

Jeg vælger jer, af årsager, såsom fortrolighed. Jeg bestiller hotel gennem jer, hvilket går smertefrit igennem. Jeg viser receptionisten bekræftelsesmailen og han kigger flere minutter på mailen, mens musikken ellers overdøver i baggrunden. Nok om det. Han siger, at han ikke kan finde reservationen og beder mig om logge ind på min mail. Jeg prøver med de arabiske tastatur, dog uden held. Jeg beklager receptionisten, hvorefter han bliver meget vred og reagerer på en meget følsom og uprofessionel måde. Han siger, at hvis der ikke dukker en bekræftelse igennem i morgen i deres system, så skal jeg betale 550 dirham. Hvilket desuden overstiger prisen på bestillingen. Han smider to papirer i hovedet min kammerat og jeg, som receptionister plejer selv at udfylde ved kig på pas. Og så bliver han sur og hiver sedlerne fra os. Tager passene og udfylder selv. Jeg ser mig omkring og pludselig bliver der kaster en kuglepen hårdt ned i bordet. Skriv under her, bliver jeg bedt om. Jeg har så meget fortrudt at jeg bestilte dette hotel og synes ikke, at hotellet bør være på jeres side, det er en vanære for sådan en side som jeres, hvor alt ellers plejer at gå som smurt.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Yassine

Tidak sukakan: Kebersihan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nouzha fes atlas

Hotel is accessible to the station Gars de fes by walk 20 mins. Petit taxi appx 7 dhiram 5 mins drive. Hotel noisy at night due to restaurant and bars loud music till 3 pm...even I was 3rd floor could hear the music Very disturbing..recommended for single person travelling or backpackers as cheap rates. Overall ok bit the noise at night very disturburing not relax at all.

2/10 Teruk

khaled, ليبيا

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

دون دون المستوى

سيئة جدا للأسف .. بدأت من موظف الاستقبال الذي أجلسني لفترة طويلة في انتظار أن يتأكد من حجزي عبر الأنترنت ، فيبدو أنه لا يجيد استخدام النت فاستعان بشخص آخر وبقيت أنا طول الفترة في صالون الانتظار .. الأسوأ من كل شي أنهم يضعون خدمات في المادة الإعلانية في مواقع الأنترنت هذه الخدمات ليست موجودة عندهم في الواقع ، عندي مغادرتي حُجزت مرة أخرى في صالون الانتظار لأن موظفة الاستقبال " الأخرى " ليست متأكدة من أنني دفعت ماعلي من مستحقات فلم تجد واصل الدفع الخاص بغرفتي ، حتى بعد أن أخبرتها أنني حجزت عن طريق موقع الكتروني أصرت علي أن أجلس في " صاون الانتظار " مرة أخرى لتتأكد

2/10 Teruk

bartecheky, fes

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

mauvais

cet hôtel mal situé,pas mal de choses ne sont pas au top,fuite des robinets,problême avec bouton d'éclairage,lorsque que l'on signal une anomalie a la reception pas de suite,présence de cafards dans les chambres,aimabilité du personnel,peu de choix au restaurant,environnement bruyant,et le clou c'est ce nigt club dans l'hôtel je ne suis pas prêt d'y retourné

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ein Problem Wo ich angekommen bin am 6.1.2014 zirka 16 Uhr hat der Hotel Mitarbeiter von mir nochmal Geld verlangt obwohl das ich ihn gesagt habe das ich ihn die Reservierung gegeben habe. Der behauptet das die Reservierung nicht bezahlt wurde und wollte noch über 200 Dh haben. Wo ich gesagt habe ich Ruf die Firma an hat der gesagt hier den Schlüssel es kommt jemand der dich noch informiert. Und diese Fall ist nicht nur mir passiert mein Bruder auch. Ich bitte um ihre Verständnis den Fall nochmal nach zugehen.

2/10 Teruk

Z, Orlando

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel amenities, beware

In this stay, I have experienced, multiple times, how amenities staff works hand on hand with management (camera never working) to rip you off, you like it or not. And also how ridiculous a manager can be to lie for a few bucks. At this place, you're not a guest. At this place you wanna be VERY careful.

2/10 Teruk

Z, Orlando

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

This place is tourism ripoff headquarter

This place has nothing to do with hospitality. This place is very educational if you want to see tourist ripoff orchestrated by management. In-uniformed "staff" walking the floors, cameras "not working" and zero customer service and not even a minimum of responsibility from management NOR owner. The decor is nice, and that's the trap.

6/10 Boleh diterima

René, canada

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

bruit toutes lesuits jusqu'à 3 heure du matin

déjeuner minimum cafe tiède bruit jusqu'à 3 h matin bien placer

10/10 Cemerlang

Z, Orlando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lits et services impeccables !

Je garde une excellente impression. Bel hôtel, très beau hall de réception. pas trop loin du centre. Par contre pas trop bien dormi : la nuit du 19 au 20 : un chien a aboyé tout la nuit et nuit du 25 au 26, le même chien a aboyé tout la nuit !......Je l'ai signalé. Pas de réactions !!