Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in

Hartanah 2.0 bintang
Motel di Feldkirch terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in

Comfort Double Room, Balcony | Balkoni
Comfort Double Room, Balcony | Peralatan tempat tidur hipoalergenik, langsir/tirai gelap terus
Tangga
Depan hartanah
Depan hartanah

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Comfort Double Room, Balcony

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Sistem pemanasan
Dapur kecil
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
Saluran kabel
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Bürgergasse 12c, Feldkirch, Vorarlberg, 6800

Tempat berdekatan

  • Wildpark Feldkirch - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Kastil Schattenburg - 3 min memandu - 2.1 km
  • Menara Kucing - 3 min memandu - 2.1 km
  • Marktgasse - 3 min memandu - 2.1 km
  • Pusat Beli-belah Interspar - 4 min memandu - 2.4 km

Bergerak

  • Altenstadt Station - 12 minit berjalan kaki
  • Altenrhein (ACH-St. Gallen - Altenrhein) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Belmondo Pizzeria - ‬6 min memandu
  • ‪Break - ‬4 min memandu
  • ‪Caruso - ‬3 min memandu
  • ‪Rösslepark - ‬3 min memandu
  • ‪INTERSPAR-Restaurant - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in

Sorotan hartanah
Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in menyediakan semua keperluan anda. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan kakitangan berbilang bahasa
  • Hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in memiliki keselesaan seperti Wi-fi percuma dan pembancuh kopi espreso.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian dan sistem pemanasan

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan maya
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 19 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh espreso

Lain-lain

  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Meja depan maya menyediakan bantuan kepada tetamu

Kaedah akses

Pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Motel by Maier Feldkirch Self Check in
Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in Motel
Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in Feldkirch
Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in Motel Feldkirch

Soalan lazim

Adakah Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in mesra haiwan kesayangan?

Ya, motel ini membenarkan anjing (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR10 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in?

Terletak di Feldkirch, motel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Kastil Schattenburg, Katedral St. Nikolaus dan Menara Kucing. Menara Katzen dan Radiomuseum juga dalam jarak 2 bt (3 km). Altenstadt Station sejauh 12 minit berjalan kaki dan Stesen Feldkirch sejauh 19 minit berjalan kaki.

Motel by Maier Feldkirch - kontaktloser Check-in Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 16 daripada 44 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 44 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 44 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 44 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 7 daripada 44 ulasan

6.4/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Gurpreet

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Washroom Was Little bit Smelly Otherwise Everything Was excellent .
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Frank, Bielefeld

TV was not working. As explained by the service they have no satellite only pay channels.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Arnold

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
serene but they should improve on the cleanliness
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Georgis Anton

Mengembara bersama keluarga
Check in und Check out funktioniert nicht
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Lukas

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Diese Unterkunft ist unnötig kompliziert. Man erhält ein E-Mail mit einem Online-Check-In. Falls man dies im Vorher macht, kann man vor Ort nicht mehr selbst eine Zimmerkarte programieren und MUSS anrufen! Auf der Unterkunft-Webseite ist die Adresse nicht erwähnt, man muss dies separat suchen. Beim Check-Out, erhält man wieder eine E-Mail und der Kiosk fragt nach einem Check-Out. Beide sind überflüssig und gehen nicht. Man muss die Karte einfach einwerfen und geht. (Falls unsicher, muss man anrufen / vor Ort gibt es keine Hilfe) Auch: in einem unserer Zimmer hatte es keine Hand- oder Badtücher. Eigentlich waren die Zimmer super. Das Check-In und Check-Out hinterlässt aber ein bitterer Nachgeschmack...
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Viktoria

Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Natalia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Der Check-in war eine Katastrophe – das Gerät funktionierte nicht, und wie viele andere Gäste mussten wir über die Hotline Hilfe holen. Dank der freundlichen Dame am Telefon hat es dann geklappt. Die Zimmer sind klein, aber modern eingerichtet. Ausreichend Parkplätze vorhanden. Für eine Nacht vollkommen in Ordnung.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Clemens

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Es war furchtbar. Der Check In hat lange gedauert. Die Telefonnummer war nicht verbunden. Das Zimmer nicht geputzt und das Bett bereits benutzt. Auf die Kontaktaufnahme über Hotels.com hat das Hotel nicht reagiert. Auf die Rückmeldung von Hotels.com selber warte ich noch.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Paolo

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Problemi con il chek in automatico, per risolvere ho dovuto telefonare a chi gestisce le camere, solo cosi mi è stata attivata la scheda per accedere alla stanza
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Oksana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

John, New Smyrna Beach

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property great location. Make reservation reservation early same day is challenging with european self check in. It is slow real slow first time with different hotel made reservation at 1400 dident get checkin codes until 2340. Lucky this time another renter showed us ho to get in. Got check in instructions an hour later. Wont use self check in for same day reservation again didntreal slo
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Sahra

Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Martin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Poor

Kein Heisse Wasser, Fehlende Caffe Tasche Kein Caffe Kapsel am Tag 2 Fehlende TV Fernbedienung
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Dorothea

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Profis am Werk

gewohnte Qualität, wie man sie auch von anderen Meier-Hotels in Vorarlberg kennt. Klasse Einrichtung mit viel Liebe zum Detail, geschmackvoll, sauber, hell. Kostenloser Parkplatz vor der Tür. Das Zimmer in der gebuchten Kategorie war klein, aber fein. Es fehlt ein Schreibtisch oder eine Laptop-Ablage. Anstatt dessen eine Couch, was für Urlauber vielleicht angegehmer ist. Die Dame vom Hauskeeping/Motelmanagerin fragte beim Vorbeigehen (obwohl sichtlich in Eile), ob der Aufehthalt angenehm war und ob alles gepasst hat. Ja, es hat alles gepasst!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Alexander

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Sinan

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Georg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Hendrik

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

brent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Amélie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Nicolas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Problème lors du self-check, l’appareil n’avait plus de carte j’ai attendu 2 heures avant que l’on me fournisse une solution par téléphone. Sinon les chambres sont correctes
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Brigitte

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

diego

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
O local é novo, mais os lençóis estavam manchados aspecto não bom
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Functional and comfortable

Functional and comfortable room for one night
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Patricia, Carlsbad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Self-check in machine did not recognize our reservation nr. and no one on the phone number answered. Fortunately a janitor helped us out and was able to check us in. Stay was good except for check-in.
Menginap 1 malam pada Sep 2024