The Ramayana Hotel Ayodhya

Hartanah 3.5 bintang
Hotel pinggir bandar dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah di Faizabad dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Ramayana Hotel Ayodhya

Bahagian dalam
Dewan bankuet
Superior Double Room | Peralatan tempat tidur premium, katil Select Comfort, bar mini
Depan hartanah
Restoran

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Executive Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Faizabad, The Ramayana Hotel Ayodhya dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah. Antara tarikan kawasan ini termasuk Ramjanamabhoomi dan Swarg Dwar. Ram ki Paidi dan Dasrath Bhavan juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
Booth No. 4, Shehnawazpur Manjha, Faizabad, Uttar Pradesh, 224135

Tempat berdekatan

  • Raja Mandir - 5 min memandu - 4.1 km
  • Ramjanamabhoomi - 5 min memandu - 4.1 km
  • Swarg Dwar - 5 min memandu - 4.1 km
  • Tulsi Udyan Garden - 8 min memandu - 9.2 km
  • Ram ki Paidi - 9 min memandu - 8.1 km

Bergerak

  • Faizabad Junction Station - 20 minit memandu
  • Lapangan Terbang Ayodhya (AYJ) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Ram Krishna Resturant - ‬5 min memandu
  • ‪panchvati - ‬6 min memandu
  • ‪Hotel Shaan-E-Awadh - ‬8 min memandu
  • ‪Hotel Arvind Palace - ‬15 min memandu
  • ‪Udupi To Mumbai - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

The Ramayana Hotel Ayodhya

Hotel dihubungkan dengan stesen kereta api/kereta api bawah tanah
Di The Ramayana Hotel Ayodhya, anda boleh menantikan majlis makan percuma setiap hari, kemudahan dobi dan restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan perkahwinan dan kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan rencam, tempat simpanan bagasi dan dewan sambutan
Ciri-ciri bilik
Semua 56 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, dan juga sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik dan katil Select Comfort
  • Hulu semburan mandi hujan, gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 44-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 500 untuk orang dewasa dan INR 500 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Hulu semburan tangan
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 44-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1200.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 500 untuk dewasa dan INR 500 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1200.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

The Ramayana Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel
The Ramayana Hotel Ayodhya Faizabad
The Ramayana Hotel Ayodhya Hotel Faizabad

Soalan lazim

Adakah The Ramayana Hotel Ayodhya mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Ramayana Hotel Ayodhya?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Ramayana Hotel Ayodhya?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di The Ramayana Hotel Ayodhya?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Ramayana Hotel Ayodhya?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Surya Kund, Tulasi Smarak Bhavan dan Hanuman Garhi Temple. Dashrath Mahal Ayodhya dan Raja Mandir juga dalam jarak 3 bt (5 km).

The Ramayana Hotel Ayodhya Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 10 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 10 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 10 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 10 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 10 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Venkata Sathya

Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Sarita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I am disappointed that when I reached the hotel to check in I was told I that they didn’t have my reservation and they have no rooms. I had to request and prove to them that I had reservations. I had to wait for three hours before the room was made available. Expedia's may want to check why the reservation was not available with the hotel. Staff members were helpful to accommodate but this situation should not have happened to begin with. I would like Expedia to address this so future guests booking through Expedia don’t run into such issues.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Pooja

Unpleasant stay

This is the first time i realised staying at this hotel is that some of the staff are very dishonest. 2 days in a row Money was taken out of my bag. I asked for cctv footage yo see who all went into our room but i was diverted to check the trolley of the room service. I kept on asking for the footage but no one bothered to take any action. Me and my husband suspect one staff named Himanshu. The hotel management should take some action and my stolen money which was inr21500 should be refunded. We stay in hotels thinking its the best trusted place. Pls publish this review so that other people thinking to book this place are more careful. This should be brought the the attention of the owner Mamta Pandey as to what’s happening behind her back
Menginap 7 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Apeksha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Sushama

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is excellent, ready to help.
Menginap 2 malam pada Nov 2023

6/10 Boleh diterima

Rekha

Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Gautam

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good everything!
Menginap 1 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

Shivani

Menginap 2 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Kashmin

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very slow service. The sheets feel dusty. Ac is controlled by reception.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Amish

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very bright looking property in the evening