Ramada by Wyndham Bottrop

Hotel di Bottrop terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM337
RM361 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Dis - 9 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

  • Boleh menampung 2

Superior Room With 1 King Bed

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Paßstrasse 6, Bottrop, NW, 46236

Tempat berdekatan

  • Muzium Quadrat Josef-Albers - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Muzium Josef Albers - 2 min memandu - 1.7 km
  • Erlebniswelt Grusellabyrinth NRW - 4 min memandu - 2.7 km
  • Botrop Tetrahedon - 5 min memandu - 2.7 km
  • Westfield Centro - 7 min memandu - 7.9 km

Bergerak

  • Stesen Sentral Bottrop - 3 minit memandu
  • Hesslerstrasse U-Bahn - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Duesseldorf (DUS) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪König City - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Dionysos - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Berliner Platz Grill - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Haus Wessels - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pikilia-greekcuisine - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Bottrop

Hotel berdekatan Westfield Centro
Di Ramada by Wyndham Bottrop, anda boleh menantikan teres, pencucian kering/dobi dan bar. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan bilik-bilik mesyuarat, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan mesin layan diri
  • Hartanah bebas asap rokok, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Surat khabar percuma, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 102 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • 50-cm TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 10 sehari; termasuk keistimewaan keluar/masuk)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: EUR 17 untuk orang dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 207 meter persegi

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 50-cm dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR50

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 4 Julai dan 29 Ogos.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak EUR 10.00
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17.00 untuk dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 10 sehari (keistimewaan masuk/keluar)
  • Deposit haiwan kesayangan: EUR 10.00
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar keluar lewat: EUR50 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Arcadia Bottrop
Ramada Wyndham Bottrop Hotel
Ramada Wyndham Bottrop
Ramada by Wyndham Bottrop Hotel
Ramada by Wyndham Bottrop Bottrop
Ramada by Wyndham Bottrop Hotel Bottrop

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Bottrop mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat deposit sebanyak EUR10.00 dan fi sebanyak EUR10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Ramada by Wyndham Bottrop?

Setakat 26 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Ramada by Wyndham Bottrop pada 8 Dis 2025 bermula serendah RM 337.35, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Ramada by Wyndham Bottrop?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR10 sehari. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Bottrop?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Bottrop?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR50.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Bottrop?

Terletak di Stadtmitte, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Muzium Quadrat Josef-Albers, Erlebniswelt Grusellabyrinth NRW dan Taman Berne. Botrop Tetrahedon dan Taman Alam Semula Jadi Hohe Mark juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Sentral Bottrop sejauh 20 minit berjalan kaki.

Ulasan

Ramada by Wyndham Bottrop Ulasan

8.0

Sangat Baik

8.4

Kebersihan

7.4

Lokasi

8.6

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 91 daripada 311 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 136 daripada 311 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 65 daripada 311 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 14 daripada 311 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 311 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Anne-Sophie, Borken

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel liegt ideal in der Innenstadt von Bottrop. Die Einrichtung der Zimmer ist schon in die Jahre gekommen und benötigt dringend eine Sanierung. Die Sauberkeit lässt sehr zu Wünschen übrig. Das ganze Bett war voller Haare die man beim Putzen nicht übersehen kann! Das Personal hat mir sofort ein neues Zimmer gegeben, wo man den Service hervorheben muss. Bei dem zweiten Zimmer war der Mülleimer nicht gelehrt und die Duschvorhänge müssten dringend mal ausgetauscht werden! Fazit: Für eine Nacht akzeptabel, mehr als eine Nacht aber nicht. Personal sehr nett und zuvorkommend. Sauberkeit sehr sehr schlecht! Lage top.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

S.

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles in allem tolles Hotel einfach aber alles da und Frühstück war auch sehr gut
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel ist vom Standard her mit drei Sternen bewertet. Die Zimmer sind sauber! Ich habe schon öfter hier übernachtet. Ich würde mir allerdings wünschen, dass in den Zimmern abwaschbare Böden, wie zum Beispiel Vinyl verlegt würden. Was mich gefreut hat, ist das die Bar wieder geöffnet hatte.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Dalia

Dirty , very old, worse parking space
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Ricardo

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Enkelt hotell men med bra frukost

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Yedda, Astoria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very convenient located near the train/bus station Clean room and helpful staff
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Andreas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Ein Aufzug ging nicht, Wasser lief aus dem Serviceschacht nach Regenschauer im 6. Stock. Laute Lüftungsanlage, Eimer auf dem Flur zum Auffangen, Zimmer 616 könnte Renovierung vertragen, keine E-Ladeplätze
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Matthias

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Zentrale Lage Gutes Frühstück
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Manfred

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
So lala, eher ein Zimmer ohne Kühlschrank ohne Flair Dusch in Wanne. Nichts zum Wohlfühlen.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Liesel, West Palm Beach

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed at the Ramada several times over the years due to this hotel being the only centrally located in town . It has deteriorated quite a bit. Elevator to the 3rd floor ends in an untidy, dirty broom and supplies closet. (All 3 nights we were there.) The bar is no longer in operation. Dust in one of our rooms and the fridge is missing leaving a hole. No coffee in rooms. Bottrop should be able to do better.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Manfred

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Besonders positiv sind das freundliche Personal sowie die Sauberkeit im gesamten Hotel aufgefallen
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Guido

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Fabian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr nettes Personal
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Diana

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
War dieses Mal sehr Laut, sowohl draußen, als auch auf dem Flur.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Diana

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Bad war alt und Waschbecken gesprungen.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Birgit

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alles in allem praktisch für unsere Zwecke (Feier)
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Dirk

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Andreas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Sebastian

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Hotel liegt sehr zentral in Bottrop. Die Einrichtung in unserem Zimmer war älteren Datums, aber gut gepflegt und alles sehr sauber. Das Personal war sehr freundlich.
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Mr Simon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Having a garage to park your car ? but it is a step ramp driveway to get out and worth the 10 euro's per night charge ?
Menginap 2 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Patrick

Sukakan: Kebersihan
Die Tiefgarage ist furchtbar.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Constanze

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles super, sauber und zweckmäßig. Das Personal war sehr freundlich! Frühstück hatten wir allerdings nicht.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Sarah

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was clean, breakfast was great, was a bit challenging with language barrier.
Menginap 1 malam pada Jul 2024