Federico II Palace Hotel
Hotel di Enna terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Federico II Palace Hotel





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Double or Twin Room

Standard Double or Twin Room
Sorotan
Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Balkoni berperabot
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Contrada Salerno, Enna, EN, 94100
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel Riviera
Hotel Riviera
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
7.6 daripada 10, Baik, 28 ulasan
Harga ialah RM525
RM592 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jun - 23 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 14 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi kemudahan termasuk penggunaan: sauna; tab panas; spa
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT086009A12CQ5SDGW
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Federico II Palace
Federico II Palace Enna
Federico II Palace Hotel
Federico II Palace Hotel Enna
Federico II Palace Hotel Enna, Sicily
Federico II Palace Hotel Enna Sicily
Federico II Palace Hotel Enna
Federico II Palace Hotel Hotel
Federico II Palace Hotel Hotel Enna
Soalan lazim
Federico II Palace Hotel Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.8/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
gaspare
Mengembara bersama kumpulan
4 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
gaspare
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Ogo 2024
Podría llegar a ser bueno.
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Mary
Mengembara bersama pasangan
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Mary
Menginap 2 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
maria
16 Mei 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
maria
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Carmelo
Pengembara perniagaan
16 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buona location
Carmelo
Menginap 1 malam pada Mei 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
23 Okt 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bad Hotel customer service at Fredrico palace Enna
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Lorenzo
Pengembara perniagaan
19 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottima scelta ad Enna
Lorenzo
Menginap 6 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Valentina
30 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valentina
Menginap 1 malam pada Sep 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
20 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Francesco
Pengembara perniagaan
26 Feb 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Francesco
Menginap 2 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
Roderic
12 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Enjoyed our stay
Roderic
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2018
2/10 Teruk
laura, bologna
18 Mac 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
No
laura
Menginap 3 malam pada Mac 2018
10/10 Cemerlang
ryu, seoul
10 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
에나 시내에서 조금 떨어져 있으나 차로 이동은 편함
ryu
Menginap 1 malam pada Mac 2018
6/10 Boleh diterima
Salvo, milano
9 Jan 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Albergo grazioso
Salvo
Menginap 2 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Rich, Arizona
14 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This is a nice hotel in adjoining town
Rich
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
SALVATORE
16 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un momento di relax
SALVATORE
Menginap 1 malam pada Sep 2017
2/10 Teruk
massimo5156, germany
27 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
outside no trasfer possibility
massimo5156
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
9 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Prestations correctes sous conditions ....
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Only hotel in area halfway decent
Pengembara yang disahkan
Menginap 10 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Andrea
20 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrea
10/10 Cemerlang
Alessandra, Sesto San Giovanni MI
30 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Albergo signorile
Alessandra
8/10 Baik
Jean François
10 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bel hotel, tres belle piscine interieure
Jean François
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik