Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Eemnes terdapat kasino dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen

Comfort Twin Room, Garden Area | Pemandangan taman
Meja sambut tetamu
Comfort Twin Room, Garden Area | Bar mini, peti besi dalam bilik, dihias secara berasingan
Bahagian luar
Sarapan bufet setiap hari (EUR 17.95 seorang)
Anda boleh menantikan kasino, teres dan taman di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen. Dapatkan durian runtuh di hotel ini dengan kemudahan seperti 50 mesin slot dan bingo. Restoran di tapak, De Witte Bergen, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan menu kanak-kanak. Nikmati gimnasium 24 jam serta aktiviti seperti denai kembara/berbasikal. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat persidangan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
Harga semasa ialah RM384
RM438 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Sep - 8 Sep

Pilihan bilik

Economy Twin Room

7.8 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Twin Room, Balcony

Sorotan

Halaman
Balkoni atau Laman Dalam
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Twin Room, Garden Area

Sorotan

Laman dalam
Halaman
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single), Jetted Tub

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi dan pancuran berasingan
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Double Room, 2 Katil Bujang (Single), Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Peti sejuk mini
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rijksweg 2, Eemnes, 3755 MV

Tempat berdekatan

  • Kastil Groeneveld - 2 min memandu - 3.2 km
  • Institut Bunyi dan Penglihatan Belanda - 6 min memandu - 5.8 km
  • Istana Soestdijk - 6 min memandu - 6.5 km
  • Ziggo Dome (Kubah Ziggo) - 23 min memandu - 32.2 km
  • Arena Johan Cruyff - 23 min memandu - 31.5 km

Bergerak

  • Stesen Baarn - 6 minit memandu
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Van der Valk Hotel Hilversum - De Witte Bergen - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café 't Bonte Paard - ‬4 min memandu
  • ‪Happyfood Eemnes - ‬7 min memandu
  • ‪JOE & THE JUICE - ‬4 min memandu
  • ‪Ron Gastrobar - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen

Mewah bagi hotel di taman wilayah
Anda boleh menantikan kasino, teres dan taman di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen. Dapatkan durian runtuh di hotel ini dengan kemudahan seperti 50 mesin slot dan bingo. Restoran di tapak, De Witte Bergen, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan menu kanak-kanak. Nikmati gimnasium 24 jam serta aktiviti seperti denai kembara/berbasikal. Sebagai tambahan kepada bar dan pusat persidangan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Bantuan pelancongan/tiket, lif dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua 162 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan menawarkan kemudahan seperti makanan lewat malam dan peti besi, sebagai tambahan kepada dinding kalis bunyi dan bar mini.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 108-cm TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Mentol lampu LED, peti sejuk mini dan kerusi tinggi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk bangsal kereta

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; EUR 17.95 untuk orang dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • De Witte Bergen

Aktiviti menarik

  • 50 mesin slot
  • Berbasikal daki gunung
  • Bingo
  • Denai kembara jalan kaki/berbasikal
  • Gimnasium 24 jam
  • Kasino (ruang seluas 120 meter persegi)
  • Sewaan basikal
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kerusi tinggi
  • Peti sejuk mini

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 35 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan (ruang seluas 350 meter persegi)

Kawasan luar

  • Di taman daerah
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di dalam bilik
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1950
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 108-cm dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Perkhidmatan champagne
  • Peti sejuk mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR28.5 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR12.5 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 17.95 untuk dewasa dan EUR 8.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: EUR 12.5 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 28.5 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Van der Valk Hilversum de Witte Bergen
Van der Valk Hilversum de Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum de Witte Bergen
Van der Valk Hotel Hilversum de Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum Witte Bergen
Van der Valk Hilversum Witte Bergen Eemnes
Hotel Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Eemnes
Hotel Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen
Van der Valk Hotel Hilversum Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum Witte Bergen
Van der Valk Hilversum Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hilversum Witte Bergen
Eemnes Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Hotel
Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum de Witte Bergen
Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Hotel
Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Eemnes
Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Hotel Eemnes

Soalan lazim

Adakah Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen mesra haiwan kesayangan?

Ya, Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen membenarkan anjing (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen?

Setakat 4 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen pada 7 Sep 2025 bermula serendah RM 383.96, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 0.6 mi (1 km) from Kelab Golf & Desa Goyer dan 2.8 mi (4.5 km) from Kastil Groeneveld. Istana Soestdijk dan Institut Bunyi dan Penglihatan Belanda juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Van der Valk Hotel Hilversum - de Witte Bergen Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 231 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 104 daripada 231 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 231 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 231 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 231 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Hans

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mooie kamer. Alle lof voor schoonmaakpersoneel. Enige minpunt zijn de voor een invalide in rolstoel bijna niet te openen van de gangdeuren. Zeker in geval van bijvoorbeeld brand. Komen graag terug.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Evelinn

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
We hadden een tuin kamer naast ons werd dag en nacht gerookt dus onze kamer stonk verschrikkelijk. De buren waren tot erg laat mega luid, dronken en bellen en gezellig in de ochtend wakker gemaakt worden door luidruchtige s*x waar bij ik mijn veel te jonge kinderen moest uitleggen wat er gaande was. Bij klagen kon ik een magere sorry krijgen. Dus eens maar nooit weer!
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Lode

Sukakan: Kemudahan
Fris
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Linda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Service and convenience
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Swapna

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Prima verblijf gehad, goeie ligging van dit hotel en een heel vriendelijk ontvangst. Fijne kamer met een bubbelbad.Heerlijk ontbijt met ruime keuze. Minpunt: de vloerbedekking in de kamer was jammer genoeg nog vies. Er lag vuil en er zaten veel vlekken op. De muur in de badkamer was ook niet schoon. Rondom het bad zagen we meerdere handafdrukken.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Nicholas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good for business travel. Bit out of town, so tired to hotel
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Neil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Golf

All good, only issue was pillows
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Celine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Leila

Sukakan: Kebersihan
Goed
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Martin

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Annemieke

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Badezimmer hat keine Tür! Man läuft vom Schlafzimmer direkt rein und die Toilette hat eine Glastür und Glaswand zur Badezimmer! Kein Privacy!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sebastian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Magic pillows in the beds

The best pillows I had on a hotel. And then I travel around 20-30 nights every year and sleep on hotels around the world every year for a lot of years now.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Amina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vidunderligt ophold!
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fabrice

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gabriël, Amsterdam

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Stig Holt

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Marion

Pengembara perniagaan

Double Réclamation

L'hotel est spacieux et agréable, tout comme les chambres. Toutefois j'ai eu deux surprises désagréables : la 1ere a été de ne pas digérer le repas servi au restaurant (ribs de porc avec salade de pommes de terre et salade concombres-feta) je pense qu'une bactérie est à l'origine de mon indigestion. Propreté en cuisine à améliorer? Par ailleurs nous avons passé dix minutes à tenter de faire fonctionner les appareils de paiement par carte bleue, sans succès. Il a fallu aller chercher celui de la réception. Pensant bien dormir pour récupérer j'ai été réveillée à 4h20 du matin par la douche de la chambre d'à côté? Ou bien était-ce un local technique contre le mur de ma chambre (numéro 13). Bref pas une nuit reposante. J'ai posé réclamation à la réception mais, sauf erreur, personne ne m'a encore contactée. J'aimerais être remboursée de cette nuit s'il vous plaît. Cordialement. M SIMON
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Ria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Prima hotel

Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Jeremy

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
It was very cold in my room and I could not get it to warm up no matter what I did.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Piet, Assen

Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Jochem

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bien dormi

Tres bien sejour. Trop de luxe…..
Menginap 1 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Moussa

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Arne

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024