Molskroen

Hartanah 3.0 bintang
Hotel yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Molskroen

Depan hartanah
Bahagian luar
Bahagian luar
Standard-dobbeltværelse i Strandhus bygning | 2 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Kemudahan mesyuarat

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Pengemasan
  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Juniorsuite i sidebygning

8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)

Sorotan

Laman dalam
Ruang duduk berasingan
Pendiangan
Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Jubah mandi
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Enkeltværelse i Strandhus bygning

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Jubah mandi
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Seterika/papan seterika
Almari pakaian
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard-dobbeltværelse i Strandhus bygning

8.2 daripada 10
Sangat baik
(14 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Jubah mandi
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Seterika/papan seterika
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior-dobbeltværelse i hovedhuset

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
2 bilik tidur
Jubah mandi
Bidet
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Seterika/papan seterika
Almari pakaian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hovedgaden 16, Femmøller Strand, Ebeltoft, 8400

Tempat berdekatan

  • Taman Negara Mols Bjerge - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pantai Ebeltoft - 6 min memandu - 6.0 km
  • Fregatten Jylland - 9 min memandu - 7.8 km
  • Mols - 11 min memandu - 5.1 km
  • Ree Park Safari - 15 min memandu - 13.6 km

Bergerak

  • Stesen Kolind - 19 minit memandu
  • Aarhus (AAR) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Karens Brasserie - ‬8 min memandu
  • ‪Kræmmerhuset Ebeltoft - ‬7 min memandu
  • ‪Sir Henry ApS - ‬8 min memandu
  • ‪Fregat Pizza - ‬7 min memandu
  • ‪Jernbanegrillen - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Molskroen

Hotel terletak di Lyngsbæk Strand
Pertimbangkan penginapan di Molskroen dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sewa basikal, bantuan pelancongan/tiket dan 1 bilik mesyuarat
  • Dewan bankuet dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Molskroen mempunyai keselesaan seperti jubah mandi, serta kemudahan seperti
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan gabungan pancuran/tab mandi
  • Almari pakaian, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Denmark, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Norway

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 2 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 1 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Tuala disediakan

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 8:00 - 16:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 72 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 16:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak DKK 100 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak DKK150.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: DKK 100 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: DKK 150.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Molskroen Hotel Ebeltoft
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen
Molskroen Hotel
Molskroen Ebeltoft
Molskroen Hotel Ebeltoft

Soalan lazim

Adakah Molskroen mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak DKK100 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Molskroen?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Molskroen?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 16:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Molskroen?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Molskroen?

Terletak sesuai di pantai, hotel Lyngsbæk Strand ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Taman Negara Mols Bjerge, Pantai Bogens dan Mols. Gereja Handrup dan Kincir Air Ornbjerg juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Molskroen Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 88 daripada 153 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 39 daripada 153 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 19 daripada 153 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 153 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 153 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Marianne Bjerg

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Skuffende opho

Ikke sammenhæng mellem pris og kvalitet især i restauranten.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Kim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Lasse

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Anders

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Ingrid

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lidt kedelige værelser.

Kedeligt værelse. Kun 1 lænestol. Måtte tage enhavestol ind. Fint med kaffe i loungen ( som kun vartil 3 personer ad gangen) Kommer ikke igen.
Menginap 5 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Claus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Hanne

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Molskroen

Bad om et værelse uden trapper, blev inkvarteret i en sidebygning som virkede forladt og slidt. Spiste på restauranten. En gang morgenmad og én gang frokost. Sidstnævnte var udemærket. Morgenmaden lidt mangelfuld.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Preben

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Rikke

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Allan Haurballe

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Lone

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Ole

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Prisen for opholdet er for dyrt i forhold til hvad man får. Vi besøger en del hoteller og her blev vi desværre skuffet!
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Michael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Lise Ramsland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Martin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Mette Bisgaard

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Stedet lever desværre ikke helt op til det de selv lægger op til. Efter at være blevet snydt for 3 rengøringer på 6 overnatninger, blev de mindste ting mere synlige, f.eks manglende duge på terrassen de sidste dage, cigaretskodder på fliserne på terrassen, manglende opfyldning på morgenbuffen. Dog skal det tilføjes at personalet var søde, smilende, hjælpsomme. Omgivelserne var skønne og vi havde et dejligt ophold. Prisen var lige i overkanten de mange mangler og fejl taget i betragtning
Menginap 6 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Kenneth

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Katrin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Jesper

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Bodil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

MOGENS

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

peter, Vallejo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
They should have non caffeine drink for breakfast. No camomile tea, had to bring own. Otherwise great place!!
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Frede

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Sissel Bakke

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Vi fikk et nydelig rom i strandhotellet (ikke i hovedhuset). Det var ikke mulig å lufte rommet slik at vi fikk kjølet det ned. Vinduene lot seg kun åpne med liten sprekk. Dette bør det gjøres noe med. Det ble en varm natt.
Menginap 1 malam pada Jul 2024