Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Dunfermline terdapat sebuah kelab kesihatan dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Gim
  • Tab Panas
  • Termasuk parkir
  • Restoran
Harga semasa ialah RM267
RM321 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Jan - 5 Jan 2026

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single), Non Smoking

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(17 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa (Family)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Comfort Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking

8.6 daripada 10
Cemerlang
(29 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
Saluran digital
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Kelamin (Double), Non Smoking (Four Poster Bed)

10.0 daripada 10
Luar biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Gabungan pancuran/tab mandi
Pengering rambut
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

  • Boleh menampung 2

Executive Twin Room

  • Boleh menampung 2

Executive Double Room

  • Boleh menampung 2

Comfort Standard Twin Room

  • Boleh menampung 2

Comfort Standard Double Room

  • Boleh menampung 2

Executive Family Room

  • Boleh menampung 4
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Crossford, Dunfermline, Scotland, KY12 8NN

Tempat berdekatan

  • Kelab Golf Dunfermline - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Litar Lumba Knockhill - 14 min memandu - 14.9 km
  • Princes Street - 32 min memandu - 30.0 km
  • Kastil Edinburgh - 33 min memandu - 30.7 km
  • Royal Mile - 34 min memandu - 31.3 km

Bergerak

  • Stesen Dunfermline Town - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Edinburgh (EDI) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Coorie By The Coast - ‬6 min memandu
  • ‪The Guildhall & Linen Exchange (Wetherspoon) - ‬5 min memandu
  • ‪The Granary - ‬6 min memandu
  • ‪The Old Inn - ‬7 min memandu
  • ‪Prost - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel

Hotel mewah yang terletak di Crossford
Manfaatkan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap dan nikmatilah rawatan badan, urutan tisu mendalam atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan daftar keluar ekspres
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, porter/tukang angkut dan 3 bilik mesyuarat
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 69 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Tourism Program, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bungkus tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 9:30 pada hujung minggu; GBP 15 untuk orang dewasa dan GBP 7.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 15 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan sukan
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tanjakan akses kolam renang di tapak
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan atau perkhidmatan berikut tidak tersedia dari Disember 3 2025 hingga Januari 1 2026 (tarikh tertakluk kepada perubahan):
  • Sauna
  • Tab panas
  • Kolam renang
Hartanah ditutup antara 23 Disember dan 27 Disember.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak GBP 10.00 setiap penginapan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bungkus: kira-kira GBP 15 untuk dewasa dan GBP 7.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: GBP 10.00 setiap penginapan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan We Care Clean (Best Western)

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima pengadaran bintang rasminya daripada VisitScotland, Lembaga Pelancongan Nasional untuk Scotland.

Hartanah juga dikenali sebagai

Best Western Plus Keavil House Hotel
Best Western Plus Keavil House Dunfermline
Best Western Plus Keavil House
Best Western Plus Keavil House Hotel Dunfermline
Best Western Plus Crossford Keavil House Hotel
Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House
Best Western Plus Crossford Keavil House
Best Western Keavil Hotel
Dunfermline Best Western
Best Western Dunfermline
Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel Hotel

Soalan lazim

Adakah Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak. Kolam renang akan tidak tersedia dari 3 Disember 2025 hingga 1 Januari 2026 (tarikh tertakluk perubahan).

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel?

Setakat 10 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel pada 4 Jan 2026 bermula serendah RM 267.21, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak GBP10.00 setiap penginapan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel?

Terletak di Crossford, hotel spa ini sejauh 0.7 mi (1.1 km) from Kelab Golf Dunfermline dan 3 bt (5 km) dari Taman Pittencrieff dan Saint Margaret's Cave. Muzium Tempat Lahir Andrew Carnegie dan Biara Dunfermline juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Best Western Plus Dunfermline Crossford Keavil House Hotel Ulasan

8.4

Sangat Baik

8.6

Kebersihan

8.0

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.2

Mesra alam

8.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 325 daripada 681 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 203 daripada 681 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 90 daripada 681 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 33 daripada 681 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 30 daripada 681 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Austen

The food menu wasn’t available, well some teams , the rooms were fine but there was no hot water at all which meant we could
Menginap 1 malam pada Dis 2025

2/10 Teruk

Louise

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was horrendously dirty. I stayed 3 nights and had no hot water the entire time. The pool was closed but we had not been told this before arriving. Staff told us it broke sunday and we arrived Tuesday so plenty of time to inform us. The sink was cracked and leaked water. The flush only worked if pressed in a certain way. I was put in an inter connecting room with a big gap down the door. Dogs barking and constant noise. No fair use policy for the ev charge point and people leaving cars plugged in deapite being fully charged. This was topped of by them trying to charge us for breakfast by invoice at the end. We didnt have breakfast and drinks had been added to our room. I refused to pay as someone was clearly using the wrong room number.
Menginap 3 malam pada Dis 2025

8/10 Baik

Terri

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property and dealt with issue with heating excellent after we emailed
Menginap 1 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Megan

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an extremely disappointing stay in room 1. I’ve stayed here before recently and although the corridors smelt and the room was quite dated it was roomy and reasonably clean. This time however the corridor up to the room had a very strong stale smell. The room itself was full of moisture and smelled damp. It was incredibly difficult to open the window and took both of us to open. We had to move a set of drawers to get to the window and there was a thick coating of dust under the drawers and rubbish p from previous guests. The window had no mechanism to keep it open so we had to use our own belongings. The tap spurted out water as soon as the tap was turned and covered me in water, when the taps were on they were incredibly loud. The shower itself was very old and impossible to use, the water was either far too cold or dangerously hot and couldn’t be used. The furniture in the room was old and smelled really bad so couldn’t be used.
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Sandra Ellen

Menginap 4 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Rokia

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très belle hôtel, chambre rustique avec beaucoup de charme. Personnel très agréable
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Jonathan, Airdrie

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff nice room clean and huge bed great
Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was clean and tidy and breakfast was good
Menginap 2 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Donna

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan
Arrived late Friday night, checked in and went to room. Found cobwebs on the ceiling, stains on the lamp shades, and hair all over the carpet. Looked like a hoover had never been used, utterly disgusting. Moved to another room which was no better and bathroom was worse. There were several large cracks in the sink and what looked like faeces on the curtain. The sink had been painted, presumably to hide the crack, but was also chipped and broken. The TV guide didn’t work as the date was set for 6 months previously, and a quarter of the mirror was missing. The last occupants also left dirty socks and even though we informed reception, no one came to remove them. The price of our meal was reimbursed as an apology but we won’t be back. The receptionist did say that the cracked sink has been like that for months, so they were certainly aware. Such a shame as the hotel looks beautiful from the outside, the food was good and the gardens are lovely, but not worth sleeping in a dusty, unhygienic room for.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

David

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

April

Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

KENNETH

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Could do with a more varied dinner menu !
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

John

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Room i was given was not a 4 star room, no curtains only wooden shutters that didn't close, tv you couldn't watch because of.its location, dead insects in bath room light, etc. Room picture was not any like any of the pictures on website. I would say 1 star at the best.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Swizel

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Gillian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Easy check in. Had a big room which was clean and comfortable but very dated. For example net curtains had big holes in! The bed was comfortable. The bathroom clean and nice towels but the shower was very hot and the control didn’t cool the temperature down. Also the radiator was either off of extremely hot. We had it turned down to lowest temperature but it was still extremely hot making the room unbearably hot so we left it switched off. Our room was above the kitchen area and we were woken at 6 by very loud music coming from the kitchen area. We rang reception to complain but couldn’t get an answer. This is our second stay at the hotel but probably wouldn’t stay again.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Adam

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kemudahan
Amazing place to stay had a great time staff was great as well
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Theresa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is beautiful and in a nice area. The rooms are large, beds are comfortable and enough room for your luggage. The food at the restaurant was very good. Expedia and the hotel website states that the property has laundry service and a place to do your own laundry. We were counting on that as we needed to do laundry. The hotel does NOT have either of those services. The manager was able to help us out and did a small load of laundry for us. Overall we would definitely stay there again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Tony

Mengembara bersama pasangan
The standard room was satisfactory but somewhat tired. Access to hangers in the wardrobe was restricted and fiddly because of the enclosed design of the unit. We requested the environmentally friendly light room service option, but the room wasn't serviced at all. The hospitality beverages could have been better stocked, and there was no bottled water, though a jug of tap water was provided on request. The staff were pleasant and friendly, but inefficient. The meals were fine but the service slow and, in the case of some drinks, inaccurate. We had guests for afternoon tea, but had to chase for service.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Gavin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

PAUL

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really friendly, helpful staff.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Melissa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff. Nice dinner, fish & chips.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

John, OFallon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Internet never worked and staff couldn’t fix it. Heat did not work first night. Fire at 23:00, stood in the cold for an hour, never an attempt to get us to the pool building to stay warm, no explanation. Watched the maintenance man electrocute himself twice while we at breakfast. But the worst part, was Best Western refused to credit my account for the stay as it was booked on Expedia. The company website was XX / night higher, essentially I am paying for my own rewards. I am done with Best Western and will not use you again.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Matthew

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff great the only positive, I ended up in room 17 (sorry for the poor people who get this room going forward) the first room on the bottom floor, first note, every floor board creaked and cracked, the decor dating back to the 1940's period, horrific brown wooden joy, no desk light, no fan, a tv where 4 channels worked, just miserable, the tiling in the bathroom may well have dated back to the 1920's, the most pathetic gross bottle of some kind of awful shower gel. The window opened onto a car parking space some 9 yards away, the road around the hotel car park and every smoker that came out of the main entrance for them to fill the room with smoke and diabolical chat or playing videos on their phones. But the saving grace was the noise from the room above, oh wow, every floor board creaked, footsteps like a drum being beaten, i paid well over 100 Great British Pounds for the joy, what a dump.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything you would expect from a professionally run hotel. They need to update their room key system but thats a minor detail. Staff were lovely especially the main receptionist i delt with and the young nervous girl in the restaurant
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Denise

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Appropriately has been maintained and the Room was what we expected it to be
Menginap 1 malam pada Sep 2025