Valamar Argosy Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Keseronokan pantai di kolam renang tertutup, berhampiran Pantai Copacabana

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Valamar Argosy Hotel

Kolam renang tertutup, kolam renang terbuka bermusim, payung kolam
Pantai berhampiran, berdayung
Pantai berhampiran, berdayung
Kawasan tempat duduk lobi
Sarapan dihidangkan, masakan tempatan dan antarabangsa, lautan

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Spa
  • Restoran
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Room for 2

8.8 daripada 10
Cemerlang
(16 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Bar mini
Saluran satelit
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room for 2

8.6 daripada 10
Cemerlang
(42 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Bar mini
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Room for 2 Seaside

8.8 daripada 10
Cemerlang
(30 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Televisyen LCD
Menu bantal
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Bar mini
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan sebahagian laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Iva Dulcica 140, Dubrovnik, 20000

Tempat berdekatan

  • Pantai Copacabana - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Lapad - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Pelabuhan Feri Dubrovnik - 6 min memandu - 3.3 km
  • Gruz Harbor - 6 min memandu - 3.3 km
  • Gerbang Pile - 8 min memandu - 5.1 km

Bergerak

  • Dubrovnik (DBV) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪Langusto Fine Dining - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Špilja Bar More | Cave Bar More - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Coral Beach Club - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Valamar Club Dubrovnik - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Sunset Beach - ‬17 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Valamar Argosy Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Pantai Copacabana
Terletak berdekatan Pantai Lapad dan Pelabuhan Feri Dubrovnik, Valamar Argosy Hotel menyediakan bar kolam, teres dan kedai kopi/kafe. Nikmatilah lulur badan, Aromaterapi dan rawatan badan di Balance Mediterranean Spa by Valamar, tapak spa. Masakan tempatan dan antarabangsa restoran bufet di tapak, MEDITERRANEO RESTAURANT, menawarkan sarapan, makan malam dan pemandangan lautan. Kelas Pilates dan kelas aerobik ditawarkan di gimnasium; perkara lain untuk dilakukan bola tampar dan berdayung/berkanu. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti taman dan salun rambut.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam renang tertutup, bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Letak kenderaan sendiri (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat simpanan bagasi
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan rencam dan lif
  • Kakitangan berbilang bahasa, perkhidmatan ATM/perbankan dan dispenser air
  • Ulasan tetamu amat memuji sarapan, kolam renang dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 308 bilik menawarkan keselesaan seperti menu bantal dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, katil bayi/kot (surcaj) dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Travellife, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang semasa waktu terhad (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan tidak berbumbung di tapak hartanah (EUR 21 sehari)

Makanan dan minuman

  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • MEDITERRANEO RESTAURANT

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Berdayung/berkanu
  • Bola tampar
  • Gimnasium
  • Kelas kecergasan
  • Kelas pilates
  • Kelas yoga
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Pustaka
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam renang terbuka bermusim

Kemudahan

  • ATM
  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 4 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 1976
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah kategori kadar Pengangkutan Lapangan Terbang mesti menghubungi hotel secara langsung dengan butiran penerbangan mereka sekurang-kurangnya 3 hari sebelum ketibaan mereka melalui e-mel untuk mengaturkan pengambilan mereka. Pengangkutan tersedia dari Lapangan Terbang Dubrovnik (DBV) sahaja.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 30 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR5.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran letak kenderaan sendiri tidak berbumbung: EUR 21 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 30 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Bayaran katil bayi: EUR 5.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pelan kadar Penginapan Separuh tidak termasuk minuman.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober

Hartanah juga dikenali sebagai

Argosy Hotel
Hotel Argosy
Hotel Valamar Argosy
Valamar Argosy
Valamar Argosy Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel
Valamar Argosy Hotel Dubrovnik
Argosy Dubrovnik
Argosy Hotel Dubrovnik
Hotel Argosy Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel Hotel
Valamar Argosy Hotel Dubrovnik
Valamar Argosy Hotel Hotel Dubrovnik

Soalan lazim

Adakah Valamar Argosy Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka bermusim.

Adakah Valamar Argosy Hotel mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR30 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Valamar Argosy Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR21 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Valamar Argosy Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Valamar Argosy Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Valamar Argosy Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Valamar Argosy Hotel?

Terletak di Lapad, hotel pantai ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Pantai Copacabana dan Pantai Lapad. Gruz Harbor dan Pelabuhan Feri Dubrovnik juga dalam 3 bt (5 km).

Ulasan

Valamar Argosy Hotel Ulasan

9.2

Hebat

9.2

Kebersihan

8.6

Lokasi

9.0

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 662 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 267 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 48 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 1002 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Daniel Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was cold
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Adriana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful stay! Breakfast and buffet dinner were delicious.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

SHIGENORI

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
施設、スタッフの対応・サービスともに素晴らしかったです。スケジュール上、一泊しか出来なかったのが勿体無いくらいでした。
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Holly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really great area to bade yourself for a stay in Dubrovnik. Babin Kuk is mainly made up of resort hotels, including the Valamar group which meant you could use the loungers on the beach at the nearby President hotel. Only shame was that the al la carte poolside restaurant didnt stay open til 9pm as stated meaning one evening we found it difficult to find somewhere to eat. Our only other option was their €32 euro buffet restaurant! Really easy to get the bus into Dubrovnik as bus stops round the corner.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Fleur

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We stayed early October, pools and facilities still all open. Staff were helpful and very polite. Hotel is great, everything you could want. Easy 3 min walk for bus. 5 min walk to the most beautiful views on the coast promenade. Head to the Royal hotel and walk through to the promenade from there, it is stunning and also gives you lots more options of restaurants and drinks. Sunset from anywhere on the prom is stunning. Breakfast at the hotel was great, everything available, quality fresh foods. Same for the evening buffet, so much choice and made fresh 35 euros if it’s not included in your stay. The poolside restaurant has seats outside and in shade, it’s open and looks very modern, menu is good for lunch and snacks, pizzas are great and also the pasta. The room was spacious, bed comfy, good size balcony, and we loved the bathroom, very modern and a huge shower. Clean and fresh. We booked excursions through the hotel, concierge service was informed and helpful, very easy booking and felt confident we had everything arranged. They even made us a breakfast box to take away on an early morning start. Very good service. Indoor pool and sauna were clean and very nice. Checked out the gym but didn’t use it, equipment looked everything you could need. We would highly recommend the hotel and would definitely return here ourselves. Thank you to all staff.
Menginap 7 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Emily

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A Dream Stay in Dubrovnik – We Didn't Want to Leave! We absolutely loved our stay at this hotel and genuinely wish we could have stayed longer. From the moment we arrived, we were blown away by the stunning views—everywhere we turned was another beautiful spot we wanted to explore or simply relax in. The amenities looked incredible, and while we didn’t have time to take full advantage of them all, what we did experience was top-notch. One of the biggest highlights? The breakfast. Hands down the best hotel breakfast we’ve ever had—what a spread! Every detail was thoughtful, fresh, and delicious. This place has a magical feel and strikes the perfect balance between luxury and comfort. We can’t wait to come back and stay longer next time!
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Dmitry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We really liked the location, view, clean room, friendly staff, and sauna.
Menginap 4 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Best carbonara of our entire vacation! Apprecited that the staff served us even though it was close to closing time.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Mollie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Rooms were clean but quite dated / tired. The pool area is fantastic and was easy to get a (although this was September so perhaps out of season). Drinks were reasonably priced and the breakfast selection had great variety.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Colin Frederick

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property for a relaxing stay with easy transport links to the old town. Great views from the pools area, friendly staff and facilities at this hotel
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Fiona Jane

Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Room of good size, charge for milk for coffee in your room… towels seen better days. Lots of cats around the outdoor food areas… people feed them which means they are encouraged to wander between the tables… Comfortable indoor bar area…
Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kuzhuthatil Benny Luke, Carshalton

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall satisfied.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ann

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed the ravioli and carbonara at the grill by the pool. Both were excellent! Gentleman who drives the golf cart to parking lot was friendly and helpful. Very appreciated!
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Amul

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Bathroom designed by a child. Our group had 4 rooms and all of us had issues with the showers. Water all over the floor in all our cases. Poor quality pump soap. Only one soup for shampoo and wash. Paying $400 a night, let’s not be a motel 6… Prices don’t justify the hotel nickel and diming. I understand Croatia is a hot spot now, but hotels have gotten greedy.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Gabriella

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a comfortable stay here. Staff were pleasant enough but not the most friendly I have experienced at a hotel! We arrived with a half-filled shower gel and broken pump, that wasn’t topped up for the 5 days we were there. Food options during the day were limited, we ended up at Oliva’s almost every day. We were half board and charged €14 for two peppermint teas! Dubrovnik old town is close enough, a 10 min taxi. We just got Ubers that averaged £7/£8. Would definitely consider paying the extra and staying at the President next time.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Nayan, Manchester

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The pictures on Expedia are lovely, this is the reason we booked. After arrival the hotel needs a make over. The rooms and corridors are tired and bit smelly in places. The pools, restaurants are the best part to this hotel. After a couple of days of heavy rain, there was leaks all around the hotel, with random towels placed on the floor to catch the water. All in all not a 4 start hotel. Average 3 . The staff did help us with some inconvenience which made our stay a little more satisfying. Thanks
Menginap 7 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Adaeze

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good sea view property. Great landscaping , however amenities are lacking for a four star hotel. Bedding could be more comfortable. Good friendly restaurant service and breakfast buffet
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ellie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really beautiful hotel & location. Only low point is the price of food & drink.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Christina, North Easton

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Mamdouh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful place, highly recommend
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Phillip

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall a bit of a mixed bag. The room itself was a bit tired, the shower aimed at the glass screen rather than straight down. No orange/fruit juice at breakfast (just those machines that give you orange or apple squash). The gym was small but an ok range of equipment, though light on cardio machines (1 treadmill and 1 cross trainer). It's the end of a bus line to be able to get into the next village where there were some good restaurants and takes you to the old town. But if a nightmare getting back on as they were generally full however. Pools were good with lots of sunbeds and lovely views over the bay.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jack

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great facilities!
Menginap 4 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Jacqueline

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Loved the views outdoor pools and gardens Staff on reception appalling customer service. When I arrived I paid for public parking) having first contacted the hotel directly asking for information about parking during my 2 night stay . The hotel sent an email advising me to use public parking which I duly did. I was then told by the porter that the hotel had complimentary parking for guests. I courteously raised this at check in and was advised by the member of staff to show me the email which I did. No apology was offered or reimbursement but an abrupt and curt response stating it wasn’t his problem! I secured an apology only when demanding to speak to the manager. It appears that the response was from the head office but they have no knowledge of facilities rendering the question why are they responding to guest enquiries. I am fortunate to have never encountered this from any hotel I have stayed in before in 35 years On the last day of my stay I was chased after on the assumption that I was a criminal leaving without payment ( my entire booking was pre paid on check in with no incidentals) as I decided to load up my car at 9am as my parking ticket expired at 9.35 rather than leave breakfast and then again collecting my luggage before a check out of 10am. Again no apology rendered or acceptance that the situation may have been handled more diplomatically by asking whether I was checking out . I won’t be back . Restaurants very limited menu average mass produced basic qual
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Laura

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Beautiful views
Menginap 1 malam pada Sep 2025