ibis Dubai Al Rigga

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, 5-minute walk to Pusat Al Ghurair

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Restoran
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Gim
Harga semasa ialah RM390
RM490 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Dis - 5 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(41 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(8 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Bidet
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Al Rigga Road, Deira, Po Box 186878, Dubai

Tempat berdekatan

  • Pusat Al Ghurair - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • City Centre Deira - 20 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Gold Souk - 4 min memandu - 3.1 km
  • Pusat Beli-belah BurJuman - 4 min memandu - 4.0 km
  • Terminal Kapal Layar Dubai - 6 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Stesen Al Rigga - 5 minit berjalan kaki
  • Dubai (DXB-Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Hardees - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Popeyes Louisiana Kitchen - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Cube Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dagat Dagatan Restaurant - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

ibis Dubai Al Rigga

Hotel berdekatan Pusat Al Ghurair
Di ibis Dubai Al Rigga, anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan kebun sayur
  • TV di lobi, tempat simpanan bagasi dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 280 bilik disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • 40-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, kot/katil bayi percuma dan pembancuh kopi/teh

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik pantai percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: AED 55 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 2 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Cermin pembesar
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif (kelebaran pintu 90 sentimeter)
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 40-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah ini lebih awal bagi mengaturkan daftar masuk. Bayaran mungkin dikenakan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AED 10.00 setiap penginapan semalam
  • Fi pelancongan dikenakan oleh bandar dan dibayar di hartanah. Fi adalah sebanyak AED 10.00 untuk bilik tidur pertama bagi setiap malam dan meningkat sebanyak AED 10.00 bagi setiap malam untuk setiap bilik tidur tambahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 55 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AED 160 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Foto dalam huraian ini menggambarkan piawaian jenama dan disediakan untuk tujuan ilustrasi sahaja

Hartanah juga dikenali sebagai

Al Rigga
Al Rigga Ibis
Ibis Al
Ibis Al Rigga
Ibis Al Rigga Dubai
Ibis Al Rigga Hotel
Ibis Al Rigga Hotel Dubai
Ibis Rigga
Rigga
ibis Al Rigga Hotel
ibis Al Rigga Dubai
ibis Al Rigga Hotel Dubai

Soalan lazim

Adakah ibis Dubai Al Rigga mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di ibis Dubai Al Rigga?

Setakat 13 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di ibis Dubai Al Rigga pada 4 Dis 2025 bermula serendah RM 390.47, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di ibis Dubai Al Rigga?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di ibis Dubai Al Rigga?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di ibis Dubai Al Rigga?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah ibis Dubai Al Rigga memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak AED160 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya ibis Dubai Al Rigga?

Terletak di Deira, hotel ini sejauh 0.2 mi (0.4 km) from Pusat Al Ghurair dan 1.8 mi (2.8 km) from Gold Souk. Bulatan Ikan dan Menara Jam Deira juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Al Rigga hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Union sejauh 10 minit berjalan kaki.

ibis Dubai Al Rigga Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 424 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 355 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 113 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 67 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 43 daripada 1002 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

AHMAD

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

great value-for-money stay in Ibis Al Rigga Dubai

we had a memorable stay at Ibis Al Rigga. it's really value-for-money stay, and we had more than what we bargained for! friendly and smiley staff, flexible checkout time, close proximity to metro stations, mosque, grocery stores, cheap but good restaurants. room well maintained, serviced and stocked with necessary items. i'm impressed and wont hesitate to stay here in the future
Menginap 6 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

NORIYUKI

快適に過ごせました。私の拙い英語でも、スタッフの方々は上手に対応してくださり助かりました。
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

NOFEL

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent Room Thank You
Menginap 4 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Tarek Al, Destin

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Normal
Menginap 5 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Abdul Basir

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was bas hotel i did pay extra for breakfast but they didn’t bring then i call them but they didn’t even bring front desk not helpful
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Bruno

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gave me smoking room that smells digusting. Next day reception claimed no other rooms available. Once i raised the tone suddenly in 1 min a non smoking room was immediately available. This shows how they perceive customer service…
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

muhammad arbaz

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
best
Menginap 6 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Chadi

Tidak sukakan: Kebersihan
Staff
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Adel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Giuliano

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Everything is perfect and nice
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Faizul, Burlington

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very bad experience
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Sagar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hijjh
Menginap 6 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Syed Khawar, Milton

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very loud. I could hardly sleep. Elevators beeps sound like sirens. Loud people walking around in the hallway all night
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hua

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice area to stay. Wifi is super fast. Staff are friendly. But facilities are a bit old but acceptable. Recommended
Menginap 7 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Kassem, Destin

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Many sbops nearby. Busy area of people on the streets. Metro station nearby.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

浅樹

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Prakash

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Only parking is slightly challenging otherwise its amazing
Menginap 10 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Tariq

Excellent stay
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Timothy, CONLEY GA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My favorite Hotel on Al Rigga, I always stay there.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Maive Leimonel

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Madelyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 14 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kais

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Feel like a home

My stay was very pleasant. The hotel itself is a decent choice for the area, but what really stood out was the exceptional service. The staff were consistently friendly and professional, which made my experience particularly enjoyable.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

AAMIR HAMEED

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful trip ❤️
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Mohammad ali

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kais

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Decent place

Nice and decent place, staff very friendly.
Menginap 5 malam pada Jul 2025