Al Sarab Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat letak kenderaan valet percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Pusat Al Ghurair

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Al Sarab Hotel

Depan hartanah
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Kolam renang terbuka
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Spa
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Almari pakaian
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Almari pakaian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

  • Boleh menampung 2

Standard Double Room

  • Boleh menampung 2

Executive Room

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Deira, sebauh kawasan kejiranan di Dubai, Al Sarab Hotel di kawasan beli-belah dan berhampiran stesen metro. Gold Souk dan Pusat Al Ghurair disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati tarikan popular kawasan boleh mengunjungi Dubai Aquarium & Underwater Zoo dan Taman Air Wild Wadi. Al Nasr Leisureland dan Dubai Garden Glow juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
Al Rigga Street, Deira, Dubai, 113330

Tempat berdekatan

  • Pusat Al Ghurair - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • City Centre Deira - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Pusat Beli-belah BurJuman - 4 min memandu - 3.7 km
  • Gold Souk - 4 min memandu - 3.4 km
  • Terminal Kapal Layar Dubai - 6 min memandu - 5.1 km

Bergerak

  • Stesen Al Rigga - 6 minit berjalan kaki
  • Dubai (DXB-Lapangan Terbang Antarabangsa Dubai) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Wejdan Cafe & Restaurant - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Juice World - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Popeyes Louisiana Kitchen - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Grano Coffee - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Sadaf Iranian Restaurant - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Al Sarab Hotel

Hotel berdekatan Pusat Al Ghurair
Terletak berdekatan City Centre Deira, Al Sarab Hotel menyediakan kelab malam, salun rambut dan pencucian kering/dobi. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti urut Swedish, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki atau rawatan muka. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Al Naseem, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan 3 bar tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan Bilik rawatan urut
  • Kakitangan berbilang bahasa, tempat simpanan bagasi dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 84 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: AED 35 seorang
  • 1 restoran
  • 3 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • Al Naseem

Aktiviti menarik

  • Kelab malam

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Spa

  • 3 bilik rawatan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan Sweden

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 7 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: AED 500.00 sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan: AED 10.00 setiap penginapan semalam
  • Fi pelancongan dikenakan oleh bandar dan dibayar di hartanah. Fi adalah sebanyak AED 10.00 untuk bilik tidur pertama bagi setiap malam dan meningkat sebanyak AED 10.00 bagi setiap malam untuk setiap bilik tidur tambahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AED 35 seorang
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan
  • Katil lipat simpan boleh didapati dengan bayaran tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah 715943

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel
Al Sarab Dubai
Al Sarab
Al Sarab Hotel Duba
Al Sarab Duba
Al Sarab Hotel Hotel
Al Sarab Hotel Dubai
Al Sarab Hotel Hotel Dubai

Soalan lazim

Adakah Al Sarab Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Al Sarab Hotel?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Al Sarab Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Al Sarab Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Al Sarab Hotel?

Terletak di Deira, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Al Ghurair dan City Centre Deira. Gold Souk adalah 2 bt (3.2 km) jauhnya. Stesen Al Rigga sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Union sejauh 14 minit berjalan kaki.

Ulasan

Al Sarab Hotel Ulasan

7.0

Baik

7.8

Kebersihan

8.0

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

6.6

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 23 daripada 98 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 98 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 98 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 98 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 12 daripada 98 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Octavius

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
good
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Tariq

or short stay its okay Staff is very friendly n nice My overall stay was good
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

ebadolla

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was OK
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Mark

Cold water
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Claudia

Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Abdul qadir

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jonna

Menginap 9 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jonna

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Filipina receptionist is very accommodating😊.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Obiedullah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Mahmoud, Ottawa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place to stay , room are clean , but noisy at night , not very far from metro station
Menginap 7 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Yanet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice and quiet place
Menginap 8 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

chee

Awful

Two nite clubs on 1st floor blasting music all night
Menginap 6 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Jalal

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Claudio Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stopover in Dubai

Moderno, pulito, comodo da raggiungere. Meglio stanze ai piani alti causa rumori.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Davies

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 7 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Iori

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 5 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Robert

Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Shashwat

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Shashwat

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I recently stayed at your hotel for 2 nights and unfortunately, I had a highly unsatisfactory experience. I feel compelled to bring the following issues to your attention, as they significantly impacted my stay: 1. Internet Issues: The internet connection was unreliable and didn't work properly throughout my stay, which was very frustrating. 2. Plumbing Issues: The water in the washroom was not draining, which caused a significant inconvenience. 3. Noise Disturbance: There was excessive noise from the nearby nightclub throughout the night, which made it impossible for me to get any rest. 4. Lack of Coffee Supplies: There was no milk available for coffee, despite it being an essential part of the room amenities. 5. Inappropriate Staff Behavior: When my friends visited, the staff were rude and unwelcoming, specifically refusing to allow visitors in an abrupt manner. 6. Drinking Water Request: When I requested drinking water, I was told that it was unavailable, which I found unacceptable. 7. Rude Staff at Night: Adil, who was on the night shift, was particularly rude and unhelpful, which made me feel very uncomfortable. 8. Check-in Priority: When I arrived to check in, other guests were given priority over me, despite having a confirmed reservation. 9. Unhygienic Bedding: The pillow covers had a strong odor of hair oil, indicating that they had been used but not properly washed. 10. Moisture Issues: Both the bathroom and bedroom had noticeable moisture on the ceiling, suggesting
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Mohamed

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Jama

Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

WAI SUM

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very Good
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

WAN CHONG

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Christine, Edmonton

Mengembara bersama kumpulan
Smelled like smoke all over, asked for towels twice and toilet paper. Did not come until we has to ask a third time
Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Dieu, Federal Way

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything
Menginap 10 malam pada Mac 2024