Hotel Neo Denpasar by ASTON
Hotel di Denpasar terdapat letak kenderaan valet percuma dan perkhidmatan spa
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Neo Denpasar by ASTON





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik
Lihat semua foto untuk Room

Room
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Room

Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Bidet
Bar mini
Lihat semua foto untuk Room

Room
Sorotan
Balkoni
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Suite

Suite
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jalan Gatot Subroto Barat, Denpasar, Bali, 80117
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

b Hotel Bali & Spa
b Hotel Bali & Spa
- Kolam
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 417 ulasan
Harga ialah RM133
RM161 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Ogo - 5 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 409000 setiap kenderaan (sehala)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: IDR 250000.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00
Tempahan diperlukan untuk rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel NEO Denpasar
Hotel NEO
NEO Denpasar
Hotel Neo Denpasar Bali
Soalan lazim
Hotel Neo Denpasar by ASTON Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.2/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.8/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.0/10
Mesra alam
Ulasan
2 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Odylla
9 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Odylla
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Dardo
23 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Dardo
Menginap 1 malam pada Jun 2024
2/10 Teruk
Tasseer
Mengembara bersama keluarga
19 Feb 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tasseer
4/10 Lemah
Michel
11 Feb 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Forget it. Many other places elsewhere.
Michel
Menginap 7 malam pada Feb 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
10 Jan 2024
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2024
8/10 Baik
SHUTING
Mengembara bersama keluarga
27 Nov 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
SHUTING
Menginap 2 malam pada Nov 2023
2/10 Teruk
Nurul Shazwani
Mengembara bersama pasangan
13 Okt 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nurul Shazwani
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Dale
20 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Highly recommend
Dale
Menginap 1 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
Jodi
7 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jodi
Menginap 6 malam pada Feb 2021
10/10 Cemerlang
Dale
14 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent stay
Dale
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
14 Mac 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2020
8/10 Baik
TAKAHIKO
Mengembara bersama keluarga
2 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TAKAHIKO
Menginap 1 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Alamsyah
Mengembara bersama keluarga
25 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alamsyah
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
24 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Ida
29 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ida
Menginap 1 malam pada Nov 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
25 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Ming
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ming
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
David
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Completely satisfied
David
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
BUDI
10 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BUDI
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Apr 2019
6/10 Boleh diterima
Juliann
20 Jun 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Moyen
Juliann
Menginap 4 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik