Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat 3 kolam renang terbuka dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Lobi
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik, bar mini
Deluxe Room | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik, bar mini
1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, tilam berlapik, bar mini
3 kolam renang terbuka

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Gim
  • Kolam
  • Spa
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM133
RM160 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Superior Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Aston Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
  • 80 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Suite Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 2 Katil Bujang (Single)

Family Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
  • 60 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premier Room (Deluxe)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Katil berlapik
  • 40 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Jl. Gatot Subroto, Barat No. 283, Denpasar, Bali, 80231

Tempat berdekatan

  • Muzium Bali - 3 min memandu - 2.4 km
  • Pasar Badung - 3 min memandu - 3.3 km
  • Seminyak Square - 11 min memandu - 10.7 km
  • Pantai Sanur - 12 min memandu - 9.0 km
  • Pantai Seminyak - 12 min memandu - 10.6 km

Bergerak

  • Denpasar (DPS-Lapangan Terbang Antarabangsa Ngurah Rai) - 42 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Richeese Factory - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Point Coffee - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Sop Kaki Kambing Suka Mampir - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Kaneshiro - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Aston Denpasar Hotel & Convention Center

Mewah bagi hotel mesra keluarga di pusat bandar raya
Anda boleh menantikan taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium di Aston Denpasar Hotel & Convention Center. Manjakan diri anda dengan urut atau perkhidmatan spa lain. Restoran di tapak, Jempiring Restaurant, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan dan penjagaan anak/bayi percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • 3 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), perkhidmatan rencam dan 12 bilik mesyuarat
  • Hartanah bebas asap rokok, dewan tari-menari dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua 258 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, tilam berlapik dan katil bayi/kot (percuma)
  • Hulu semburan mandi hujan, tab mandi dan pancuran berasingan dan bidet
  • TV Pintar dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Jempiring Restaurant

Aktiviti menarik

  • 3 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak

Mesra keluarga

  • 3 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi percuma

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 12 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman

Spa

  • Perkhidmatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Selaras dengan peraturan tempatan, semua pelawat mesti berada dalam kawasan hartanah ketika Hari Nyepi/Tahun Baru Hindu selama 24 jam (bermula jam 06:00). Hari Nyepi biasanya jatuh dalam bulan Mac atau April (tarikh tertakluk pada perubahan setiap tahun). Daftar masuk dan daftar keluar tidak boleh dilakukan pada hari berkenaan. Lapangan Terbang Ngurah Rai (Lapangan Terbang Antarabangsa Bali) turut ditutup pada Hari Nyepi.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak IDR999999.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 268000 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: IDR 999999.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 18:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Aston Denpasar
Aston Denpasar Hotel
Aston Hotel Denpasar
Hotel Aston Denpasar
Hotel Denpasar
Aston Denpasar Hotel And Convention Center Bali
Aston Denpasar Hotel Denpasar

Soalan lazim

Adakah Aston Denpasar Hotel & Convention Center mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 3 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 6:00–18:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Setakat 6 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Aston Denpasar Hotel & Convention Center pada 13 Jul 2025 bermula serendah RM 132.53, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Aston Denpasar Hotel & Convention Center mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Aston Denpasar Hotel & Convention Center memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak IDR268000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Aston Denpasar Hotel & Convention Center?

Hotel yang mesra keluarga ini terletak di pusat bandar, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Gatot Subroto dan Pasar Badung. Dataran Puputan Badung dan Muzium Bali juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Aston Denpasar Hotel & Convention Center Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 24 daripada 95 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 40 daripada 95 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 95 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 95 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 95 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Paulene

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were amazing however the hotel room was very dusty and had an unpleasant smell.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 9 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Charlie

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff is so friendly! Great hotel and very clean. Would definitely stay here again
Menginap 2 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

sarbrinder

Menginap 4 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Amnah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The reception names Yogi was exceptionally helpful
Menginap 3 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

Steven, Sydney

It's quite far away from any attractions. Food option is not appetising.
Menginap 2 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

ROBERT BRIAN, Okayama

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
POSSIBLE CREDIT CARD FRAUD. I stayed there on January 23rd to january 27th 2023. At that time the hotel scanned my credit card to secure a deposit. They correctly withdrew my expedia bill. with which I have no issue. However 5 additional amounts accounting to 80702 JPY were withdrawn against google ads exactly at the time I stayed there. The hotel was the only institution to physically touch my card in the previous two months. I used it on the 25th in Ubud and it cannot be that restaurant as the amounts were withdrawn beforehand. I approached the hotel to report the possibility that fraud has been committed by one of their staff. I contacted Google ads and they confirmed the card details were used by a third party (indonesian name gmail starting with S). Their accountant basically just said they have secure systems and their hotel does not record credit card information, This is PATENTLY untrue because I was shown a print out of my card details (name, number, expiry and PIN) printed on a paper. This can ONLY be done if my information was stored on their system. DO NOT LET THEM SEE YOUR CREDIT CARD I am still awaiting a satisfactory result from their accountant.

10/10 Cemerlang

Wendy Marie

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at the property while attending a conference there. The facilities and staff were excellent for the purpose. Overall, everything at the hotel was fine except for dinner at the restaurant. It took over half an hour to receive the dish I ordered and some people at my table had to wait even longer.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Siegfried, Upland

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful staff, nice food, decent location, not a great place to go out for a walk (although the security guard is quick to help stop traffic so you can cross the street). Bali had a rough 3 years with the tourist industry decimated by covid; the hotel is coming back, but be tolerant if the facilities are still recovering. Staff were a pleasure to interact with.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Jody

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Staff always wanting payment before we had finished meals. Toilet blocked regularly, toiletries not replaced. Bed and room comfortable, TV had only instructions in Bahasa. SPA advertised has not been available for a long time, so it is wrong to advertise a SPA massage service, as this was one of the reasons we selected the hotel. The other was the GYM, very good service but, not run directly by the hotel and only one guest from each room can use the gym, and then only once per 24 hours. This is not expectable. The basic stuff was fine and breakfast was quality, but we can do better for the price in Sanur. Ideal for Indonesian conventions not not for other types of guests.
Menginap 3 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Anom

2/10 Teruk

Don

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The floor carpet was so old that it was dusty and the towels smelled of mold. I do not recommend this hotel
Menginap 2 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

NATHAN

Menginap 6 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

Yora

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
the rooms were good for the family
Menginap 3 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

not a good experience

When I arrived I was quickly unsold because I was told that the first room that was on Hotels.com was only available to smokers. Then after paying more they made me wait for 20 minutes to “prepare the room.” Finally, I get to the room but it was super hot! Couldn’t find the AC for awhile. Had to search. Finally, found one of them but it didn’t work. The other one blew very weak. I asked for help. They sent an engineer. Long story short... 4 hours later, the engineer still couldn’t fix it. I was so weary at that point that I felt unwell. I finally just told the front desk that I couldn’t take it anymore and needed to find a new place. At that point they were very polite. And totally admitted they messed up. But it was too late.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Daniel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poorly lit room, unsuitable for business traveller

Not suitable for business travelers. The living area is too dim and impossible to do any work. No bottled water was provided, guests need to do self collection of water from a water dispenser.
Menginap 2 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Cecille mai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Kudos for this hotel 👍

We really had a pleasant stay. Staffs are very friendly and accomodating. There’s a wide selection of food in the buffet breakfast. and to our surprise the hotel gave us a free room upgrade. Overalll it’s nice hotel.
Menginap 7 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Yora

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

Larry

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2019