Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Adikara Renon





Anda boleh menantikan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Adikara Renon. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM115
RM139 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Sep - 10 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Hulu semburan hidrourut
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
Sorotan
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Hulu semburan hidrourut
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jalan Ciungwanara II No.4, Sumerta Kelod, Denpasar, Bali, 80234
Tentang hartanah ini
Adikara Renon
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran elektrik: IDR 40000 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk alat pertolongan cemas
Hartanah juga dikenali sebagai
Adikara Renon Hotel Denpasar
Adikara Renon Hotel
Adikara Renon Denpasar
Adikara Renon Hotel Bali/Denpasar
Adikara Renon Hotel
Adikara Renon Denpasar
Adikara Renon Hotel Denpasar
Soalan lazim
Adikara Renon Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
5 Mac 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Sabina
20 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worth it
Sabina
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
Cornelia
14 Mac 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Cornelia
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Michael
5 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Kezia
29 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kezia
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Queenie
23 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice
Queenie
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
ruis
16 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice
ruis
Menginap 1 malam pada Mei 2018
10/10 Cemerlang
Axell
11 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice
Axell
Menginap 1 malam pada Mei 2018
6/10 Boleh diterima
マサ, インドネシア
18 Jan 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
短期滞在には最適なホテルです
マサ
Menginap 1 malam pada Jan 2018