Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel op Diek





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM452
RM508 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Okt - 6 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room, Bathtub

Double Room, Bathtub
8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Loft, Bathtub

Loft, Bathtub
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Double Room, Balcony

Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Diek 10, Den Hoorn, 1797 AB
Tentang hartanah ini
Hotel op Diek
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.50 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.5 untuk dewasa dan EUR 12.5 untuk kanak-kanak
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 1.5 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel op Diek Den Hoorn
Hotel op Diek
op Diek Den Hoorn
op Diek
Hotel Op Diek Den Hoorn, Texel, The Netherlands
Hotel op Diek Hotel
Hotel op Diek Den Hoorn
Hotel op Diek Hotel Den Hoorn
Soalan lazim
Hotel op Diek Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.4/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
22 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Didier, ukkel
19 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Didier
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
C
Mengembara bersama pasangan
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan

C
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
marco
2 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
marco
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Kevin
Mengembara bersama pasangan
22 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kevin
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
S.G.B. van
Mengembara bersama keluarga
21 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
S.G.B. van
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Vital
Mengembara bersama keluarga
14 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vital
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
CFM
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We komen terug - deluxe kamer

CFM
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Kathleen
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kathleen
Menginap 2 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
KAZUYUKI
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KAZUYUKI
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Nikki
Mengembara bersama pasangan
23 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nikki
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Lousanne
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lousanne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Mark
18 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mark
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Ronald
4 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ronald
Menginap 1 malam pada Okt 2024
2/10 Teruk
Martin
29 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Louise
Mengembara bersama keluarga
25 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Louise
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Alex
24 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Alex
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Marianne
27 Jul 2024
Marianne
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Jean-Luc
23 Jul 2024
Jean-Luc
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Mr.M.
Mengembara bersama kumpulan
9 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Mr.M.
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Torsten
Mengembara bersama keluarga
29 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Torsten
Menginap 8 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
KaraLea
28 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
KaraLea
Menginap 1 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
20 Mei 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Thomas
Mengembara bersama pasangan
13 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
Menginap 3 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Angela
5 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Angela
Menginap 1 malam pada Apr 2024