The Oberoi Gurgaon

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Oberoi Gurgaon

Bahagian luar
Kolam renang terbuka bermusim
Tangga
2 restoran, masakan India
Delicatessen
VIP Access

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
  • Gim
  • Spa
Harga semasa ialah RM662
RM782 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Ogo - 15 Ogo

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Deluxe Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 103 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(7 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 49 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite (Private Pool)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Kolam renang persendirian
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 254 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 49 meter persegi
  • Pemandangan air
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 153 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Premier Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Jubah mandi
  • 254 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
443 Udyog Vihar, Phase V, Gurugram, Delhi N.C.R, 122 016

Tempat berdekatan

  • DLF Phase II - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Bandar Siber DLF - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Pusat Beli-belah Ambience - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pusat Beli-belah Gurgaon Central - 3 min memandu - 3.6 km
  • Medanta - 9 min memandu - 10.7 km

Bergerak

  • Stesen Sikandarpur - 6 minit memandu
  • Cyber City Station - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪KFC - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Three Sixty One - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Saffron - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Delhi Heights - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Oberoi Patisserie and Delicatessen - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Oberoi Gurgaon

Hotel mewah mesra keluarga terletak di Udyog Vihar
Pertimbangkan penginapan di The Oberoi Gurgaon dan manfaatkan teres, beli-belah di tapak dan taman. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, rawatan Ayurveda atau rawatan dan rias kuku tangan dan kaki di The Oberoi Spa, tapak spa. Nikmati masakan India dan lokasi di tepi kolam di dua tapak restoran. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan penuh (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, penjagaan anak/bayi (surcaj) dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 202 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri berjenama
  • 46-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan penuh tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 2,065 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cigar Lounge
  • Patisserie and Deli
  • The Piano Bar
  • threesixtyone
  • ZIYA

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • Gimnasium 24 jam
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Pemain DVD
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 7 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Lulur badan
  • Rawatan Ayurveda
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai licin di kawasan awam
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2011
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Pemain DVD
  • TV LCD 46-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Aarogya Setu hartanah sebelum daftar masuk
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 menggunakan PCR atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Tetamu yang memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 mestilah telah melakukan ujian itu tidak melebihi 72 jam sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Pelanggan mungkin diminta oleh pihak hartanah untuk menyediakan dokumentasi sejarah perjalanan baru-baru ini (seperti cop imigresen pasport) dan/atau melengkapkan pengisytiharan kesihatan.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 8 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan penuh: kira-kira INR 2065 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 4500 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Harap maklum: Katil tambahan disediakan untuk 1 kanak-kanak berumur melebihi 8 tahun dan kurang daripada 12 tahun yang menginap di bilik dengan ibu bapa. Untuk lebih daripada 1 kanak-kanak antara umur 8 dengan 12 tahun, bilik tambahan diperlukan pada kadar terdiskaun.

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari Januari hingga Disember
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Gurgaon Oberoi
Oberoi Gurgaon
Oberoi Hotel Gurgaon
The Oberoi Hotel Gurgaon
Oberoi Gurgaon Hotel
The Oberoi Gurgaon Hotel
The Oberoi Gurgaon Gurugram
The Oberoi Gurgaon Hotel Gurugram

Soalan lazim

Adakah The Oberoi Gurgaon mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Oberoi Gurgaon?

Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Oberoi Gurgaon pada 14 Ogo 2025 bermula serendah RM 662.36, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Oberoi Gurgaon mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Oberoi Gurgaon?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Oberoi Gurgaon?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 6:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di The Oberoi Gurgaon?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Oberoi Gurgaon memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR4500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Oberoi Gurgaon?

Hotel mesra keluarga di Gurugram ini terletak berhampiran dengan lapangan terbang, dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari DLF Phase II dan Bandar Siber DLF. Pusat Beli-belah Ambience dan Pusat Beli-belah Sahara juga dalam jarak 3 bt (5 km). Cyber City Station sejauh 9 minit berjalan kaki dan Moulsari Avenue Station sejauh 15 minit berjalan kaki.

The Oberoi Gurgaon Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 340 daripada 390 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 38 daripada 390 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 390 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 390 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 390 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

9.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pradeep, Perumbavoor

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Best when it comes to customer service and room quality
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Nathalie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It is always such a pleasure to return to the Oberoi. The staff makes you feel like family. It was my birthday and they made me a chocolate cake. My room was filled with rose petals. My laundry nicely folded. Exceptional in ebey way Thank you so much
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Michele, Portland

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pradeep, Perumbavoor

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great service, rooms are quite large and comfortable, excellent food
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Salman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing property with amazing staff
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Vanshikaa

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

mark, Leawood

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

jorge

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

mami

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Harpartap Singh

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Anand

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Eun Ah

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Parminder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I was amazed by the staff and politeness at all times . Well presented extremely helpful . Would definitely be coming back
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Gopal, AUSTIN

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Attention by staff.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Santiago

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing!!!
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Harinder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and well managed property. Excellent staff and service. Great location if transiting through Delhi. Close to the airport. Hotel provides complimentary car drive to/from the Ambiance mall
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mervyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent choice after flight cancellation.

Excellent service, comfortable and quiet accommodation. Nothing too much for any of the staff. Bar and food excellent.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Eoghan

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Aarti, Stamford

Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Deepak

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Gordon, Calgary

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The best of the best in Gurgaon. Dining options are outstanding.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Karissa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

True 5 star luxury

Unbelievable service, real lux feeling, rooms were amazing!!! Just nothing to fault on this hotel!!
Menginap 4 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Khushwinder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and very nice staff.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

sanjeev

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Immaculate service. Great stay. Flawless check in and check out. Airport pickup and drop off in nice clean sedan. Would definitely stay here again.
Menginap 1 malam pada Feb 2025