IIDL Suites

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat letak kenderaan valet percuma dan pusat kecergasan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk IIDL Suites

Kolam renang terbuka
Mandi awam
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh, pembancuh kopi/teh
Bufet sarapan
Reka bentuk bangunan

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
  • Termasuk parkir
  • Dobi
Harga semasa ialah RM268
RM300 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Ogo - 12 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Studio (Room from 11AM till 5PM only)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi berpancutan
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 141 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Apartmen Satu Bilik

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 110 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Bedrooms (Room from 11AM till 5PM only)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Room, 1 Bedroom (Room from 11AM till 5PM only)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV definisi tinggi
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi berpancutan
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Plot No 4A, District Centre, Mayur Vihar, New Delhi, Delhi N.C.R, 110091

Tempat berdekatan

  • Pusat Daerah Janakpuri - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Pusat Beli-belah Pacific - 4 min memandu - 3.6 km
  • Hospital Manipal Delhi - 7 min memandu - 5.3 km
  • Embassy of the United States - 15 min memandu - 14.3 km
  • Worldmark - 15 min memandu - 15.3 km

Bergerak

  • Stesen Janakpuri West - 4 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi Palam - 8 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 45 minit memandu

Restoran

  • ‪Haldiram - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Sagar Ratna - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Chynna Gold - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Berco's - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

IIDL Suites

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pusat Daerah Janakpuri
Manfaatkan mandian awam tertutup (tiada mata air mineral), kedai mudah beli dan kedai kopi/kafe di IIDL Suites. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Masakan antarabangsa restoran di tapak, The Epicure Restaurant, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Sebagai tambahan kepada taman permainan dan bilik arked/permainan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan valet
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), TV di lobi dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 92 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi berkongsi (sinki di dalam) dengan tab mandi berpancutan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Balkoni, tempat duduk berasingan dan peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • The Epicure Restaurant

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Gimnasium
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Meja biliard/pool
  • Piano
  • Pustaka
  • Sauna
  • Taman permainan
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kelab kanak-kanak percuma
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 0 meter persegi)
  • Stesen komputer

Spa

  • Mandian awam tertutup (tiada mineral)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 9 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi berkongsi (singki dalam bilik)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi berpancutan
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Filem berbayar
  • TV LED dengan saluran kabel/satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 500 setiap haiwan kesayangan, sehari

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 500 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi, katil lipat simpan/tambahan dan tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Pesta atau acara berkumpulan di tapak hartanah adalah tidak dilarang
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Alkohol tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan, manakala tetamu di bawah 18 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan dan kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Fraser Suites Hotel New Delhi
Fraser Suites New Delhi
Fraser Suites New Delhi Hotel
IIDL Suites Hotel
IIDL Suites New Delhi
Fraser Suites New Delhi
IIDL Suites Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah IIDL Suites mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di IIDL Suites?

Setakat 1 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di IIDL Suites pada 11 Ogo 2025 bermula serendah RM 267.98, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah IIDL Suites mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak INR500 setiap haiwan kesayangan, sehari.

Berapakah fi parkir di IIDL Suites?

Letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di IIDL Suites?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di IIDL Suites?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya IIDL Suites?

Hotel yang mesra keluarga ini terletak di pusat bandar, dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pusat Daerah Janakpuri dan Pusat Beli-belah Pacific. Kuil Iskcon dan Dada Dev Mandir juga dalam jarak 6 bt (10 km). Stesen Janakpuri West hanya sejauh 4 minit berjalan kaki dan Stesen Janakpuri East sejauh 12 minit berjalan kaki.

IIDL Suites Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 75 daripada 232 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 82 daripada 232 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 44 daripada 232 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 17 daripada 232 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 232 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

Aman

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Just bad and not worth the money

This hotel is in such a bad state. I don’t know who gave them this number of stars, may be it was bribed. No one in right state of mind would believe the stars which I got tricked with. There were more mosquitos inside than outside. The towels, bed sheets, lighting, floors everything is falling apart. Balcony is super dirty. Buffet food is below expectations. The staff is general is pleasant expect the girl on duty in the breakfast hall seems really unhappy with her job. Overall I would never stay here again, would rather chip in a few more bucks and stay some where better. I never expected this to be so bad. Tv is basic which also stopped working the second day.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Rajiv

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
This property was one the best in Mayur Vihar region under Fraser Suits but now under IIDL suits everything going down from room conditions to food. Even front desk staff don’t want to response to your greeting. Young staff without any supervision not learning how to speak to their guest. Me snd my family using this property since 8 years and
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Suhel

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property rated 5 star but its not even 3 star property. They are saying non smoking rooms but there are smoking smells in the bedrooms and we found empty cigarette pack in the drawer. One of bed's comforter and bedsheet was dirty. Kitchen counter kickplate was broken and dirt was visible. We requested extra rolling bed at time of booking but they denied and asked money. Spa room has dirty smells, not good for health. Swimming pool has no warm water. This property required lots of renovation and need to upgrade. I will never book this property again, it is better to spend litter more money to somewhere else.
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Nirmal

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We had a good stay but the property needs to remodel
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Megan, Redmond

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Pei Ling

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

antonio

Very courteous stuff always willing to help I would definitely recomend this place to anyone.Very clean..
Menginap 3 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Dalip

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

rajiv

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

NURAINI RAHAYUNING

Pengembara perniagaan
Menginap 3 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

BRUNO

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

En complète décrépitude

Un emplacement qui ne convient pas au tourisme car trop éloigné de tout centre d’intérêt. Pas d’option de restauration convenable sur place, à part du fast-food. Un appart-hôtel en complet déclin qui ne mérite ni sa notation ni 5 étoiles. La piscine est hors service depuis des mois alors qu’elle continue à être mise en avant, rien n’est entretenu comme il faut, le ménage laisse tellement à désirer que nous ne l’avons demandé qu’un jour sur deux (draps tachés, poubelle non vidée à l’arrivée, balcon qui n’a pas reçu un coup de balai depuis des années, etc.) Le personnel est néanmoins gentil et serviable.
Menginap 4 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Hiroki

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
nice
Menginap 1 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Harwant

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had to wait for atleast 35 minutes before they could assign me a room.
Menginap 1 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Asgeir

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Not good value

The hotel was very worn down, no good value for money. Room service was nice.
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Shazia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice and staff was very friendly.
Menginap 2 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Badhri Narayanan, Chennai

Menginap 4 malam pada Nov 2023

4/10 Lemah

Mohammad

Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

Mark

Menginap 1 malam pada Sep 2023

6/10 Boleh diterima

sergio

Mengembara bersama kumpulan

Unpleasant staying

Not the best location. We saw a rat in the restaurant. One night we had to listen to a loud music coming from a party across the street, window glasses are not noise cancellation.
Menginap 2 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Bhasker

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
TLDR; Mr. Prayag Rawat is a Liar and cheat and do not trust a word he says. This review is specifically for Mr. Prayag Rawat. The hotel itself was fine but I requested an early checkout due to personal reasons and confirmed with the front office manager that they will issue a refund for the unused days. Once I checked out and tried to get the refund I was put in touch with Mr.Rawat who kept passing the buck to Expedia and kept insisting somehow I am supposed to get Expedia to issue an amended voucher. Then after much back and forth with Expedia and iidl I managed to get Expedia to send them an email etc. Which Mr.Rawat confirmed and asked me for a couple of days time to issue the refund as they were waiting for an amended commission request from Expedia. I explained that the commission is purely a matter between Expedia and iidl and my refund should be issued. But he refused now after 2 months he has flatly refused to honor the refund claiming Expedia has not sent them a voucher.

8/10 Baik

Sanjay

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Check-in process was efficient and the front desk was friendly and polite. Building and room condition was disappointing with dated furniture. I had some setup issues with the internet (which turned out an error on my part) but the front desk was very helpful and even walked up to my room to help with the setup. The hotel is not centrally located and, with Delhi traffic, at least 30 minutes drive from the city center (Connaught Place). There is, however, a Metro station conveniently located within walking distance.
Menginap 1 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Het

Menginap 2 malam pada Dis 2022

2/10 Teruk

Mogens

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Dont book this

This hotel is at a very bad condition. Everything is dirty and the smell is bad. The staff is unskilled and not professionels
Menginap 2 malam pada Dis 2022

6/10 Boleh diterima

Kishan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

8/10 Baik

Aida

Menginap 2 malam pada Nov 2022