Hotel Kings Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel 3 terletak di New Delhi di kawasan sekitar Karol Bagh yang terdapat sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah May, 2024 dan June, 2024.
Mei 2024
Jun 2024

Hotel Kings Inn

Galeri foto untuk Hotel Kings Inn

Studio (Free one-way airport / train station ) | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, meja, kalis bunyi
Depan hartanah
Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Studio (Free one-way airport / train station ) | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, meja, kalis bunyi
Deluxe Room | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, meja, kalis bunyi

Gambaran keseluruhan Hotel Kings Inn

Ulasan
6.6

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayanganMesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapanTermasuk sarapanTermasuk sarapan
  • Wi-fi percumaWi-fi percumaWi-fi percuma
  • Termasuk parkirTermasuk parkirTermasuk parkir
  • DobiDobiDobi
  • RestoranRestoranRestoran

Terokai kawasan

Peta
14A/7 Wea Channa Market, Karol Baug, New Delhi, 110005
  • Lokasi PopularCafé Coffee Day1 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularHospital BLK Super Speciality8 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularStesen New Delhi13 min memandu
  • Lapangan TerbangDelhi (DEL-Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi)40 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Premium Room (Free Airport / Train Station Pick Up)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

New Delhi

Hotel Kings Inn terletak di Karol Bagh, sebuah kawasan di sekitar New Delhi. Gurudwara Bangla Sahib dan Masjid Jama merupakan tempat menarik popular dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Chandni Chowk dan Pusat Daerah Janakpuri. Taman Zoologi Negara dan Pulau Pengembaraan juga disarankan untuk dikunjungi.

Tempat berdekatan

  • Hospital Sir Ganga Ram - 13 min berjalan kaki
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min memandu
  • Masjid Jama - 6 min memandu
  • Chandni Chowk - 7 min memandu
  • Rashtrapati Bhavan - 9 min memandu

Bergerak

  • Stesen New Delhi Sarai Rohilla - 4 minit memandu
  • Stesen Karol Bagh - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 36 minit memandu

Restoran

  • Saravana Bhavan - 5 min berjalan kaki
  • Spicy By Nature - 6 min berjalan kaki
  • Dessert Station - 4 min berjalan kaki
  • Pikkle - 3 min berjalan kaki
  • Aroma Spice - 6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Kings Inn

Hotel terletak di Karol Bagh
Manfaatkan sarapan percuma, teres atas bumbung dan taman di Hotel Kings Inn. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, perkhidmatan rencam dan gril barbeku
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Kings Inn menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Kipas siling, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman, Bahasa Hindi

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 760 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Sila ambil perhatian: Bukti keperluan perkahwinan dikenakan kepada pasangan dengan pengenalan dikeluarkan kerajaan Delhi.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Kings Inn New Delhi
Kings New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel
Hotel Kings Inn New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Kings Inn mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Hotel Kings Inn?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Kings Inn?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Kings Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Kings Inn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR760 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Kings Inn?

Terletak di Karol Bagh, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Hospital BLK Super Speciality dan Ajmal Khan Road. Rajendra Place dan Hospital Sir Ganga Ram juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen Karol Bagh hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen Rajendra Place sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel Kings Inn Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 16 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 16 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 16 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 16 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 16 ulasan" "

6.8/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Vinay

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nightmare in Karol Baug
Request all people who travel with family to avoid this hotel. First they try to force you to stay in smaller room than that is shown in pics. Then they say that out of courtesy they are upgrading to bigger room Then they ask you to pay by cash when you refuse they say your cards are rejected when you show them that you have just used it an hour ago then they abuse you and when you prove that their machine is faulty the senior staff and owner flee the spot You get a bucket with big hole w/o any mug / jug for bath no towel for each member of family Fir brake fast the give toast bread which is toasted on fry pan and not in toaster They give you wi-fi connection w/o internet When forced they ultimately accept paytm payment but make you wait for payment confirmation In all worst experience ever!

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Don't stay here
Disappointing would be the correct term. Some staff sleep on the roof so if you have aroom just below them you will hear furniture being moved around at midnight or find a staff member on his cell phone chatting for an hour outside your door. In short, the staff are poorly trained in the art of hotelery. The clothing cupboard needed cleaning and the old glass of milk in the fridge was overlooked by cleaning staff. Don't take a room near the elevator. Its noisy. There are always nice people but too many apologies make for a bad experience. Unfortunatley the list of things that went wrong is a bit longer. It was hard to understand why the cook put sugar in the scrambled eggs. Perhaps a one night stay is doable.

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not worth the money
the room was terrible, the moment i came in, the bedding has strand of hair. You have to call them to activate the water heater, and few times water just stopped and you have to call them again. They only have room service for breakfast, i called 8am and it arrived 10AM after 2 times of calling them to follow up and it was just tea and toast! it is very noisy as you can hear other rooms slam their doors, there was 2 women fighting and very loud at the next room and nobody cares to stop them. they insisted for you to settle your bills by cash and not creditcard.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
For slepping fully OK.
Very clean. Hot water. Friendly staff. Standard rooms, nothing individual.

6/10 Boleh diterima

Michel

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Un peu déçu !
Pour mon premier séjour en Inde et à ce prix je ne m'attendais pas à une merveille. Le problème c'est que les photos sont superbes mais trompeuses...du moins pour la chambre standard. L'ensemble de l'hôtel est très poussiéreux, on dirait qu'il y a des travaux en permanence et évidemment beaucoup de bruit. Le personnel est attentif mais attention à ne pas tomber dans les petits pièges. On m'avait proposer de gérer une réservation de train par l'intermédiaire d'une soit disant agence, j'ai perdu beaucoup de temps pour rien et j'ai fini par résoudre le problème tout seul. La chambre était très simple, peu engageante et le lit de 17m2 annoncé aux abonnés absents, ce qui ne m'étonne qu'à moitié vu le standard de l'hôtel. Salle de bain sommaire et en plus il faut réclamer pour avoir de l'eau chaude. Nous sommes restés deux nuits et le ménage n'a pas été fait. Bref, un hôtel très simple dans un quartier très animé à un prix honnête sans plus.

10/10 Cemerlang

Chaitanya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely hotel in Karol Bagh
For a sightseeing trip to Delhi, you want to choose staying close to the center. This hotel is a lovely little find in Karol Bagh, which is easily accessible for cabs trying to locate you. Staff is well trained and polite. Free breakfast albeit with limited options, is one of the highlights. Room is large enough for two, is clean and has modern fittings in the toilet. For hot water, you have to call housekeeping & wait 5-10 minutes, but that is not much of a hassle. Overall, a pleasant stay. We'll definitely choose King's Inn for our future travels to Delhi.

4/10 Lemah

Kelly

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stay somewhere else.
I arranged a transfer with the hotel to pick me up from the airport, however on arrival he wasn't there. I had to wait 40mins for him to arrive after I had cleared customs and immigration. Upon arrival at the hotel I realised the hotel was not as the pictures looked. Room had no window, bed sheets had stains on them and the floor was dirty. There was no restaurant as stated on the website plus no roof terrace. You could order room service but you had no option than to eat on your bed. I had to request the bottle water be taken of my room bill as it stated bottled water was free. There was also no mini bar and the TV did not work. Wouldn't stay there again

8/10 Baik

Leif

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
More then ok
Lawrence in the reception make this hotel to be a 4 star unit !

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

James, Dallas TX

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel
Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay