Hotel Delhi Regency

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat teres atas bumbung, berhampiran Masjid Jama

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Wi-Fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan
  • Dobi
  • Perkhidmatan Bilik
  • Pengemasan
  • Meja depan 24/7

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard Room (AC)

Sorotan

Pendiangan
Penyaman udara
TV skrin rata
Menu bantal
Katil busa memori
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Non AC

Sorotan

Pendiangan
TV skrin rata
Menu bantal
Katil busa memori
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Economy Room, 1 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Pendiangan
TV skrin rata
Menu bantal
Katil busa memori
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Meja
  • 11 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8184 Arakashan Road, Paharganj,Near New Delhi Railway Station, New Delhi, 110055

Tempat berdekatan

  • Misi Ramakrishna - 14 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Chandni Chowk - 4 min memandu - 1.8 km
  • Pasar Gole - 4 min memandu - 1.8 km
  • Masjid Jama - 5 min memandu - 2.2 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 7 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen Rama Krishna Ashram Marg - 14 minit berjalan kaki
  • Ghaziabad (HDO-Hindon) - 44 minit memandu

Restoran

  • ‪KFC - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Sita Ram Diwan Chand Chole Bhature - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Darbar - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Delhi Regency

Hotel berdekatan Masjid Jama
Terletak berdekatan Gurudwara Bangla Sahib dan Hospital Sir Ganga Ram, Hotel Delhi Regency menyediakan teres atas bumbung, galeri seni di tapak hartanah dan pusat beli-belah di tapak hartanah. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan surat khabar percuma
  • Tempat simpanan bagasi, TV di lobi dan bantuan pelancongan/tiket
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Delhi Regency menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan pendiangan, sebagai tambahan kepada manfaat seperti menu bantal dan ruang kerja komputer riba.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan sabun
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Kipas siling, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Aktiviti menarik

  • Galeri seni
  • Kedai barangan berjenama
  • Pusat beli-belah
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Pemegang pintu tuil

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 1999

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Pendiangan
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
7 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 500 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Delhi Regency
Hotel Delhi Regency Hotel
Hotel Delhi Regency New Delhi
Hotel Delhi Regency Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Delhi Regency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Delhi Regency?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Delhi Regency?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Delhi Regency?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Delhi Regency memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Delhi Regency?

Terletak di Paharganj, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Masjid Jama, Gurudwara Bangla Sahib dan Hospital Sir Ganga Ram. Nizamuddin Dargah dan Kuil Swaminarayan Akshardham juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Stesen Rama Krishna Ashram Marg sejauh 14 minit berjalan kaki dan Stesen Metro New Delhi sejauh 17 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Delhi Regency Ulasan

6.6

6.2

Kebersihan

6.4

Lokasi

7.4

Kakitangan & perkhidmatan

6.8

Mesra alam

6.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 20 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 20 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 20 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 20 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 20 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

José Ricardo

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Terrible experience. The room was dirty and humid. We found cockroaches and a big mouse inside the room. We left after the first night.
Menginap 5 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

MIDORI

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの感じはよかったけど、建物が古すぎてメンテナンスをしてない。
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Serge Armand

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bien

Convenable
Menginap 3 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Kathryn

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I found the service to be very good and I felt very comfortable in this hotel as a solo female traveller in Delhi. Very basic room as reflected in the price but was in a really good location for what I wanted.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Tamyka

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at this hotel for three nights. So far i didnt have peoblems with the staffs. I am a canadian and i like to have the fiest hand experience to be in the city where i could see how people do. Also i had the chance to make new Deaf women at the non-profit organization. So i am happy.
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Tufeal shafi

Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Aejaz Ahmad

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Sree Kumar

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 9 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good stay

Good thank you very much
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
It was ok
Menginap 1 malam pada Mac 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 9 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly but noisy and dirty

The people were friendly, but the room/bathroom was not clean, noisy, bad quality TV (nothing English), hot bucket water (not shower), wifi not working
Menginap 3 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Jasmin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pleasant stay

The room was quite spacious with a nice sitting area. Staff are helpful. Room and bathroom were quite clean and the hotel is very centrally located near metro and railway station.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
It was very cheap, decent for the price and had meals available
Menginap 3 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Inma

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Suciedad por todos lados, cucarachas, ruido. ASQUEROSO!!!!!
Menginap 2 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Marnie

DO NOT STAY HERE EVER UNDER ANY CIRCUMSTANCES. This place is the most disgustingly filthy place on the planet. I was afraid of catching something if I touched anything especially the bathroom, which I don't think has been cleaned for some months. The smell was unbearable. I lasted 3/4 of n hour before I was forced to leave and find other accommodation AT EXTRA EXPENSE TO ME. The owner/proprietor was extremely rude and disinterested. IT SHOULD BE REMOVED FROM HOTELS.COM COMPLETELY. Seriously disgusted and dissappointed at this suggestion from hotels.com and am sorry I booked it.
Menginap 1 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

j.h.m.

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

GURINDER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
excellant hotel and their service very excellant
Menginap 2 malam pada Mac 2018

2/10 Teruk

Pinkesh

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Prison is cleaner and more kind.....

There were COCKROACHES all over the room They gave tap water to drink in the room. First, they wouldnt give fresh towels on the second day. After fighting for it, They gave old used unwashed trowel. It had stain of blood or pan spit...
Menginap 3 malam pada Mac 2018