Hotel Amby Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel 3 terletak berhampiran Pasar Pusat Lajpat Nagar

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Hotel Amby Inn

Depan hartanah
Executive Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking, City View | Peralatan tempat tidur premium, bar mini, peti besi dalam bilik
Kawasan hartanah
Meja sambut tetamu
Executive Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking, City View | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri berjenama, jubah mandi
Ulasan
6.2

Kemudahan popular

  • Wi-fi percumaWi-fi percumaWi-fi percuma
  • RestoranRestoranRestoran
  • Perkhidmatan bilikPerkhidmatan bilikPerkhidmatan bilik
  • DobiDobiDobi
  • Termasuk parkirTermasuk parkirTermasuk parkir
  • PengemasanPengemasanPengemasan

Terokai kawasan

Peta
M-13, Lajpat Nagar -2, (Jal Viihar Circle), New Delhi, Delhi N.C.R, 110024
  • Lokasi PopularPasar Pusat Lajpat Nagar13 min berjalan kaki
  • Lokasi PopularKuil ISKCON3 min memandu
  • Lokasi PopularKuil Lotus6 min memandu
  • Lapangan TerbangDelhi (DEL-Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi)43 min memandu
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Executive Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double), Smoking, City View

  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Bedroom, Accessible

10/10 Luar Biasa
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single)

Tentang kawasan sekitar

New Delhi

Hotel Amby Inn terletak di Lajpat Nagar, sebuah kejiranan di New Delhi, serta berhampiran stesen metro. India Gate dan Qutub Minar merupakan tempat menarik popular dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Pasar Pusat Lajpat Nagar dan Pasar Sarojini Nagar. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Kompleks Sukan Thyagaraj atau Stadium Jawaharlal Nehru.

Tempat berdekatan

  • Pasar Pusat Lajpat Nagar - 13 min berjalan kaki
  • Kuil ISKCON - 3 min memandu
  • Institut Jantung Fortis Escorts - 5 min memandu
  • Nizamuddin Dargah - 6 min memandu
  • Kuil Lotus - 6 min memandu

Bergerak

  • Stesen New Delhi Okhla - 3 minit memandu
  • Stesen Metro Vinobapuri - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 44 minit memandu

Restoran

  • Tibet Kitchen - 14 min berjalan kaki
  • Nagpal Chole Bhature - 16 min berjalan kaki
  • Café Coffee Day - 5 min berjalan kaki
  • De paul's Coffee - 10 min berjalan kaki
  • Sagar Ratna - 10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Amby Inn

Hotel terletak di Lajpat Nagar
Berdekatan Pasar Pusat Lajpat Nagar dan Kuil ISKCON, Hotel Amby Inn menyediakan teres atas bumbung, taman dan kemudahan dobi. Sebagai tambahan kepada pusat persidangan dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), tempat simpanan bagasi dan 1 bilik mesyuarat
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, lif dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan harian

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 2010

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Tuala

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 72 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 800 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Amby Inn New Delhi
Amby New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel
Hotel Amby Inn New Delhi
Hotel Amby Inn Hotel New Delhi
Cosmopolitan Residency (Amby Inn)
Hotel Amby Inn (A unit of CR Hospitality)

Soalan lazim

Adakah Hotel Amby Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Amby Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Amby Inn?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Amby Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Amby Inn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Amby Inn?

Terletak di Lajpat Nagar, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Pasar Pusat Lajpat Nagar, Kuil ISKCON dan Institut Sains Perubatan All India. Kalkaji Mandir dan Nizamuddin Dargah juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Metro Vinobapuri sejauh 9 minit berjalan kaki dan Stesen Moolchand sejauh 15 minit berjalan kaki.

Hotel Amby Inn Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 0 daripada 15 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 15 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 15 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 15 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 15 ulasan" "

6.6/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 10 malam pada Mac 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Decent budget hotel
Convenient location. Room house keeping service needs improvement. Rooms are bit small.
Menginap 3 malam pada Nov 2017

4/10 Lemah

C Pradhan, bhubaneswar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Shocking Checkin experience
When we arrived at Amby Inn, they said they are sold out and donot have rooms. We showed them the Expedia reservation voucher. They said "no information from Expedia and on Sunday they are closed so cannot reach them. We called Expedia and they took up the issue with Hotel. In the meantime we were told to get out of the Hotel Building. We were made to stand in the open, in this unbearable summer Sun. Amazingly the Hotel Security had bit of mercy and told us to wait in the Lobby and he took up the issue with the reception. After layering some of the filthiest of language we were provided two of the worst room in the Hotel. HOPE EXPEDIA TAKES THE HOTEL OUT OF THEIR LISTING

6/10 Boleh diterima

Abhijit

4/10 Lemah

abhitabh, grover

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Breakfast includes only bread egg .no third item .
Staff asked me reservation copy ...for room I am entitled. A . C. Did not work . Room changed . Do not serve break fast if u do not have facility. ....also it included coffe maker for which I have to fight for it ..comes without powder milk ....saying they do not serve ...have u seen hotel like this .

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel
Room was clean and staff was good.

6/10 Boleh diterima

Amit

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

6/10 Boleh diterima

pankaj, bangalore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
full information not provided on net
The rooms were decent and the service good. But, the information that a person from outside cannot enter your room wasn't given to us before hand. We had important work to carry out and the receptionist didn't even let my colleague in. otherwise (Y)

8/10 Baik

KJ, Las Vegas, NV

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Very Nice Hotel
It was a very nice Hotel, the only thing i did not like was that i was staying on second floor, they do not have a Wifi connection on second floor, they did give me the option to move to first floor where they do have wifi. Staff was very very Friendly.

8/10 Baik

Murthy, Bangalore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
comfortable stay
Very good for middle class people