Hotel Amax Inn

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat teres atas bumbung, berhampiran Chandni Chowk

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Amax Inn

Kawasan tempat duduk lobi
Family Room | Pemandangan dari bilik
Restoran
Family Room | Pemandangan dari bilik
Tangga

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM67
RM75 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Luxury Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Katil sofa
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Saluran kabel
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
8145/6, Arakashan Road, Pahar Ganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055

Tempat berdekatan

  • Chandni Chowk - 2 min memandu - 1.8 km
  • Masjid Jama - 3 min memandu - 2.6 km
  • Red Fort - 4 min memandu - 3.3 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 4 min memandu - 3.2 km
  • India Gate - 9 min memandu - 5.0 km

Bergerak

  • Stesen New Delhi - 11 minit berjalan kaki
  • Stesen Rama Krishna Ashram Marg - 14 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Darbar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bikaner Sweets Corner - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Amax Inn

Hotel berdekatan Chandni Chowk
Di Hotel Amax Inn, anda boleh menantikan teres atas bumbung, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti restoran dan bar/deli snek.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, TV di lobi dan bilik mesyuarat
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, tempat simpanan bagasi dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Amax Inn menawarkan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Kipas siling, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak tersedia dengan bayaran: INR100 untuk seorang
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2000
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR350 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira INR 100 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 800 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 350 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk

Hartanah juga dikenali sebagai

Amax New Delhi
Hotel Amax Inn
Hotel Amax Inn New Delhi
Hotel Amax Inn Hotel
Hotel Amax Inn New Delhi
Hotel Amax Inn Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Hotel Amax Inn mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Amax Inn?

Setakat 15 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Amax Inn pada 16 Jul 2025 bermula serendah RM 67.07, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Amax Inn?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Amax Inn?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Amax Inn memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Amax Inn?

Terletak di Paharganj, hotel ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Pasar Gole dan 1.5 mi (2.4 km) from Chandni Chowk. Ajmal Khan Road dan Kolej Perubatan Lady Hardinge juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Rama Krishna Ashram Marg sejauh 14 minit berjalan kaki dan Stesen New Delhi sejauh 11 minit berjalan kaki.

Hotel Amax Inn Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 80 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 29 daripada 80 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 80 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 11 daripada 80 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 10 daripada 80 ulasan

6.8/10

Kebersihan

6.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

SHOYA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Mahi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Almost unbelievable quality of service at the price point , Fairly clean , professional behaving staff .Its a no brainer at the price point in Delhi , India
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kiran

Menginap 7 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Hawlader

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This is dirty hotel, too much bad smile, I checked late that’s why stay few hours than left. Toilet too duty, no toilet rolls, no water tap no shawer line. This for street people’s.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Ryotaro

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
・トイレットペーパーがない。 ・テレビの電源がつかない。 ・あまり清掃されていない。
Menginap 1 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

Joseph

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Nov 2023

2/10 Teruk

urmil

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Trash
Menginap 9 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

DANIELE

Sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Okt 2023

6/10 Boleh diterima

John

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Bad first impressions with two members of staff hassling me about buying travel tickets before I’d even checked in. Room was an ok space, but couldn’t get antiquated AC to work and ceiling fan was so loud as to make sleep difficult. Minimal natural light from the window opening out onto a wall a foot or so away. Did seem to have on demand hot water, unlike some places in the area. Sure it’s cheap, but there are other better places nearby for similar price.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Jens

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

OK value for money

First of all: Be aware of the taxi driver trying to scam you when taking a cab from the airport. They told us that the roads to the city center were closed because of riots, and that they had to take us to the "tourist office" to find an alternative place to stay, prefereably out of Delhi. Refuse to let them take you there, and say you will take another cab. The "tourist office" is only there to scam you! The hotel: - Ok bed. - Smelly fridge, and not working. - Super noisy ceiling fan and AC, and no remote control. - No hot water. - Should have been given a blanket for cover, and not the heavy, not so clean, felt carpet. We enjoyed the location, lots to see, though the streets in the area was very busy and dirty. As expected.
Menginap 7 malam pada Mei 2023

4/10 Lemah

Mylan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service was prompt. Most staffs were Nepalis men, they do not greet, smike, or speak much and do not offer any assistance unless you ask. Dirty tea kettle in room and refrigerator, toilet flushed very slow. Most of tv programs were not available and programs were not recharge so we were not able to watch anything for 2 days. Menu from restaurant are small and very few choices, but food was ok.
Menginap 5 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

Peter

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Room stunk of cigarette smoke from previous occupants. Rooms need a serious deep clean to freshen. Often noisy in hotel (aside from the noise of Arakashan Rd).
Menginap 4 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Jill

Menginap 2 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Amirali

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst stay pls avoid

Worst experience, pls avoid staying at this hotel as the rooms are shabby, doors does not lock, bathroom has leakage, lift was not working, staff was helpful but were constrained due to their working limitations I would rate this hotel as 1 star Pls avoid this hotel... or be ready to write a bad review.
Menginap 2 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

François

Menginap 2 malam pada Okt 2022

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel may have seen better times, but it definitely not worth the 4,200 rupees that they charge me per night. It is a depressing place, with perhaps clean but they were definitely grey (from endless washing and drying in the local polluted air). The roof top restaurant is a roof, but not top, as it is surrounded by other roofs with water tanks, washing lines, etc. and there is no restaurant. The food is brought to you from the same place as the room service is brought. All I saw there was a british guy, wrapped in a blanket against the cold night who read about it a roof top restaurant in the Lonely Planet (I read what they wrote about the place, and I don't think they were ever in it). All in all, not a good experience. I booked in advance, but left the next morning.
Menginap 3 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

ELOISE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Bon hôtel dans Old Delhi

Personnel très accueillant, chambre et salle de bain qu'il meriteraient un rafraîchissement mais propres, lit confortable, préférez les chambres du 4eme étage, plus récentes.
Menginap 3 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Posizionato in un pessimo quartiere, tra i più congestionati e sporchi della città.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place to stay with family very near toNDLS,very helpful staff
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Billigt boende med ok-läge. Något stökigt område med en del oväsen tidigt på morgnarna.
Menginap 2 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Property was very good. Desk attendant tried to scam us into paying taxes on the hotel booking, which were already paid to Expedia with a notation that they are passed onto the vendor. Was definitely a scam, given up by some of his statements "Most people don't realise that they have to pay the taxes locally" plus others give away statements. Hotel was very good but just warning others to check their Expedia invoice to avoid paying taxes twice.
Menginap 2 malam pada Mac 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Nice friendly staff. Very good food. Serves alcohol. Noisy rooms that don't look like the photos. Damp bedding. Cold room. Reception staff unabie to buy train tickets despite pestering us to do so.
Menginap 3 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Viviana

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
La gente es servicial. Pero la habitacion es fria y humeda.
Menginap 3 malam pada Jan 2019