Dewdrop Intercity Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel dihubungkan dengan pusat membeli-belah di New Delhi dengan teres atas bumbung

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Dewdrop Intercity Hotel

Meja sambut tetamu
Executive Room | Ruang tamu | 32 inci televisyen LCD dengan satelit, TV
Suite | Peralatan tempat tidur premium, busa memori
Kawasan tempat duduk lobi
Suite | Ruang tamu | 32 inci televisyen LCD dengan satelit, TV

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Honeymoon Room

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihias secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Menu bantal
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Bilik mandi persendirian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Menu bantal
Kipas siling
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Bilik mandi persendirian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
17A/42 WEA Gurudwara Road, Opp. Jessa, Ram Hospital, Near Metro Pillar, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Tempat berdekatan

  • Ajmal Khan Road - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Hospital Sir Ganga Ram - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Rajendra Place - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min memandu - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 5 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Stesen Karol Bagh - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen New Delhi Sarai Rohilla - 4 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Indira Gandhi (DEL) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Crossroad Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Punjab Sweet Corner - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Shree Balaji Restaurant - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Dewdrop Intercity Hotel

Hotel berdekatan Chandni Chowk
Anda boleh menantikan kedai mudah beli, majlis makan percuma setiap hari dan teres atas bumbung di Dewdrop Intercity Hotel. Restoran di tapak, Zaika, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan menu kanak-kanak. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti beli-belah di tapak dan kedai kopi/kafe.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan Eropah (surcaj) dan letak kenderaan valet (surcaj)
  • TV di lobi, sajian kopi/teh di ruang bersama dan dewan bankuet
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, hartanah bebas asap rokok dan perkhidmatan perkahwinan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Dewdrop Intercity Hotel disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, seperti manfaat seperti menu bantal dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil busa memori dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api 24 jam (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (INR 350 sehari)
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (INR 350 sehari)
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah (INR 350 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 250 untuk orang dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Restoran di tapak hartanah

  • Zaika

Aktiviti menarik

  • Beli-belah
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan (ruang seluas 68 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Surat khabar harian percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 7 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR800.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira INR 250 untuk dewasa dan INR 200 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 850 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: INR 350 sehari
  • Fi letak kenderaan valet: INR350 sehari
  • Bayaran tempat letak kenderaan tambahan: INR 350 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 800.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan bancar yang sama dengan hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Intercity
Hotel Intercity New Delhi
Intercity New Delhi
Hotel Intercity
Dewdrop Intercity Hotel Hotel
Dewdrop Intercity Hotel New Delhi
Dewdrop Intercity Hotel Hotel New Delhi

Soalan lazim

Adakah Dewdrop Intercity Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Dewdrop Intercity Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak INR350 sehari. Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak INR350 sehari. Parkir lanjutan tersedia dengan fi sebanyak INR350 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Dewdrop Intercity Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 5:00.

Apakah masa daftar keluar di Dewdrop Intercity Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Dewdrop Intercity Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR850 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Dewdrop Intercity Hotel?

Terletak di Karol Bagh, hotel ini sejauh 0.3 mi (0.5 km) from Ajmal Khan Road dan 2.8 mi (4.5 km) from Chandni Chowk. Hospital BLK Super Speciality dan Hospital Sir Ganga Ram juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Karol Bagh hanya sejauh 3 minit berjalan kaki dan Stesen Jhandewalan sejauh 13 minit berjalan kaki.

Dewdrop Intercity Hotel Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 37 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 37 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 37 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 37 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 37 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Prabhakar

No Airport Pikup

No airport pickup for this hotel, but in Hotels.com when I choose this hotel i searched with Airport pickup and this hotel is showing pickup from airport.
Menginap 3 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

dinesh

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

NICE AND COMFORTABLE STAY

Stay and staff for very co-operative provide a good room and facility. Neat and comfortable room. good wi-fi connnection. breakfast was hot and good options.overall very much impressed with facility provided with a cost of room
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

6/10 Boleh diterima

Nishanth

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Good for a night's stay

We checked in at around 10.30 PM and went straight to bed. The room was clean and fairly comfortable but the rooms were not as big as are being advertised in their photographs. The bathroom was clean and well maintained. The room had a mini bar with decent stock of beverages and some biscuits. The breakfast buffet had limited items and were not that great.

4/10 Lemah

Hab, Harrow, UK

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Intercity Definitely Not Recommended

We were terribly disappointing overall. At first We were given a room with NO window we complained. We were then asked to wait to move to another room. The room was dirty, the toilet was filthy. All the bathroom/toilet accessories were either broken or rusted, we did not dare touch any of them. We bought plastic containers to place our soap and toothbrushes ...etc. All the appliances were full of calc.

8/10 Baik

Ismail

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice reasonably priced hotel near Karol Bagh Metro

Nice clean hotel and room near the Metro and restaurants, near the Karol Bagh station. Local restaurants include Pizza Hut and McDonalds. Decent restaurant on the lower level with free breakfast. Good staff.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

4/10 Lemah

sunil, London

Sukakan: Kebersihan

Avoid if possible

DAy 1.....good place but reception held me back for 30 mins till they found out about my details Day2...a guest is held out as they claim I have to many guests....although I follow the rules of the hotel..all guests are adults with a valid id Day 3...no internet in the room...after almost 10 complaints it is restored....I go to the reception and clarify what the rule is for entry of my friends to my room...I say I have followed the rules....they say the police has given them orders to Jot allow guests in room.....i request to see the orders...they say..it's verbal...ya a joke in a country where all orders are written and given Day 4...same issues persists...I leave the hotel....the manager is rude and uncouth and ask me to leave if I wish to....and have to spend more money to take up place in a different place....where I have a more peaceful stay but had to spend an extra £100 . In total I feel so sad and unhappy regarding the stay

8/10 Baik

priyanka

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

P

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Deepak

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

dinesh, mumbai

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

nice stay will comeback again

nice stay and all are helpful to resolve my complaint

10/10 Cemerlang

Abin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Had a nice nd grate days with hotel intercity

6/10 Boleh diterima

Steen

Tyvärr fanns inget varmvatten när vi skulle duscha kl.18.00, med tanke på hotellpriset och den hotellservicen som utlovas skulle det fungerat bättre!

10/10 Cemerlang

catherine, Pawtucket Rhode IslandUSA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Highly recommended stay in this hotel

We really enjoyed the services and everything. The was big, very clean with a small balcony. Overall it was a gem and we will stay there again upon our next time in Jaipur.

6/10 Boleh diterima

Camilla, Solna

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Dehli två nätter

Helt ok för två nätter i Dehli. Restaurangen på hotellet hade plast på borden vilket kändes lite sunkigt.

8/10 Baik

Chris, Toronto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Value for money

I stayed for two days on holiday with family and friends. This hotel is a good value for money, the staff were helpful and courteous and was willing to listen and help out. The breakfast was good but could be better with more varieties. The location is good close to shopping and restaurants.

10/10 Cemerlang

sonia, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Northen India east west Cultures and Tour Delhi

Our Stay was really nice this hotel is very near the Metro station easy access to get to from Main Delhi railway station. Also all other areas this is my 10th visit to India this hotel is much better then other hotels I visited to the Manager Rakesh was also greeting us with a smile each day nothing for this hotel was any trouble service quick for all are needs. We had trouble with hot water on the 3rd floor during stay first night no problem. But hotel managed to resolve by letting us shower in another room we would stay again but the rooms on first second floor are better the 3rd floor rooms need to be a bit decorated as looking a bit old now and modern showers and better water system due to when hotel busy all guests having shower better water system in place 24 hours. The breakfast could do with a bit more choice also e.g more fresh fruit and more choice of bread and cereals available and choice of fruit juices and a new better toaster in breakfast area as existing one looking to old now

8/10 Baik

Kas D., Doha, Qatar

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Best in Karol Barg

To start with I would say that the hotel staff is outstandigly friendly and professional. Very specially the two gentleman seated at the reception. ( reservation manager mohamed)We had a bad start from delhi airport where the insane and horrible driver who was swearing all the way stating that he got stuck in a traffick jam cos " we tourist's" didnt know the route to the hotel. However, when he tried to abandon us middle of nowhere the one of the hotel staff (mohan)walked all the way from the hotel to pick us up :) when i reported that my first room had a bad smell . They quickly changed me to a better one and also arranged cabs for a better price back to airport even - Exceptional Customer Experience.

6/10 Boleh diterima

Andy, London

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Adequate accommodation central location.

Room was clean enough but the floor of the hotel I stayed on was fairly noisy, I think I had a staff room across the hall from me.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

ABDULRAHMAN

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

SUDHIR, CG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

EXCELLENT HOTEL TO STAY WITH REASONABLE PRICE.

EVERY TIME MY EXPERIENCE IS GETTING BETTER AND BETTER WHENEVER I AM GOING TO THIS HOTEL.THIS HOTEL IS BEST DEAL AMONG ALL THE HOTELS I HAVE VISITED.IN THIS HOTEL I FEEL LIKE AT HOME.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

6/10 Boleh diterima

gurmeet, Toronto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel close to shopping market , food, metro

I stayed five days with family, breakfast was good , room were very nice clean but not too big Staff were helpful only I like its location it was close to shopping market and metro station to visit Delhi .....

8/10 Baik

MILIND KULKARNI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik