Quality Inn

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Fairborn terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Inn

Meja, seterika/papan seterika, katil lipat simpan/tambahan
Lobi
Lobi
Kemudahan kecergasan
Lobi

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM302
RM340 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Bujang

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

1 King Bed, Nonsmoking Pet Friendly

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(21 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

7.0 daripada 10
Baik
(23 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Ketuhar gelombang mikro
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
616 N Broad Street, Fairborn, OH, 45324

Tempat berdekatan

  • Wright-Patterson AFB - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Universiti Negeri Wright - 6 min memandu - 5.5 km
  • WSU Nutter Center - 7 min memandu - 6.8 km
  • Mall at Fairfield Commons - 9 min memandu - 8.5 km
  • Muzium Nasional Tentera Udara Amerika Syarikat - 13 min memandu - 12.8 km

Bergerak

  • Dayton, OH (DAY-James M. Cox Dayton Intl.) - 21 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬4 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Arby's - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Jubie's Creamery - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Quality Inn

Hotel berdekatan Universiti Negeri Wright
Quality Inn menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan pusat perniagaan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Kakitangan berbilang bahasa, 1 bilik mesyuarat dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Mesin layan diri, surat khabar percuma dan stesen komputer
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 89 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • 40-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 9:00
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 40-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 18 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD15.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 15.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Magnuson Fairborn
Wright-Patterson Inn Fairborn
Magnuson Hotel Fairborn Ohio
Quality Inn Wright Patterson Fairborn
Rodeway Inn Hotel Fairborn
Quality Wright Patterson Fairborn
Quality Wright Patterson
Rodeway Inn Fairborn
Quality Inn Wright Patterson Fairborn, Ohio
Quality Inn Fairborn
Quality Fairborn
Quality Inn Hotel
Quality Inn Fairborn
Quality Inn Hotel Fairborn

Soalan lazim

Adakah Quality Inn mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak USD15.00 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Inn?

Setakat 16 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Inn pada 27 Jul 2025 bermula serendah RM 301.58, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Quality Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Quality Inn?

Terletak di tengah-tengah Fairborn, hotel ini sejauh 1 mi (1.6 km) from Wright-Patterson AFB dan 2.3 mi (3.7 km) from Mad River. Universiti Negeri Wright dan American Medical Response juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Quality Inn Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 166 daripada 624 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 184 daripada 624 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 137 daripada 624 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 57 daripada 624 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 80 daripada 624 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Kiza

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful and very clean
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Danielle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very nice and accommodating. We enjoyed our time here.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

M

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I was really put off by the exterior and surrounding area. Once inside our room was clean and roomy and the air conditioning worked great. Of note though. It is not handicap accessible to get to the second floor, no elevator. Building is also not handicap accessible.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Griffin

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast was decent and room was clean
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Renee

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Their is no pool even though it listed one on t the ad. It was dirty and had an horrible oder. There building was very run down and dirty. The areas was not safe as well.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Reuben

Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Anthony

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff. Hallways seemed like they need some cleaning and updating.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Yolanda T., Florissant

Sukakan: Kebersihan
The bath tubs need to be replaced. Other than that, the room was fine & the beds were super comfortable.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Joe

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Kathleen

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Katinie

Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

William

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Robert

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Smelly room, water dripping from ceiling in corridor into bucket, stained carpeting.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Bill

This ia an older motel but it is clean with updated furniture, etc. Facilties are complete with refris, microwave, wifi etc.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tasha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was my secong time staying there i really enjoyed it. I definitely will return again
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Bethany

Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Cynthia, Reno

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The price was great. The toilet was cracked at the bottom and the drapes were frayed and torn. My feet were filthy walking on the floor, indicating it had not been mopped in some time. There were strange oily substances on the bedside table drawers. All that said, I thought the staff that was there at night was very friendly.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Brenda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was nice, friendly and helpful.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Rebecca, Florence

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was dated, but clean. BUT it had 2 floors and no elevator, the shower was cold, and the outlet in the room didn't work!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Michael

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I booked two rooms for four nights at this hotel. Upon arrival, we were given rooms on the second floor. I asked where the elevator was and was told there wasn’t one. I explained that we had an elderly guest who couldn’t use stairs and requested rooms on the first floor. They said none were available. When we got to the assigned rooms, one of the doors was wide open, which immediately raised safety concerns. Given the lack of accessibility and this alarming discovery, I decided not to stay and booked another hotel within 10 minutes of arriving. When I went to the front desk to request a refund, they told me the rooms were non-refundable. Only after I explained we were leaving did they offer rooms on the first floor—by then, I had already made other arrangements and no longer felt comfortable staying. Since then, I’ve tried multiple times to resolve this. The manager avoided my calls for days, and when I finally reached him, he told me the owner would not approve a full refund and refused to let me speak with the owner directly. I paid for four nights in two rooms that I never used due to accessibility issues, safety concerns, and poor customer service. All I want is a fair refund.
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Courtney

Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Stella

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Outside of property was falling apart , bricks were falling from columns. Inside room, floor was not swept up and had visible floor stains that could have been cleaned with a good mopping.
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Todd

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great stay
Menginap 1 malam pada Apr 2025