Wifala Thematic Hotel
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Batu Duabelas Sudut
Galeri foto untuk Wifala Thematic Hotel





VIP Access
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
Peti besi muat kompiuter riba
Lihat semua foto untuk Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

Double Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Dihiasi secara berasingan
Televisyen LCD
Bilik mandi persendirian
Bidet
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
Peti besi muat kompiuter riba
Lihat semua foto untuk Double Room Standard

Double Room Standard
Lihat semua foto untuk Twin Room Standard

Twin Room Standard
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Hommam House
Pusat Bersejarah Cusco
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Gim
- Bilik permainan
6.8 daripada 10, 20 ulasan
Harga ialah RM152
RM152 jumlah
18 Nov - 19 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jr. Tetecaca #111, Templo de la Recoleta, Cusco, Cusco, 1
Tentang hartanah ini
Wifala Thematic Hotel
Hartanah serupa

Hotel Residencia De Los Andes Cuzco
Hotel Residencia De Los Andes Cuzco
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Dobi
- Pengemasan
3.0 daripada 10, 2 ulasan
Harga ialah RM186
RM186 jumlah
15 Nov - 16 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Anda mungkin diminta untuk membayar caj yang berikut di hartanah: Cukai nilai tambah Peru (18%). Pengembara bukan pemastautin yang menunjukkan pasport dan visa pelancong/kad imigrasi yang sah mungkin dikecualikan daripada cukai nilai tambah (18%).
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: PEN 30 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah 10239254166
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak bawah umur 18 tahun biasanya tidak dibenarkan menginap di hartanah di Peru tanpa ibu bapa, penjaga yang sah atau orang yang bertanggungjawab yang diberi kuasa. Orang dewasa yang menemani mungkin diminta mengemukakan ID mereka dan kanak-kanak tersebut serta sebarang dokumentasi sokongan yang disahkan oleh notari. Pelawat yang merancang untuk mengembara bersama kanak-kanak seharusnya merujuk kepada pejabat konsulat Peru terlebih dahulu bagi mendapatkan panduan lanjut.
Menurut Undang-undang Peru, tunai tidak diterima untuk bayaran melebihi PEN 2,000 atau USD 500. Bayaran melebihi amaun ini mesti diselesaikan dengan kad kredit atau kaedah lain yang diluluskan oleh hartanah dan undang-undang tempatan; bayaran tidak boleh dibahagikan antara mata wang
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Thematic Hotel
Wifala
Wifala Thematic
Wifala Thematic Cusco
Wifala Thematic Hotel
Wifala Thematic Hotel Cusco
Wifala Thematic Hotel Hotel
Wifala Thematic Hotel Cusco
Wifala Thematic Hotel Hotel Cusco
Soalan lazim
Ulasan
Wifala Thematic Hotel Ulasan
8.4
Sangat Baik
9.2
Kebersihan
6.8
Lokasi
9.2
Kakitangan & perkhidmatan
8.6
Mesra alam
8.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
30 Ogo 2025
Menginap 4 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Diner
8 Jun 2025
Diner
Menginap 1 malam pada Jun 2025
6/10 Boleh diterima
Wouter
6 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Wouter
Menginap 16 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Frederic
5 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Frederic
Menginap 5 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Nabeel
4 Dis 2024
Nabeel
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
VICTOR, Honolulu
Mengembara bersama pasangan
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
VICTOR
Menginap 3 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Nicholas
Mengembara bersama pasangan
9 Okt 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicholas
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Wagner
Mengembara bersama keluarga
27 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wagner
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Eliot
18 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eliot
Menginap 5 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Lucila
13 Jul 2024
Lucila
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Patrick
29 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patrick
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Christine
Mengembara bersama pasangan
12 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Christine
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Femke
Mengembara bersama pasangan
7 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Femke
Menginap 1 malam pada Mei 2023
6/10 Boleh diterima
Nandoo, Frisco
9 Jul 2022
Nandoo
Menginap 3 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Samantha
Mengembara bersama kumpulan
15 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Samantha
Menginap 3 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Feb 2020
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Feb 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
12 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
Kaffe, cusco
19 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Lite greit hotell
Kaffe
Menginap 3 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
Sandra
12 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cheap
Sandra
Menginap 3 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Walter, Austin, TX
4 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Walter
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
2/10 Teruk
Chris, USA
23 Jul 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The worst hotel experience in Peru
Chris
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Shinji
5 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great service
Shinji
Menginap 4 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Nobutaka
5 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
スタッフの対応は良い
Nobutaka
Menginap 2 malam pada Mei 2018













