Hostellerie de la Mer

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Crozon terdapat kedai kopi atau kafe dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hostellerie de la Mer

Depan hartanah
Meja sambut tetamu
Pantai berhampiran
Masakan tempatan, lautan
Suite, Sea View | Peralatan tempat tidur premium, dihias secara berasingan, meja

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Double Room, Sea View

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 17 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Suite, Sea View

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi mata air
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Raja (King)

Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, Accessible

Sorotan

Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Pembancuh kopi/teh
Saluran digital
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
11 Quai Le Fret, Crozon, 29160

Tempat berdekatan

  • Office de Tourisme de Crozon - 8 min memandu - 6.6 km
  • Pantai Morgat - 11 min memandu - 9.0 km
  • Pantai de Kersiguénou - 12 min memandu - 10.4 km
  • Peninsula le Labyrinthe - 13 min memandu - 10.0 km
  • Pointe de Dinan - 16 min memandu - 13.1 km

Bergerak

  • Lanveoc Station - 5 minit memandu
  • Brest (BES-Brest - Brittany) - 55 minit memandu

Restoran

  • ‪Bar de la Cale - ‬7 min memandu
  • ‪Le Mutin Gourmand - ‬7 min memandu
  • ‪L'île ô crêpes - ‬10 min memandu
  • ‪Bar Crêperie Atao Aman - ‬10 min memandu
  • ‪Café de Bretagne - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

Hostellerie de la Mer

Hotel berdekatan Pantai Brittany
Teres, kedai kopi/kafe dan kemudahan dobi merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hostellerie de la Mer. Di restoran hartanah, Hostellerie de la Mer, terdapat masakan tempatan dan pemandangan lautan. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), sewa basikal dan dewan bankuet
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan bilik mesyuarat
  • Perkhidmatan rencam, surat khabar percuma dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dihias secara berasingan dan disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan perkhidmatan bilik.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah dalam lingkungan 20 meter

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 9:30 pada hujung minggu; EUR 12.50 untuk orang dewasa dan EUR 8.50 untuk kanak-kanak
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Hostellerie de la Mer

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk berkongsi
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Sabtu (8:00 - 20:00) dan Ahad - Ahad (8:00 - 16:30)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 24 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 12 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 7 hari sebelum daftar masuk

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 01 Januari dan 03 Februari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.97 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 12.5 untuk dewasa dan EUR 8.5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 15 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hostellerie Mer Hotel Crozon
Hostellerie Mer Hotel
Hostellerie Mer Crozon
Hostellerie Mer
Hostellerie de la Mer Hotel
Hostellerie de la Mer Crozon
Hostellerie de la Mer Hotel Crozon

Soalan lazim

Adakah Hostellerie de la Mer mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hostellerie de la Mer membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hostellerie de la Mer?

Terdapat parkir percuma berdekatan.

Apakah masa daftar masuk di Hostellerie de la Mer?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hostellerie de la Mer?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hostellerie de la Mer?

Terletak di tepi laut, hotel ini beberapa langkah dari Armorique Natural Regional Park, serta dalam jarak 6 batu (10 km) dari Office de Tourisme de Crozon dan Pantai Lanveoc. Gereja Saint-Pierre de Crozon dan Trez Rouz juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Hostellerie de la Mer Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 31 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 31 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 31 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 31 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 31 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

OLIVIER

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Nicolas

Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Nicolas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Mélanie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2023

6/10 Boleh diterima

Pierre

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel très bien situé dans le petit port du Fret . L'accueil de la direction est minimal , nous n'avons pas eu de chance : panne de la chaudière donc pas d'eau chaude pour la douche du matin. Aucun geste commercial!
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
À conseiller
Menginap 1 malam pada Apr 2022

4/10 Lemah

Annie avignon

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2022

10/10 Cemerlang

Jean Michel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

TRES SATISFAIT

Hôtel sympa, propre
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Frédéric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan

Pas mal

Peu voire rien à faire à proximité de l'hôtel, obligé de prendre la voiture pour tourisme/ballade
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

philippe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Reposant

Très bon séjour , chambres très agréable et très claire avec 2 fenêtres vu sur le port très calme Service correct malgré la vigilance Covid très appliquée Petit déjeuner extraordinaire avec des produits locaux très frais
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

A Eviter

Bonjour. Premièrement, on peut choisir la chambre avec vue sur mer ou pas. Nous avions choisi la chambre classique. Ils auraient dû indiquer chambre avec vue sur mur plutot....Bref, voir un mur à 50 cms alors que l'on est devant la mer, il fallait s'en douter... Deuxièmement un personnel des plus antipathiques avec qui on a vraiment pas envie d'échanger. Troisièmement, un standing digne des hôtels des années 80, tout est viellot, et surtout absolument pas insonorisé. Nous avons pu profiter du son de la télévision du voisin, de ses ronflements, de ses allers-venues aux toilettes et ainsi de suite. Une bonne nuit blanche. Pour 87 Euros, c'est n'importe quoi. Du vol manifeste.
Menginap 1 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Valérie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon hôtel, bien situé Un peu difficile pour se garer , tout du moins en août !
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

AMANDINE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tres bien placé trés bon accueil !
Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

séjour satisfaisant

Séjour agréable au sein de l'hôtel Hostellerie de la Mer. Personnel accueillant et présent. Le prix est correct par rapport à la situation de l'hôtel. Nous avions la chambre avec vue sur le mur mais nous n'y étions uniquement pour dormir donc pas dérangeant. Pas de vis-à-vis ni de bruits de rue. Toutefois, l'hôtel manque d'isolation (douche des voisins, pas dans les couloirs...). Aussi, présence de moquette dans la chambre avec des tâches dessus...
Menginap 2 malam pada Jul 2020

4/10 Lemah

Laurent

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ne pas prendre la chambre 16, ventilation bruyante

Chambre dans un bâtiment annexe ne correspondant pas aux photos du site, donnant directement sur la toiture arrière avec vue sur la ventilation très bruyante du restaurant. Responsable désagréable quand on lui fait part de notre inconfort, “c’est normale” selon lui. Dans ces conditions pas recommendable.
Vue depuis la chambre!
Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Brigitte

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon séjour au global.

L’accueil manque un peu de chaleur. Par contre, très bon restaurant. Avec les restrictions dues au COVID-19, nous n’avons pas pu profiter du buffet de petit déjeuner... dommage.
Menginap 3 malam pada Jun 2020

10/10 Cemerlang

Bastien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bon séjour

très bien seul la literie n'était pas au niveau de l hôtel
Menginap 2 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Mohamed

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2020

4/10 Lemah

laverge

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

chambre 16

bonjour, je pense qu'avec la vue sur les toits ,une salle de bain trop petite et froide, le manque d'une bouilloire pour se faire une boisson chaude quand on rentre tard; le tarif de la chambre 16 est trop excessif, comme le petit déjeuner d'ailleurs avec des baguetines congelées et mal travaillées
Menginap 2 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Marlène

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Séjour au calme

Très bon buffet de petit déjeuner avec une superbe vue sur le bras de mer . Endroit calme et reposant. La chambre est confortable avec un équipement de sdb moderne ,le seul bémol serait la moquette dans la chambre qui se fait vieillissante et qui ne va pas avec la deco actuelle.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Thibaut

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Un dépaysement à côté de chez soi
Menginap 1 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

DAVID

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent restaurant and fantastic environment. Missing a door in the bathroom of the room and some space
Menginap 1 malam pada Jun 2019