HOTEL de LEN

Hartanah 4.0 bintang
Percutian ski di kawasan pergunungan yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk HOTEL de LEN

Bilik rawatan pasangan, sauna, tab panas, bilik wap, perkhidmatan urut
Exclusive Suite | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, jubah mandi
Exclusive Suite | Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, tilam berlapik
Meja sambut tetamu
Junior Studio Suite | Pemandangan dari bilik

Ulasan

9.8 daripada 10
Luar biasa

Kemudahan popular

  • Spa
  • Tab Panas
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
Harga semasa ialah RM1,722
RM1,938 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Nov - 10 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Superior Double Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Double Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
Langsir/tirai gelap terus
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Studio Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
Duvet bulu kapas
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Studio Suite

Sorotan

Dek/laman dalam
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV Pintar
Menu bantal
Diubah suai pada 2021
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Exclusive Suite

Sorotan

Dek/laman dalam
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Dapur kecil
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
  • 70 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
VIA CESARE BATTISTI, 66, Cortina d'Ampezzo, BL, 32043

Tempat berdekatan

  • Gereja Parish Cortina - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Kereta Kabel Faloria - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Stadium Ais Olimpik - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Peranginan Ski Cortina d'Ampezzo - 6 min memandu - 3.2 km
  • Lif Ski Ekspres Tofana - 12 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Stesen Dobbiaco/Toblach - 31 minit memandu
  • Lapangan Terbang Marco Polo (VCE) - 130 minit memandu

Restoran

  • ‪Lovat - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Ristorante Pizzeria 5 Torri - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Il Vizietto - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪enoteca - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Pizzeria Portorotondo - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

HOTEL de LEN

Hotel mewah dipulihkan pada 2021 dan terletak berdekatan Dolomites
Manfaatkan galeri seni di tapak hartanah, kedai barang berjenama di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe di HOTEL de LEN. Peluncur ski dan peluncur papan salji boleh meluangkan masa di cerun hotel ini yang menawarkan Pengangkutan ulang-alik percuma ke tempat ski, pas ski dan tempat simpanan. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Sebagai tambahan kepada pencucian kering/dobi dan bar, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti).
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sewa basikal, letak kenderaan valet (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Perkhidmatan rencam, kakitangan berbilang bahasa dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi, bantuan pelancongan/tiket dan stesen komputer
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di HOTEL de LEN menampilkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, sebagai tambahan kepada manfaat seperti peti besi muat komputer riba dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik dan gebar bulu kapas
  • Bilik mandi persendirian dengan bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 55-inci TV Pintar dengan perkhidmatan penstriman dan saluran digital
  • Almari pakaian, penjagaan anak dalam bilik (surcaj) dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 100+ Mbps (sesuai untuk 1-2 orang atau sehingga 6 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik ke tempat ski percuma
  • Tempat letak kenderaan valet tidak berbumbung di tapak hartanah (EUR 50 sehari)

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Galeri seni
  • Kedai barangan berjenama
  • Kedai peralatan basikal
  • Lawatan basikal
  • Pas ski
  • Peralatan sukan salji
  • Perkhidmatan ulang-alik basikal
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Stesen membaiki basikal
  • Tempat simpanan basikal
  • Tempat simpanan peralatan ski

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Penjagaan anak/bayi dalam bilik

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Dispenser air
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang kerja bersama
  • Stesen komputer

Spa perkhidmatan penuh

  • 2 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Spa mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1962
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seluruh hartanah diubah suai - September 2021

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Perkhidmatan penstriman
  • TV pintar 55-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 40 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
Mangkuk makanan dan air tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR80.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR80.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.50 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderan valet tidak berbumbung: EUR50 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 40 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil bayi: EUR 80.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 80.0 semalam
  • Bayaran spa: EUR 60 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi, katil lipat simpan/tambahan dan katil sofa
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT025016A1A57MTGOP

Perkara yang kami harus menyebut

Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke kelab kesihatan
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.

Hartanah juga dikenali sebagai

Impero Cortina d'Ampezzo
Impero Hotel Cortina d'Ampezzo
Impero Hotel CORTINA D´AMPEZO
Impero Inn CORTINA D´AMPEZO
Impero CORTINA D´AMPEZO

Soalan lazim

Adakah HOTEL de LEN mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR40 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di HOTEL de LEN?

Setakat 21 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di HOTEL de LEN pada 9 Nov 2025 bermula serendah RM 1,721.96, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di HOTEL de LEN?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR50 sehari.

Apakah masa daftar masuk di HOTEL de LEN?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di HOTEL de LEN?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya HOTEL de LEN?

Terletak berhampiran cerun, hotel Cortina d'Ampezzo ini di pusat bandar raya, sejauh 1 bt (2 km) dari Gereja Parish Cortina dan Dolomites, serta dekat dengan kawasan sukan musim sejuk seperti bermain ski merentas desa dan pengajaran ski. Muzium Seni Lukis Moden Mario Rimoldi dan Muzium Etnografik Regole d'Ampezzo juga dalam jarak 5 minit berjalan kaki.

HOTEL de LEN Ulasan

Ulasan

9.8

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 68 daripada 75 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 75 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 75 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 75 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 75 ulasan

10/10

Kebersihan

10/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.8/10

Kemudahan

10/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Susanne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything about the hotel was amazing.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Subir

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Bailey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing views and over the top service!,
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tara

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

COOPER

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay of a lifetime

Hotel de Len was hands down the best hotel I've ever stayed at. The attention to detail by the staff was amazing. Everything was taken care of immediately and with a smile. It was so much fun staying there, I can't wait to go back one day. The location was great, a block away from the town center and all of the shopping, dining and Olympic rings. The spa was also a highlight with views from the top floor looking across the valley and the town of Cortina.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

KELLY, independence

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved the spa facilities!!!! Breakfast was outstanding with homemade pasties and yogurt each morning. Staff went above and beyond for us. Do not like the blow dryer connected inside the drawer and would like a mirror for getting ready in the main bed area so the other person can be in the bathroom while I’m also getting ready.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pino

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing and wonderful stay, the staff was very attentive and exceeded all our expectations! Full definitely be back.
Great food and wines!
Breakfast! Wow!
Entrance
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jared

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent in every way
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mirella

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Suzette

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Beka

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The service was wonderful!!!! Spa was great. Restaurant & service was super comfortable.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Tae Young

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

LUIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Roberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

marco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 12 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kelly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Probably the nicest hotel I’ve ever stayed out. Service was incredible. We got upgraded on our room. Parking was a little tricky as the lot was offsite, we paid 75EUR to valet instead.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

MARIA CRISTINA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Henrique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

James

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very Good

I recently stayed at the Hotel de Len in Cortina, Italy, for three nights and couldn’t have been more impressed. From the moment I arrived, the staff made me feel welcome with their warmth and attentive service. The hotel itself exudes modern elegance—each room is sleekly designed, beautifully combining comfort and style. Every detail seemed carefully thought out, creating an inviting and luxurious ambiance. One of the highlights of my stay was the spa area. After a day exploring the stunning surroundings, it provided the perfect escape—tranquil, rejuvenating, and wonderfully maintained. An hour there felt like an instant recharge. Overall, my experience at the Hotel de Len was exceptional, and I would highly recommend it to anyone looking for a stylish and relaxing retreat in Cortina. I can’t wait to return!
Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Vlad

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

David

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location, wonderful service and very clean and modern room. Breakfast is amazing, a la carte service included. Quite expensive for what you get, likely because there is less selection for this quality in Cortina. No air conditioning, which is unacceptable for a property this expensive and they promote that it has - required sleeping with the windows open and since the hotel is on a busy street this meant sleeping was terrible.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Scott

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location in middle of town. traffic noise off main road with terrace door open. No air conditioning but was not too warm. Restaurant was very good and breakfast was excellent
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Elena

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent and fast check in with answering questions at the same time. Staff were very friendly and helpful. Breakfast was delicious. Spa was unforgettable with 3 sauna options, jacuzzi pool and view. Dining was Michelin star experience.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Seppo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Exellent😍

Menginap 1 malam pada Jul 2024