Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Mesra keluarga
Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan waktu terhad
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kebolehcapaian
Tiada lif
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Sabun
Tab mandi atau pancuran mandi
Tuala disediakan
Hiburan
TV 32-inci dengan saluran kabel
Makanan dan minuman
Ketuhar gelombang mikro
Peti sejuk
Lain-lain
Penyaman udara
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: USD15
Umur minimum daftar masuk - 21
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 23:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: USD15
Arahan daftar masuk khas
Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 9:00 - 20:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Meja sambut tetamu (waktu terhad)
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
2 ekor (sehingga 23 kg setiap haiwan peliharaan)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 17 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Fi daftar masuk awal: USD 15 (tertakluk kepada ketersediaan)
Fi daftar keluar lewat: USD15 (tertakluk kepada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Kings at Clovis
Oyo Kings At Clovis Clovis
Hotel Clovis Municipal Airport
OYO Hotel Kings at Clovis Hotel
OYO Hotel Kings at Clovis Clovis
OYO Hotel Kings at Clovis Hotel Clovis
Soalan lazim
Adakah OYO Hotel Kings at Clovis mesra haiwan kesayangan?
Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 23 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di OYO Hotel Kings at Clovis?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di OYO Hotel Kings at Clovis?
Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak USD15 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di OYO Hotel Kings at Clovis?
Daftar keluar adalah jam 23:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak USD15.
Di manakah terletaknya OYO Hotel Kings at Clovis?
Terletak di Clovis, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Hillcrest Dog Park dan Zoo Taman Hillcrest. Kolej Komuniti Clovis dan North Plains Mall juga dalam jarak 3 bt (5 km).
OYO Hotel Kings at Clovis Ulasan
Ulasan
5.2
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 13 daripada 84 ulasan
10 - Cemerlang
13
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 84 ulasan
8 - Baik
15
Penilaian 6 - Boleh diterima. 10 daripada 84 ulasan
6 - Boleh diterima
10
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 84 ulasan
4 - Lemah
10
Penilaian 2 - Teruk. 36 daripada 84 ulasan
2 - Teruk
36
5.6/10
Kebersihan
6.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
3.4/10
Kemudahan
4.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
4.2/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
james
7 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bad service & they lie.
Called ahead to make sure a 1st floor room was available. “Yes” she said, they have plenty. We arrived about 7:30pm, & front desk said no 1st floor rooms, yet we see 20 plus unoccupied rooms. Upstairs steps are covered with snow, which are dangerously slippery. Spent an hour going back & forth with Hotels.com & OYO front desk woman walking to & from our truck. H.com said the hotel would credit the charge within 24 hours. It is now 24 hours later, & I still have not been credited.
james
Menginap 1 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Diego
3 Apr 2025
Diego
Menginap 4 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Israel
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
28 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible smells inside
Israel
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Jayne
19 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jayne
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Jessica
Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
24 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was blood on the sheets. The shower was falling out of the wall. It was so nasty dirty
Jessica
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Destiny
15 Feb 2025
Destiny
Menginap 1 malam pada Feb 2025
4/10 Lemah
SHARON
19 Jan 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Friendly Staff but not great stay
Blankets were stained. Staff was friendly but area felt unsafe.
SHARON
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jennifer
Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This is a great place to stay. My family and I felt very safe and comfortable and it is a great location. Not only that the staff is extremely nice and more than accommodating!
Jennifer
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Susan
3 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I went to check in hotel was NOTHING like the pictures! Rooms were not ready, buildings were run down, front desk was closed up behind glass!! I was asked to return in about one hour! I did not as I was afraid for my wellbeing! No one to talk to about this issue and was told no refund!! I wouldn’t send an animal to stay there! Gross, unsafe, rundown and shouldn’t be in business!!!
Susan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Susie
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
14 Dis 2024
Sukakan: Kemudahan
Everything fine
Susie
Menginap 1 malam pada Dis 2024
2/10 Teruk
Blair
2 Dis 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Oyo id a big NO
There was no TV or Phone in the room. The bed boke while I was sound asleep. The foot at the right side head collapsed. The shower had no nob to turn it on and off. All in all this is not a motel that should be on ypur app. It will just give you a bad name.
Blair
Menginap 1 malam pada Dis 2024
4/10 Lemah
MOHAMMAD AL-AMIN
Pengembara perniagaan
26 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Need more clean environment.
MOHAMMAD AL-AMIN
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Brandon
17 Mei 2024
Brandon
Menginap 2 malam pada Mei 2024
2/10 Teruk
yolanda
Mengembara bersama pasangan
14 Mei 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Not good customer service At first couldn't even find my booking online so left. Then had to go back again and drove 5 hours all together. And then they still didn't want to even give me a discounter. Just found out anything when it was on their mess up. Not mine, so I will never stay there again.
yolanda
Menginap 2 malam pada Mei 2024
2/10 Teruk
Aj
Pengembara perniagaan
10 Mei 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ghetto'ist hotel I have ever stayed at... And that's saying something
Aj
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
Chris
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
29 Apr 2024
Tidak sukakan: Kemudahan
When I booked the hotel stay with them. I received an email stating that the Check-in time was all the way until 12 PM. However, there was nobody at the reception. And their official policy that they say is until 8 PM. And so they are keeping my money and refusing to allow me to stay and. Play supposed to dump anyway
Chris
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
ANdy
Mengembara bersama kumpulan
28 Apr 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
cash only and dangerous
ANdy
Menginap 1 malam pada Apr 2024
2/10 Teruk
Jessica
Mengembara bersama keluarga
10 Mac 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel has the worst service and are not helpful.
Jessica
Menginap 1 malam pada Mac 2024
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
5 Mac 2024
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst hotel ever
Loud outside noises from numerous trains passing by and passing cars. No amenities such as basic soap, shampoo, bath towels. Only one lightbulb available for all four fixtures = VERY dark room. (The remaining three fixtures didn’t have any lightbulbs.) VERY old and run down hotel ex: sink rusted out and duct taped, no stoppers in sink or bathtub, peeling paint. Hotel doesn’t accept credit cards so I had to drive to a nearby gas station to use an ATM which also charged me a service fee.
I am shocked that Hotels.com would allow such a dump to be listed and as a result I am questioning if I trust this site.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Josefina
20 Feb 2024
Management was very helpful and made my stay more relaxing, what i didnt like was that the price changed or increased so i relocated..but great spot if you can afford it...
Josefina
Menginap 2 malam pada Jan 2024
2/10 Teruk
Ashley
Pengembara perniagaan
5 Dis 2023
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
My husband stayed here for two nights and said it was rhe worst hotel he had ever seen.
Ashley
Menginap 2 malam pada Dis 2023
2/10 Teruk
Jessica
22 Okt 2023
Jessica
Menginap 2 malam pada Okt 2023
2/10 Teruk
Clint
9 Okt 2023
Clint
Menginap 2 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Richard
30 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Richard
Menginap 1 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Mary
Mengembara bersama keluarga
8 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik