Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Middleburg Heights terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM227
RM266 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Dis - 24 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 2 Katil Kelamin (Double) (First Floor, Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double) (First Floor, Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (First Floor, Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior King Room-Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Ada Accessible Deluxe King Smoke Free

  • Boleh menampung 2

Room With Two Double Beds-Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

2 Full Beds First Floor Smoke Free

  • Boleh menampung 4

Superior Room With Two Double Beds Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

Superior Room With Two Double Beds First Floor Non-Smoking

  • Boleh menampung 4

Superior King Room First Floor Non-Smoking

  • Boleh menampung 2

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
17555 Bagley Rd, I-71 At Exit #235, Bagley Rd, Middleburg Heights, OH, 44130

Tempat berdekatan

  • Big Creek Reservation - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Southwest General Health Center - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Kolej Baldwin Wallace - 3 min memandu - 2.5 km
  • Huntington Bank Field - 21 min memandu - 30.6 km
  • Klinik Cleveland - 25 min memandu - 34.9 km

Bergerak

  • Stesen Cleveland Hopkins Airport - 6 minit memandu
  • Stesen Cleveland - 19 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Cleveland Hopkins (CLE) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪7 Brew Coffee - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Raising Cane's Chicken Fingers - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Fat Head's Brewery - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights

Sorotan hartanah
Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Hartanah bebas asap rokok, sajian kopi/teh di ruang bersama dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Dewan bankuet, 1 bilik mesyuarat dan mesin layan diri
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 116 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan syampu
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, kot/katil bayi percuma dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Susur tangan di koridor
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Lain-lain

  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 17 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights Hotel
Red Roof Inn Hotel Middleburg Heights Cleveland
Red Roof Inn Cleveland Middleburg Heights Ohio
Red Roof Inn Cleveland Middleburg Heights Hotel

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Setakat 17 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights pada 23 Dis 2025 bermula serendah RM 226.51, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights?

Terletak di Middleburg Heights, hotel ini sejauh 0.7 mi (1.2 km) from Southwest General Health Center dan 3 bt (5 km) dari Kolej Baldwin Wallace dan Mill Stream Run Reservation. Rocky River Reservation dan Rocky River juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Red Roof Inn Cleveland Airport-Middleburg Heights Ulasan

6.6

6.6

Kebersihan

8.0

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.6

Mesra alam

6.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 304 daripada 1002 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 190 daripada 1002 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 155 daripada 1002 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 144 daripada 1002 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 209 daripada 1002 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Margaret

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The best thing was the staff and parking in front of room. Otherwise I won't stay again.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Rajesh Reddy

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
No running water and staff was rude
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

John, Notre Dame

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very happy with this place.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Kristian, parma

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
K
Menginap 1 malam pada Nov 2025

4/10 Lemah

Robin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room not clean. Only 1 washcloth and no hand towels for 2 people. No shampoo/conditioner, only 2 tiny bars of soap. Dresser missing a drawer. Original plastic wrap still on mini fridge and was peeling bad. No hangers to hang up coats. Bottom interior side of bathroom door bubbling/rolling up. Bathroom vent coated in dust/dirt. On the positive side: Front desk staff very nice and friendly. Location good (near interstate, restaurants). Beds were fairly comfortable.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Luis

Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

dean

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean rooms, Staff helping and have positive attitudes!
Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

dean

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice clean rooms, Staff very Professional and friendly.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Taamer

Menginap 1 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Angelina

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Julia

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Curtis N

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Courteous staff and comfy room environment!
Menginap 4 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Megan

I would like a refund
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Marco

Mengembara bersama haiwan kesayangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean room. Was with a friend and my dog. Overall safe experience.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Jody

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I started in one room (213) that literally had dead bugs in the drawers, a filthy carpet, two torn chairs, a ripped bedspread and just overall dirty. The staff was very nice and apologetic and gave me a new washcloth, as I had used mine to clean up the dead bugs. The next morning, the shower took over an hour and a half to drain, so I told the front desk. Again, they were very nice and apologetic and offered to change my room. I declined at that time because I was on my way out, but when I got back, they said that the bathtub couldn’t be fixed easily and that they needed to move me. Again, very nice staff, yucky conditions. I moved to the other room. I was happy to be on the third floor as it smelled like good air freshener as opposed to wet dog, which was how the second floor hallways smelled. The second room was somewhat better. That room ALSO had a ripped bedspread, which was bizarre. It only had one very nasty chair instead of two, and the shower drained in about 30 minutes. 😳 This second room though? NASTY NASTY NASTY carpeting. I made the mistake of walking on it barefoot. I’m fairly sure there was some sort of cough medicine all over it plus lord only knows what else. It was sticky and filthy. Yuck yuck yuck. A very long time ago I actually lived on a Red Roof Inn for about 6 weeks while we were waiting for our home to close. It was great! I trusted this brand because of it. My trust was definitely misplaced. Again though, the staff was extremely friendly.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Larry Darnell

Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Nicole

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Never stay in motel that treated you like they did
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Virgil

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Kristian, parma

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
K
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Zechariah

Menginap 4 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Courtney

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jeffrey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Given what I paid for the room, it met my expectations. What was exceptional was Zalla, the receptionist. She was pleasant, helpful, efficient and personable. There are similar hotels in the area with similar prices, but it would be Zalla who brings me back to this hotel.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Luke

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The lobby was decorated so nicely for fall and the hallway to our room was ok but the room itself was just barely passable. It had an odor of cat pee, stains on carpet, shower was a little dirty. It was noisy as well. I’m pretty sure people on the streets live there for a longer period of time. I had a random guy approach me at 5:30 in the morning which was a little sketchy. I would have not felt comfortable to park my car anywhere but the front on the building so get there relatively early to ensure you get a spot in the front. Front desk was nice and tend to get recognized for their cooperation, we didn’t really communicate with them all that much so u can’t really speak on that too much.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Luella

There was no heat, no blankets and placed smelled like mold. I want my money returned to my card
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Richard

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Won't stay here again

Although the check-in was okay, the room was a huge disappointment. It smelled like damp cat. The carpet felt dirty. The cable is limited. Why does the toilet sit so close to the floor? I felt like my knees were at my chin it was so low. Other than two small bars of soap, there were no amenities, and no hand towels - only 2 bath towels and one washcloth. The only redeeming thing was that the mattresses were a good firmness for us. Other than that, no thanks. We've stayed at Red Roofs before that were somewhat better than this, but are now crossing them off our list.
Menginap 1 malam pada Sep 2025