Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Pingviman Hotel





Berdekatan Wat Phra Singh dan Gerbang Tha Phae, Pingviman Hotel menyediakan bar kolam, teres dan taman. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Sebagai tambahan kepada perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti).
Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM367
RM435 jumlah
termasuk cukai & fi
15 Sep - 16 Sep
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik
Lihat semua foto untuk Luxury Twin Bed with spa bath

Luxury Twin Bed with spa bath
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi berpancutan
Lihat semua foto untuk Luxury Room (King bed with Jacuzzi and Balcony)

Luxury Room (King bed with Jacuzzi and Balcony)
9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Executive Room (Pool Access with Jacuzzi and Balcony)

Executive Room (Pool Access with Jacuzzi and Balcony)
8.6 daripada 10
Cemerlang
(4 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi berpancutan
Presidential Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi berpancutan
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Superior triple room with spa bath

Superior triple room with spa bath
8.0 daripada 10
Sangat baik
(4 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Tab mandi berpancutan
Lihat semua foto untuk President Suite

President Suite
Lihat semua foto untuk Executive Suite Pool Access

Executive Suite Pool Access
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
Lihat semua foto untuk Luxury Twin Room

Luxury Twin Room
Lihat semua foto untuk Luxury King Room (Balcony)

Luxury King Room (Balcony)
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

92 Sam Lan Rd., T. Phra Sing A. Muang, Chiang Mai, Chiang Mai, 50200
Tentang hartanah ini
Pingviman Hotel
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 300 untuk dewasa dan THB 150 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil lipat simpan: THB 1200.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Akses kolam renang tersedia dari 9:00 hingga 19:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Pingviman Hotel Chiang Mai
Pingviman Hotel
Pingviman Chiang Mai
Pingviman
Pingviman Hotel Hotel
Pingviman Hotel Chiang Mai
Pingviman Hotel Hotel Chiang Mai
Soalan lazim
Pingviman Hotel Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
13 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
8/10 Baik
HIROKO
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HIROKO
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
HIROKO
Mengembara bersama keluarga
18 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
HIROKO
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Marisa
2 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marisa
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Priyanka
Mengembara bersama keluarga
23 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Priyanka
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Victoria
15 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Victoria
Menginap 3 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Sara
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sara
Menginap 1 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Luisa
24 Mac 2025
Luisa
Menginap 2 malam pada Mac 2025
6/10 Boleh diterima
Helle
22 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Helle
Menginap 5 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Ralene
31 Jan 2025
Ralene
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Yasmin
Mengembara bersama pasangan
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Yasmin
Menginap 4 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
BYONGQUE
Mengembara bersama keluarga
29 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
하루 나 이틀 투숙.
BYONGQUE
Menginap 4 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Bruce
22 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Recommended hotel
Bruce
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Kristianne Stendal
Mengembara bersama kumpulan
17 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kristianne Stendal
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Tanya
16 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tanya
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
HYUNJI
14 Jan 2025
HYUNJI
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Caroline
3 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Caroline
Menginap 6 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Heidrun
Mengembara bersama keluarga
28 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Heidrun
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
johnny
27 Dis 2024
johnny
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Rob
Mengembara bersama keluarga
21 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rob
Menginap 4 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Tellaha
23 Nov 2024
Tellaha
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
scott
8 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pingviman
scott
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Takeyuki
Mengembara bersama kumpulan
27 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Takeyuki
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Gabrielle
Mengembara bersama kumpulan
28 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gabrielle
Menginap 3 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
anne lise
28 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
super hotel , dans la vieille ville .
anne lise
Menginap 4 malam pada Jul 2024