Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma, di sekitar Memorial Rajiv Gandhi

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Gim
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM424
RM500 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Nov - 30 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Privilege

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Pengering rambut
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
CP 8 SIPCOT Industrial Park, Sriperumbudur, Tamil Nadu, 602105

Tempat berdekatan

  • Vallakottai Murugan Temple - 2 min memandu - 1.9 km
  • Universiti SRM - Kampus Kattankulathur - 20 min memandu - 18.4 km
  • Kuil Kamakshi Amman - 38 min memandu - 35.2 km
  • Pantai ECR - 59 min memandu - 47.1 km
  • Pusat Dagangan Chennai - 61 min memandu - 44.8 km

Bergerak

  • Stesen Palayasivaram - 19 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chennai (MAA) - 65 minit memandu

Restoran

  • ‪Miyabi Restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪yewon restaurant - ‬10 min memandu
  • ‪sri venkateswara - ‬20 min berjalan kaki
  • ‪Kanchi Bhavan - ‬16 min memandu
  • ‪Highway Tea Kadai - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Memorial Rajiv Gandhi
Anda boleh menantikan kedai kopi/kafe, taman dan pencucian kering/dobi di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan kebun sayur
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pancuran mandi
  • Katil bayi/kot (surcaj), cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 699 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • HYBRID

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi percuma

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 163 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Papan tanda braille/timbul
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 7 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2017
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Kanak-kanak berumur 12 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak INR1000.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 699 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1700 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil bayi: INR 1000.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Mercure Chennai Sriperumbudur AccorHotels Brand Hotel
Mercure Chennai AccorHotels Brand Hotel
Mercure Chennai Sriperumbudur AccorHotels Brand
Mercure Chennai AccorHotels Brand
Mercure Chennai Accors Brand
Mercure Chennai Sriperumbudur
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Hotel
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Sriperumbudur
Mercure Chennai Sriperumbudur an AccorHotels Brand
Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Hotel Sriperumbudur

Soalan lazim

Adakah Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Setakat 25 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel pada 29 Nov 2025 bermula serendah RM 424.04, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1700 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini dalam jarak 12 bt (20 km) dari Memorial Rajiv Gandhi, Taman Zoologi Arignar Anna dan Kuil Varadharaja Perumal. Kuil Kamakshi Amman dan Kuil Ekambareshvara juga dalam jarak 25 bt (40 km) pemanduan.

Ulasan

Mercure Chennai Sriperumbudur Hotel Ulasan

8.4

Sangat Baik

9.0

Kebersihan

5.4

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 31 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 31 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 31 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 31 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 31 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Suhas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent to stay and have an event

Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

CHANG YOUNG

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
깔끔한 편입니다. 주변에 호텔이 적어서 그런지 가성비는 떨어집니다. 첸나이 시내에 더 좋은 호텔도 반값밖에 안하는데, 너무 비싸졌네요. 3년여 전 부터 출장으로 인해 꾸준히 숙박하는데 그 때에 비해 가격이 2배 비싸진 듯 합니다.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

RAVAL

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good experience but over expensive hotel
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

YOUNGKYU

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

TSE YU

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2 nights stay

Great service, staff are always helpful and pays great attention to guests' needs. Cozy rooms, great dining options, amazing bar. Although the in-room dining menu ought to be updated and pictures are missing.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Hidetoh

Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Prabhakar

Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

LAGEON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

SAN

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

SANTIPARB

Menginap 4 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Deepak

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was a good stay there in Mercure. Room should be better in terms of cleanliness. Other than that everything fine.
Menginap 4 malam pada Sep 2023

4/10 Lemah

SANTIPARB

Menginap 1 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Santiparb

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

an official complaint

we would like to have an official complaint with your service due to my team did not satisfy with our service. Let me summarize as below following 1. Anonymous underwear in wardrobe in Santiparb's room , even he told your staff but next day it's still in the room 2. WIFI could not use for 2 days 3.no slipper in room 4.the maid took toothpaste from the bathroom and no refill Since we had been stayed with you for 2nd time already this time really not reach the level of satified , please improve your cleaniness , facilty and customer service.
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Manoj

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Feedback on Recent Hotel Stay

While I appreciate the convenience and location of your hotel, I must express my disappointment with the overall quality of service during my stay. Despite the charges incurred, I found that the service response was lacking and did not meet my expectations. Some specific areas that I believe need improvement include: Customer Service: I encountered delays and challenges when trying to reach out for assistance. Timely and efficient customer service is crucial, especially for guests who rely on your staff for various needs. Room Maintenance: The condition of the room I stayed in was not up to the standard I anticipated. [Provide specific details if applicable, such as cleanliness issues or maintenance concerns.] Value for Money: The discrepancy between the charges for the stay and the quality of service provided was concerning. It's important for guests to feel that they are receiving value for the price they pay. I believe that by addressing these issues, your hotel can greatly enhance the overall guest experience and reputation. I hope my feedback will be taken into consideration as you work to improve your services. I want to emphasize that my intention in providing this feedback is to assist you in creating a better experience for future guests. I hope that you will take my comments constructively and use them to make positive changes. Thank you for your attention to my concerns. I look forward to hearing about any actions you plan to take to address these issues.
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Ramesh

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good and apt stay. Good service
Menginap 1 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

YuShin

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I liked their in-room dining service the best .Whatever I asked, The chef ensured that I got everything at one go --from salad to salt-pepper to pickle or required sauces. I did not have to call back gain for anything. The food was as per my specification. The property is new and has been very tastefully done up .
Menginap 2 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

BOOSEOP

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

출장용으론 손색없음

주변에 볼건 없지만 출장자에게는 굿
Menginap 4 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

vishwesh

YOU HOTELS NEEDS TO IMPROVE ON THE FOOD QUALITY AND THE WATER IN BATHROOM WHICH SMELLS. UNDERSTAND YOU HAVE EX PACK PEOPLE VISITING. BUT THE RATE OF THE BUFFET DINNER IS TOO HIGH COMPARE TO THE QUALITY.
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
very friendly staff and clean hotel. Nice food too!
Menginap 7 malam pada Jul 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

괜찮음

깔끔하고 친철하네요.
Menginap 7 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel people was so kind and service was so great
Menginap 5 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Matej

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2019