Blu Iris

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Chennai terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Superior Double or Twin Room, 1 Bedroom

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 24 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Raja (King)

Executive Double or Twin Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Peti besi
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
No 37, Govindan Street, Ayyavoo Naidu Colony, Aminjikarai, Chennai, Tamil Nadu, 600 0329

Tempat berdekatan

  • Sankara Nethralaya - 8 min memandu - 4.0 km
  • Hospital Apollo - 9 min memandu - 4.0 km
  • Consulate General of the United States, Chennai - 9 min memandu - 4.7 km
  • Pondy Bazaar - 11 min memandu - 5.1 km
  • Vadapalani Murugan Temple - 11 min memandu - 2.9 km

Bergerak

  • Stesen Shenoy Nagar - 3 minit memandu
  • Stesen Metro LIC - 7 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chennai (MAA) - 38 minit memandu

Restoran

  • ‪PVR - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Café Coffee Day - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Altitude Pub - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Blu Iris

Hotel terletak di Central Chennai
Pertimbangkan penginapan di Blu Iris dan manfaatkan pencucian kering/dobi, spa perkhidmatan penuh dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Daftar masuk ekspres, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • Bantuan pelancongan/tiket, meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Blu Iris mempunyai sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • HOT PLATE

Aktiviti menarik

  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Spa perkhidmatan penuh

  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR608 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 608 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

BLU IRIS Hotel Chennai
BLU IRIS Hotel
BLU IRIS Chennai
BLU IRIS Hotel
BLU IRIS Chennai
BLU IRIS Hotel Chennai

Soalan lazim

Adakah Blu Iris mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Blu Iris?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Blu Iris?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Blu Iris?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Blu Iris?

Terletak di Central Chennai, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pusat Membeli-belah Ampa Skywalk dan CSI Church House Of Prayer. Vadapalani Murugan Temple dan Forum Vijaya Mall juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Shenoy Nagar sejauh 21 minit berjalan kaki dan Stesen Chennai Nungambakkam sejauh 21 minit berjalan kaki.

Ulasan

Blu Iris Ulasan

5.6

6.4

Kebersihan

4.0

Lokasi

6.0

Kakitangan & perkhidmatan

5.2

Mesra alam

5.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 4 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 18 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The smell of what i was told of air freshner was awful. It was too powerful to have a relaxing night. The whole hotel had that smell.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Jayanthi

Menginap 1 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Beena

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recent trip to chennai and stay at Blue Iris

Menginap 2 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Thomas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

Shivashankari

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2022

2/10 Teruk

Ramesh

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2022

6/10 Boleh diterima

Tilak

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Linen / towels was not available and the electric points / lights were not working
Menginap 1 malam pada Dis 2021

6/10 Boleh diterima

Muthukumar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I am regular visitor to the property but this time the staff behavior and hospitality is not satisfied.
Menginap 2 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Beno, Houston

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible staff never going back Please s5ay out of the place
Menginap 1 malam pada Nov 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

Na
Menginap 2 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Segaran

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Not too pleased

Shower Facilities is bad
Menginap 4 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Ajith Kumar

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff, especially the people at the reception were not behaving cordially; they were rude.
Menginap 1 malam pada Jul 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This was perhaps the lousiest of all my stays and am so sorry to sound so negative. I do not recommend anyone to stay here ever. Parking was difficult at that place. The room did not have hot water and we had to struggle whole evening long but still it didnt work. We had to change room shifting all the bags etc. The other was marginally better but hot water still was just warm in the evenings. If there was anything that was good, it was the breakfast which was pretty decent. there was no major complaints. The other good thing was that the place is calm and u dont hear all the noise on the road.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Need to improve in customer services and facilities
Menginap 1 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Disappointed

Didnt have a comfortable stay. Everything needed to ask for few times till we actually got it. Such as hairdryer, clearing the rubbish, towel and water. Cleanliness was bad. Still could feel the floor wasnt clean. The hotel was too noisy by music, renovations and events.
Menginap 4 malam pada Jun 2018

10/10 Cemerlang

Ganesh, London

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing hotel with excellent service.. Hats off to the staff.. I stayed 15 days with my wife and two kids.. My son who is three years old didn't want to leave the hotel at the end of the trip...
Menginap 1 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Happy.... but

Overall I am very happy and the staff are very helpful. However I was charged for the day that I didn't stay. I booked for 2 days but due to changes in travel plan I only stayed there for 1 day. The night before I have informed the receptionist but he didn't alert me on this. The next day morning I called the receptionist and informed him again and he did't alert me. I came down with my luggage and then he told me and he claim its the hotel policy. Very much dissapointed and since my cab is waiting I payed the amount and walked away.
Menginap 2 malam pada Mac 2018