BKR Grand

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Chennai yang terletak di sekitar T Nagar terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah October, 2024 dan November, 2024.
Oktober 2024
November 2024

Galeri foto untuk BKR Grand

Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja
Ruang Istirahat
Ruang Istirahat
Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja
Gebar bulu kapas, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
    Bar
  • Termasuk sarapan
    Termasuk sarapan
  • Penyaman udara
    Penyaman udara
  • Dobi
    Dobi
  • Pengemasan
    Pengemasan
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkir
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Family Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Bujang (Single)

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Duvet bulu kapas
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Pembancuh kopi/teh
  • 167 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Peta
No: 71, Usman Road, No: 21 & 22 Sarojini St, T Nagar, Chennai, Tamil Nadu, 600017

Tempat berdekatan

  • Pondy Bazaar - 6 min berjalan kaki
  • Consulate General of the United States, Chennai - 5 min memandu
  • Sankara Nethralaya - 6 min memandu
  • Hospital Apollo - 6 min memandu
  • Pusat Dagangan Chennai - 9 min memandu

Bergerak

  • Saidapet Metro Station - 3 minit memandu
  • Stesen Chennai Mambalam - 17 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Chennai (MAA) - 30 minit memandu

Restoran

  • ‪Indian Coffee House - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Saravana Bhavan - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Mansuk's Sweets and Snacks-T Nagar - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Saravana Bhavan on S.Usman Road - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Visitors Restaurant - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

BKR Grand

Hotel terletak di T Nagar
Pertimbangkan penginapan di BKR Grand dan manfaatkan sarapan percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, Makanan ringan dan masakan antarabangsa. Sebagai tambahan kepada bilik-bilik mesyuarat, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), kakitangan berbilang bahasa dan bantuan pelancongan/tiket
  • Tempat simpanan bagasi, 1 bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 125 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 21-inci televisyen dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) atas permintaan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan percuma tersedia
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Guinness D Bar
  • Karaikkudi Murugappa

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 5 tingkat
  • Dibina pada 2011

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 21-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1500 setiap kenderaan (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

BKR Grand Hotel Chennai
BKR Grand Hotel
BKR Grand Chennai
BKR Grand
BKR Grand Hotel
BKR Grand Chennai
BKR Grand Hotel Chennai

Soalan lazim

Adakah BKR Grand mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di BKR Grand?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di BKR Grand?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di BKR Grand?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah BKR Grand memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1500 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya BKR Grand?

Terletak di T Nagar, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Sringeri Saradha Peetam Temple, Pondy Bazaar dan Thirumalai Thirupathi Devasthanam. Valluvar Kottam dan Stadium Tenis SDAT juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Chennai Mambalam sejauh 17 minit berjalan kaki dan Saidapet Metro Station sejauh 24 minit berjalan kaki.

BKR Grand Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 17 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 17 ulasan" "

5.8/10

Kebersihan

6.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

killol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Clean, comfortable and convenient location

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik
Average hotel. Preferred because of close proximity for shopping.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not a good hotel
Food was not good Cleanliness should be improved No linen in the bathroom DTH quality was poor Hotel ambience was dull.

4/10 Lemah

Indi , Kuala Lumpur

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good Location Hotel With Disappointing Service
Poor customer service from the reception. They just dont bother with your request until you come down to them and make noise. Poor and torn towels and for that you have to wait for hours to get 1. Breakfast was horrible and with limited choices. Lift services was totally disappointing. Small and hot. The price that you pay is not worth for the services. Do not open your room window curtains. The view could be someone else apartment. Wifi was not working on that day and we were told that the services will be restored after 2 days. The advantage of this hotel is......its location. Nearby to major shopping mall complex in T Nagar. Walking distance.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Not value for money
Towels are not provided in the room for this kind of standard hotel. I have to call room service. The worst part is the towels are like rat bitten at the edges. Very poor.

2/10 Teruk

JEROME

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Gros problème de réveil et de taxi lors de notre départ du 12. L hotel devait nous réveiller à 3h30 et prévoir taxi pour l aéroport à 4h30. Nous avons été réveiller à 4h45 et le taxi n'était pas prêt. Bilan avion raté 560€ perdu et 780€ à payer pour rejoindre Madurai plus 11h d attente à l aéroport avec un bébé de 2 ans! Aucune mesure compensatoire de l hôtel, lors de notre retour le 21 janvier!

8/10 Baik

Ramesha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
stay experience a pleasure
good stay and good value

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel is in the middle of Usman road.
Myself and my wife enjoyed our stay very well. As a matter of fact, we regularly visit Chennai in middle of Jan every year and we make it a point to stay in this hotel always. Good staff, good service and good location. .

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

6/10 Boleh diterima

Sharmila, Bangalore

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
BKR Grand
Fair facilities

8/10 Baik

Sivasupramaniam, Sydney

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Care to guests during Chennai Floods
During last Chennai floods, the hotel provided us with hot water, electricity (using own standby generator), WiFi (for most of the period) and good food. Many hotels in the surroundings did not provide such facilities during this period. We are thankful to the hotel and the staff.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
nice hotel near shopping center
reception..staffs are helpul[youngman karthik very good and always smilling] food..ok room boys... good overall ok for price

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good stay, good location!
Really good hotel - convenient to easily go to the shops Restaurant was very good - amazing service. Also had a spa - which was enjoyable after a long day shopping!!

4/10 Lemah

Kogilavani, Kuala Lumpur

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not that impressed. Need more improvements.
Stayed for 5 days. I must say I'm totally disappointed with the hotel. Room service is very poor, have to wait at least an hour after numerous call. The entire bathroom need serious cleaning. Toilet bowls are left with stains. Found cockroach running around in the bathroom. No Newspaper given throughout the stay. No complimentary water bottles were given until you ask for it. There's no complimentary tea/coffee. No kettle in the room. Wifi is only available but in the lobby. Mosquito in the lobby area especially at night when you left with no choice to use the wifi. Not much varieties of breakfast.

4/10 Lemah

Saravanan, Bandar Sunway, Malaysia

Good location, otherwise the hotel needs some improvement. Broken taps and unavailability of WiFi made my stay unpleasant.

2/10 Teruk

Chandrasegar, Johor Baru, Malaysia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location for shoppers..
No internet facility in my room.. that was my main problem..I had to come down.. Stayed for 8 days..but nothing was done by the management!!

4/10 Lemah

RY, PHILLY

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Room Service
Room Service is terrible. Towels provided are torn and have holes in it. Shower did not work. Booked room not available. Horrible.....place to stay.