Red Roof Inn Charlottesville

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Universiti Virginia

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Red Roof Inn Charlottesville

Termasuk sarapan Eropah setiap hari
Meja, langsir/tirai gelap terus, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Perkhidmatan kopi
Ruang Istirahat Lobi

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM361
RM413 jumlah
termasuk cukai & fi
2 Nov - 3 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Jetted Tub (Smoke Free)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Tab mandi berpancutan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Kelamin (Double) (Smoke Free)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(75 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Superior Room, 1 Katil Raja (King) (Smoke Free)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(19 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Walk-In Shower, Smoke Free)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Accessible (Roll-In Shower, Smoke Free)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

The Meadows, sebuah kawasan kejiranan di Charlottesville, menempatkan Red Roof Inn Charlottesville. Teater Repertori Warisan dan Muzium Seni Fralin merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Monumen Rotunda dan Dataran Mahkamah Bersejarah. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Arena John Paul Jones atau Pusat Tenis Sheridan Snyder.
Peta
2011 Holiday Drive, Charlottesville, VA, 22901

Tempat berdekatan

  • Universiti Virginia - 15 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Arena John Paul Jones - 3 min memandu - 2.4 km
  • Pusat Beli-belah Downtown - 5 min memandu - 4.1 km
  • Universiti Virginia Hospital - 6 min memandu - 4.4 km
  • Monticello - 14 min memandu - 9.5 km

Bergerak

  • Stesen Charlottesville - 9 minit memandu
  • Charlottesville, VA (CHO-Charlottesville-Albemarle) - 11 minit memandu

Restoran

  • ‪Cook-Out - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Raising Cane's Chicken Fingers - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Bodo's Bagels - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Zaxby's Chicken Fingers & Buffalo Wings - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Starbucks - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Red Roof Inn Charlottesville

Hotel berdekatan Universiti Virginia
Red Roof Inn Charlottesville menyediakan kemudahan seperti sarapan Eropah percuma dan pusat perniagaan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
  • Lif dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 67 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pengering rambut dan syampu
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan pembancuh kopi/teh

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 6:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Mesra keluarga

  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pemegang pintu tuil
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1970
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kerusi meja
  • Meja
  • Panggilan jarak jauh percuma
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah ini akan mendapatkan kebenaran bayaran dengan kad kredit pada jam 15:00, hari ketibaan bagi menjamin bilik untuk daftar masuk bagi sebarang tempahan yang bayaran untuk penginapan akan dibuat di hartanah, bukannya semasa membuat tempahan.
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Charlottesville
Quality Inn Charlottesville
Red Roof Inn Charlottesville Hotel
Red Roof Inn Charlottesville
Red Roof Inn Charlottesville Hotel
Red Roof Inn Charlottesville Charlottesville
Red Roof Inn Charlottesville Hotel Charlottesville

Soalan lazim

Adakah Red Roof Inn Charlottesville mesra haiwan kesayangan?

Ya, Red Roof Inn Charlottesville membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Charlottesville?

Setakat 18 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Charlottesville pada 2 Nov 2025 bermula serendah RM 361.26, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Charlottesville?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Charlottesville?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 2:30.

Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Charlottesville?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Red Roof Inn Charlottesville?

Terletak di The Meadows, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Regal Stonefield dan Universiti Virginia. Shops at Stonefield dan Pusat Beli-belah Barracks Road juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Red Roof Inn Charlottesville Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 370 daripada 1008 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 341 daripada 1008 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 160 daripada 1008 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 81 daripada 1008 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 56 daripada 1008 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Jawanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jeff

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient with easy parking and friendly staff
Menginap 1 malam pada Okt 2025

2/10 Teruk

Randall

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
Horrible. We left after seeing the room. Over $200 per night was insane. Our credit card charge was credited as per our request. Huge dead bug as we entered the room. No soap. Toilet paper holder was literally hanging off the wall. What a dilapidated mess
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Alex

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Stephanie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan
The staff during the day was pleasant and helpful. On our first evening my daughter took a shower, and the shower curtain did nothing to keep water inside the shower. She opened to curtain after her shower to find water all over the bathroom floor. We used nearly every towel to dry it up, and asked the front desk for new towels. The man working told us we’d need to come down to the lobby; it was nighttime and I wasn’t willing to do that. He came up to our room and insisted on coming in to see the bathroom and proceeded to blame the situation on us. He turned on the shower and told us “I don’t see any water coming out”, meanwhile the curtain was sopping wet and clearly didn’t work. Incidentally, he came all the way to our room and didn’t bring towels. We had to wait until the next day when additional staff requested to come in because our downstairs neighbors dealt with dripping water all night. Finally after I mentioned my concern at using the shower we were given a new shower curtain, and it worked perfectly. Aside from this, the stay was okay. I wouldn’t choose it again however.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Janet

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
I thought it was weird the hotel gives you packaged ear plugs Right then I knew highway outside was loud. I turned on the a/c all night and it wasn’t too bad. After the a/c was run for most of the day the musty smell was much less.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

THURMAN, COVINGTON

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient location
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Lisa, GLENELG

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Reasonable price, offers breakfast, convenient location.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jawanda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Friendly staff
Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Cameron

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Phone didnt work. Lobby worker made me bring my dirty towels down in order to get clean ones. Removed privacy door marker and
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Richard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Beth

Mengembara bersama kumpulan
Friendly lady checking me in.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Juan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Shonta

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
I recently stayed at the red roof inn in Charlottesville Va and the rooms were update and housekeeping was acceptable, my experience ended in tragedy. As per the hotel policy on housekeeping days I caged my dog “fur baby” and left her in the room while I was out at work. She was perfectly healthy and in great spirits when I left. However when I returned everything had changed my dog was unable to walk, she was vomiting, not eating, not barking and clearly not herself. When I’m off and it house keeping day she’s normal, she will get caged and come back. This only happened when I was gone for more than 2-3 hours. Immediately reported this to the front desk attendant which was Luna who was compassionated and professional, she escalated the issue to her manager name Pinki whose response was shockingly dismissive and careless. Tragically my dog passed away a few days later. I’ve made multiple attempts to speck with management Pinki since then, but my calls have gone unanswered and unreturned. This experience has been devastating I entrusted this PET FRIENDLY HOTEL with basic level of safety and care during my stay and that trust was broken in the worst possible way,I’m sharing this in hopes that no other pet owners has to go through what I’m going through.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

John

Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Linda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
We would definitely stay there again
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Cole

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was great
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
I was in a room with a clogged bathroom sink, smell like strong disinfectant, and the tea maker didn'twork well. Luna, the front desk lady helped me in this and could change my room. Also, she was very helpful with information. Thanks to Luna! The property needs maintenance.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

LaBonnie Gayle Copeland

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property seems to be controlled by some underground operation. Mostly foreign immigrants as maids. One day my room was not cleaned.sobehaved suspiciously.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Burooj

Sukakan: Kebersihan
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Heather

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Kimberly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful place to stay I would stay again
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anita

Menginap 7 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Sherry

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Mary

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Couldn't understand teller and they were talking on the phone while checking me in
Menginap 1 malam pada Jul 2025