Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Rajshree





Ulasan
5.8 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM162
RM182 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Honeymoon Suite, 1 Katil Raja (King)

Honeymoon Suite, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Lihat semua foto untuk Deluks

Deluks
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Family Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas siling
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Plot no 181/45 Industrial Business Park, Phase I, Chandigarh, Punjab, 160002
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hyatt Centric Sector 17 Chandigarh
Hyatt Centric Sector 17 Chandigarh
- Kolam
- Spa
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 111 ulasan
Harga ialah RM418
RM494 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 210 untuk dewasa dan INR 210 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 400 setiap kenderaan
- Bayaran katil lipat simpan: INR 999.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Rajshree
Hotel Rajshree Chandigarh
Rajshree Chandigarh
Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Hotel
Hotel Rajshree Chandigarh
Hotel Rajshree Hotel Chandigarh
Soalan lazim
Hotel Rajshree Ulasan
Ulasan
5.8
6.4/10
Kebersihan
6.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
3.4/10
Kemudahan
6.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
5.0/10
Mesra alam
Ulasan
20 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Sunil
Mengembara bersama keluarga
23 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice Hotel
Sunil
Menginap 1 malam pada Apr 2023
2/10 Teruk
Amit
30 Apr 2023
Amit
Menginap 1 malam pada Apr 2023
2/10 Teruk
ASHU
5 Feb 2023
ASHU
Menginap 1 malam pada Feb 2023
4/10 Lemah
Sinjini
Mengembara bersama kumpulan
15 Jul 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sinjini
Menginap 2 malam pada Jul 2022
2/10 Teruk
Karan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
20 Jun 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Karan
Menginap 3 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Varinder
Mengembara bersama keluarga
4 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Varinder
Menginap 1 malam pada Dis 2021
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
26 Jul 2021
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Kishor Vyas
20 Ogo 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Rooms are good ,staff is OK. Smoking is concernen.
Kishor Vyas
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Raju
30 Jan 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Raju
Menginap 1 malam pada Jan 2019
2/10 Teruk
Levi
19 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Please read one star reviews before booking!!!
Levi
Menginap 2 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
J, Chicago, IL
4 Apr 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Great staff at a once better hotel
J
6/10 Boleh diterima
Rampal
4 Apr 2017
Tidak sukakan: Kebersihan
Some thing better than nothing
Rampal
6/10 Boleh diterima
Kavinder
26 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Budget hotel with high pricing.
Kavinder
6/10 Boleh diterima
Armin
16 Sep 2015
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Armin
10/10 Cemerlang
Kaadambari, Gurgaon
15 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent value for money.
Kaadambari
8/10 Baik
Manoj, Navi Mumbai
25 Okt 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Manoj
8/10 Baik
Gurjit sidhu, USA
22 Sep 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gurjit sidhu
6/10 Boleh diterima
Bansidhar, Khar - Mumbai - India
4 Jun 2014
Value For Money
Bansidhar
10/10 Cemerlang
B.B. Agarwal & Ms Asha, Mumbai
10 Nov 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel management found extreemly receptive.
B.B. Agarwal & Ms Asha
2/10 Teruk
Pushpinder, France
31 Okt 2013
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacuzzi H.S'
Pushpinder
4/10 Lemah
Gurmeet, Delhi
7 Ogo 2013
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Executive
Gurmeet
2/10 Teruk
Bhavin, Mumbai
28 Jul 2013
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pathetic
Bhavin
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
1 Jul 2013
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Can / has to improve
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
V R Sonecha
17 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik