Enzo Hotel Premier Prix - Chalons

Hotel di Chalons-en-Champagne

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Twin Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
6 bilik mandi
Pengemasan harian
Meja
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
6 bilik mandi
Pengemasan harian
Meja
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
ZAC ouest du Mont Héry, Chalons-en-Champagne, 51000

Tempat berdekatan

  • Notre Dame en Vaux - 8 min memandu - 2.9 km
  • Muzium Seni Halus dan Arkeologi - 8 min memandu - 2.9 km
  • Les Jards - 8 min memandu - 3.3 km
  • Katedral Châlons - 8 min memandu - 3.3 km
  • Jard Inggeris - 11 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Stesen Châlons-en-Champagne - 9 minit memandu
  • Paris (XCR-Chalons-Vatry) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Family Pizza - ‬4 min memandu
  • ‪Le Comptoir de la Licorne - ‬4 min memandu
  • ‪Restaurant - Hotel : Maison Souply - ‬3 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Le Saint Alp - ‬5 min memandu

Tentang hartanah ini

Enzo Hotel Premier Prix - Chalons

Sorotan hartanah
Enzo Hotel Premier Prix - Chalons menyediakan teres dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Daftar masuk ekspres, hartanah bebas asap rokok dan mesin layan diri
Ciri-ciri bilik
Semua 50 bilik menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • 6 bilangan bilik mandi dengan pancuran mandi
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan tangan
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Tempat duduk pancuran mandi mudah alih
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1992
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • 6 bilik mandi berkongsi (singki dalam bilik)
  • Pancuran mandi

Hiburan

  • TV skrin rata

Lain-lain

  • Meja
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Fi daftar keluar lewat: EUR5

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Ahad (8:00 - 12:00 tengah hari) dan Isnin - Ahad (17:00 - 20:00)
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Waktu operasi meja sambut tetamu pada hari Sabtu, Ahad dan hari cuti umum adalah jam 07:30-10:30.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, pintu masuk persendirian

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 5.00 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar keluar lewat: EUR 5

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

hotelF1 Châlons en Champagne Hotel Chalons-en-Champagne
hotelF1 Châlons en Champagne Hotel
hotelF1 Châlons en Champagne Chalons-en-Champagne
Hotel hotelF1 Châlons en Champagne Chalons-en-Champagne
Chalons-en-Champagne hotelF1 Châlons en Champagne Hotel
Hotel hotelF1 Châlons en Champagne
Hotelf1 Chalons En Champagne
Enzo Hotel Premier Prix
Enzo Premier Prix Chalons
hotelF1 Châlons en Champagne
Enzo Hotel Premier Prix - Chalons Hotel
Enzo Hotel Premier Prix - Chalons Chalons-en-Champagne
Enzo Hotel Premier Prix - Chalons Hotel Chalons-en-Champagne

Soalan lazim

Adakah Enzo Hotel Premier Prix - Chalons mesra haiwan kesayangan?

Ya, hartanah ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Enzo Hotel Premier Prix - Chalons?

Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Enzo Hotel Premier Prix - Chalons?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Enzo Hotel Premier Prix - Chalons?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR5.

Di manakah terletaknya Enzo Hotel Premier Prix - Chalons?

Terletak di Chalons-en-Champagne, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Notre Dame en Vaux, Muzium Seni Halus dan Arkeologi dan Les Jards. Katedral Châlons dan Jard Inggeris juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Ulasan

Enzo Hotel Premier Prix - Chalons Ulasan

5.4

6.0

Kebersihan

6.4

Lokasi

5.8

Kakitangan & perkhidmatan

5.2

Mesra alam

5.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 111 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 28 daripada 111 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 27 daripada 111 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 111 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 25 daripada 111 ulasan

Ulasan

4/10 Lemah

Nicolas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ses un f1 pas de toilette ni de sdp dans la chambr

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

CATTANI

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Moquette sale, couette avec tache, poils...
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Serge

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Mauvaise expérience

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Severine

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A fuir!!

Lorsque j’ai réservé cet hôtel, j’avais conscience que les toilettes et la douche étaient dans le couloir et que le confort serait minimum. Je ne m’attendais toutefois pas à être la seule touriste dans un hôtel occupé par des demandeurs d’asile, avec un matelas de quelques cm seulement posé sur une planche en bois en guise de sommier, un sol à la propreté douteuse et une couverture usée et ne ressemblant plus à grand chose. Je vous passe l’état des toilettes et de la douche. Bref, on frise l’insalubrité à tous les niveaux. Quand on sait qu’il y a un autre hôtel de la même chaîne quelques centaines de mètres plus loin, en meilleur état et avec un service petit déjeuner, on se demande ce que ce taudis fait encore sur le site d’hôtel.com! Heureusement pour nous, nous avons réussi à négocier notre transfert dans ce deuxième établissement pour notre deuxième nuit.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Daren

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
An hour to get a key as automated system not working,rude service when she turned up,when going to our room the stench of tobacco and weed smoke was too much when a rat ran down the corridor it was the final straw, save you money please..
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Sergejs

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Not good
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Frederic

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pas de toilette dans la chambre ni de douche, pas de linge de toilette, 1 lit non fait, couette sale, poils dans le lit !!!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Kévin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Anthony

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Trop de bruit trop de personnes sale qui chi partout Hotel qui sert a accueillir des personnes en demande d'asile ou je 'e sais quoi etc vraiment déçu dommage le mec de l'accueil était super gentil c'est dommage qu'il y ait tout ce monde dedans qui son sale ou qui ne savent pas vivre en collectivité
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

ringot

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nuit pas reposante

On ne va pas se leurrer, pour le prix, c'est du minimum. Entre les autres occupants qui font un bruit d'enfer toute la nuit, qui ne respectent rien aux murs qui sont fins comme du papier. On ne parle pas de la couette qui a des traces bizarres et une brûlure de cigarette, ni du sol poussiéreux et des coins noirs car jamais fait. Lit une planche un matelas fin. Point.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Matthew

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The only good thing about this hotel is that is conveniently located. We travelled as a family and booked two rooms late check-in went smoothly. We were shocked to find there were communal showers and toilets did not feel safe and the Rhoomes were smelly and quite dirty. The mattress was uncomfortable and the sheets did not feel particularly clean and were very itchy. One room has marks on the ceiling the other had graffiti on the walls and television screen.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

George

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We cannot check into the rooms, it is refusing to let us book in.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Beyaert

Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Jonathan

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Lucas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel horrible je comprend peme oas que hotel.com

Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Samuel

Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Davy christel

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Roussel

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Lucas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kemudahan
Menginap 3 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Fabien

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Johnny

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Merot

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nuitée correcte sans doute plus car aucunes commodités
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Lucas

Menginap 4 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

GREGORY

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Fr.

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Werden van het ene naar het andere hotel gestuurd. Receptionist onvriendelijk, ongeinteresseerd. Midden in de nacht brandalarm, zonder uitleg. De kamer stonk naar rioollucht. NOOIT MEER ENZO.
Menginap 1 malam pada Jul 2024